2025-07-15, 13:08
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Jag kan fortfarande titta på porr inga problem.

Absolut, du kan självklart titta på porr men du kan inte köpa sex på distans längre eftersom det är förbjudet.

Sexköp är dessutom ett sexualbrott och innebär en prick i belastningsregistret om någon döms för sexköp. Detta kan exempelvis innebära problem när den dömde söker jobb och måste visa utdrag ur belastningsregistret.
Citera
2025-07-15, 13:17
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Jag tycker om att köpa CAM shower älskar det. Aldrig blivit pressad att köpa. Men såklart ska moralister bestämma över vuxna männniskor.

Men om du har utfört tvångsmässiga sexköp på distans så kanske inte du har upplevt att du blivit pressad men risken finns ju helt uppenbart att du har blivit det.

Kvinnor som säljer sexuella tjänster kan vara väldigt manipulativa och vet vilka knappar de ska trycka på. Titta bara på "Magnus" vittnesmål om sexhandeln på nätet.

"– Man känner sig pressad att köpa mer och mer. De kan vara otroligt manipulerande. Det är liksom ”snälla, kan du inte köpa” och så blir de så besvikna när man inte köper och då blir det till slut att man köper ändå, för att inte göra dem besvikna. Man känner sig dålig när de blir besvikna"

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/magnus-koper-sexuella-tjanster-pa-onlyfans-/?utm_medium=Social&utm_campaign=EchoboxExpressen&u tm_source=Facebook&fbclid=IwQ0xDSwLhLtVleHRuA2FlbQ IxMQABHjiWpCFKOxRzYFB33UhMiFvvJcnuT2UP7B6HyZVvuhmp fOtkrDsdIgH04WX6_ae m_5E96td5Ate4tkUXokhFZjg#Echobox=1752315245
Citera
2025-07-15, 13:53
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Absolut, du kan självklart titta på porr men du kan inte köpa sex på distans längre eftersom det är förbjudet.

Sexköp är dessutom ett sexualbrott och innebär en prick i belastningsregistret om någon döms för sexköp. Detta kan exempelvis innebära problem när den dömde söker jobb och måste visa utdrag ur belastningsregistret.
Jag kan köpa porr films klipp också
Citera
2025-07-15, 14:25
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Jag kan köpa porr films klipp också

Fast bara om det är förinspelat material.

Annars riskerar du att dömas för köp av sexuell tjänst och då blir det en prick i belastningsregistret..

Skönt att du äntligen har förstått innebörden av den nya lagen ☺️
Citera
2025-07-15, 14:32
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:

Annars riskerar du att dömas för köp av sexuell tjänst och då blir det en prick i belastningsregistret..

Köpte ett klipp från usa från 1996 🤣
Citera
2025-07-15, 14:35
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:

Tycker fortfarande lagen är fel. Två vuxna ska få bestämma själva. Om hon vill smörja olja på benen med höga klack skor i video och sälja till mej. Tycker jag det är våran ensak. Jag har aldrig blivit manipulerad alltid haft bra relation med latina CAM tjejerna. Det är en skitlag detta.
Citera
2025-07-15, 14:50
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Tycker fortfarande lagen är fel. Två vuxna ska få bestämma själva.. Jag har aldrig blivit manipulerad alltid haft bra relation med latina CAM tjejerna. Det är en skitlag detta.

Det är en mycket bra lag.

Det är väldigt vanligt med hallickar och kriminella nätverk i exempelvis Colombia, det är ett fattigt land med många utsatta personer som tvingas in i prostitutionen.

Cammodellerna du köpt sexuella tjänster av har med stor sannolikhet män bakom sig som tar del av inkomsterna. Du har alltså bidragit till att fylla kopplare och hallickars djupa fickor.
Citera
2025-07-15, 15:02
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Det är en mycket bra lag.

Det är väldigt vanligt med hallickar och kriminella nätverk i exempelvis Colombia, det är ett fattigt land med många utsatta personer som tvingas in i prostitutionen.

Cammodellerna du köpt sexuella tjänster av har med stor sannolikhet män bakom sig som tar del av inkomsterna. Du har alltså bidragit till att fylla kopplare och hallickars djupa fickor.
nej dom har inte haft hallickar bakom sej. Den enda som jobbar i CAM huset förutom modellerna är en så kallad moderator. Dom har tillgång till fikarum badrum och dusch också. Däremot dom som går på gatan har hallickar.
Citera
2025-07-15, 15:53
Medlem
rudi1985s avatar
Jag stödjer onlyfans modeller och CAM tjejer. Kämpa ner diktaturens kreautur.
Citera
2025-07-15, 20:18
Medlem
Citat:
Du måste leva ett väldigt innehållslöst och fattigt liv om det enda som är viktigt för dig är att du får köpa sex på distans ☺️

Den äldsta paragrafen i idioternas handbok är: prostitution är världens äldsta yrke. Att vara sexköpare och torsk är dessutom något väldigt fint och beundransvärt enligt förståsigpåarna i tråden.

Hur ska dessa stackare överleva den nya lagen mot sexköp på distans? ☺️
Du lägger ord i munnen på folk, men jag kan ha överseende med det eftersom du har svårt att få stånd.
Sedan menar jag verkligen det jag skrev. Nya förbud och poliser som själva kan ta beslut om bestraffning gör att jurister behövs i liten skala, då slipper vi betala så mycket till dessa
Citera
2025-07-15, 21:07
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
nej dom har inte haft hallickar bakom sej. Den enda som jobbar i CAM huset förutom modellerna är en så kallad moderator. Dom har tillgång till fikarum badrum och dusch också. Däremot dom som går på gatan har hallickar.

Ja, de kommer såklart vara helt transparanta med sitt affärsupplägg, speciellt om det är något fuffens pågår.
Citera
2025-07-15, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Ja, de kommer såklart vara helt transparanta med sitt affärsupplägg, speciellt om det är något fuffens pågår.

Det är hårda kontroller på alla personer.
Så man kan ju inte bara anta för att man har konservativa värderingar gällande sex
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in