2025-07-14, 20:40
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Ni pressar dessa svagbegåvade män till att köpa sexuella tjänster av er. Ni skuldbelägger även och frambringar känslor av skam, och besvikelse.
Ingen CAM tjej som pressat mej. Tvärtom är jag själv som vuxen man som väljer det.
Citera
2025-07-14, 20:42
Medlem
rudi1985s avatar
Jag tycker om att köpa CAM shower älskar det. Aldrig blivit pressad att köpa. Men såklart ska moralister bestämma över vuxna männniskor.
Citera
2025-07-14, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Ni pressar dessa svagbegåvade män till att köpa sexuella tjänster av er. Ni skuldbelägger även och frambringar känslor av skam, och besvikelse.

Det var roligt, vi hjälper dom rättare sagt.
Och hur ska du ha det är det männen som pressar eller kvinnorna?

Har bra kontakt med de flesta av mina kunder, dom som är otrevliga blockas.

Du vet ingenting, mer än vad du läst och att du är uppvuxen med dålig människosyn.

Det är du som skuldbelägger både oss kvinnor och män här, jag dömmer inte folk på det sättet.

Alla människor är fulla av synder, du också.
Så att sitta och peka hur samtyckande människor vill leva ut fantasier eller relationer med pengar, det ska faktiskt inte spela någon roll för dig.
Senast redigerad av Omduvaemin 2025-07-14 kl. 21:19.
Citera
2025-07-14, 23:43
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Det är såklart sabotage av staten.
Men du verkar inte fatta att marknaden är stor internationellt och autonomi dom inte är förbjudna att köpa av oss. Dessutom kan vi sälja inom lagen. Ingen kommer sluta av detta. Horor fanns innan nätet fanns och det har alltid varit av intresse. Sen fattar jag inte hur man kan bry sig så mycket om grupper som har samtycke och inte skadar andra.

Nu ignorerar du att det finns många problem som är förknippade med prostitution som koppleri, trafficking, människohandel, sexuell exploatering, psykisk ohälsa, drogmissbruk, sociala problem etc. Allt detta bortser du ifrån när du propagerar för sexförsäljning och prostitution.

Inte heller ska barn behöva växa upp i en otrygg boendemiljö med mammor som ägnar sig åt sexförsäljning och prostitution IRL eller på distans.

Citat:
Det finns arbetare inom hemtjänsten som som låter gamla ligga med blöjor eller anställer folk som beter sig illa mot andra, det gör däremot inte vi. Vi sköter oss själva. Det finns ingen annan agenda en avundsjuka.
Jag har berättat att äktenskapet regleras ekonomiskt, tycker du detta skall av skaffas ?

Nu blandar du in saker som inte har att göra med trådens ämne, här diskuterar vi sexköp och prostitution.

Citat:
Tycker du det är bra om fler säljer sig irl ?

Det bästa är om köparna börjar visa mer respekt för sexköpslagen och slutar sponsra de prostituerade IRL och på distans.

Nu har vi dock sett att det finns köpare som inte tänker fortsätta att köpa sexuella tjänster på distans pga den nya lagen. Har du några tankar kring detta?

"När den där rutan dök upp i sexchatten för en vecka sedan blev Magnus helt paff. Han hade läst om att det skulle bli olagligt att köpa sex online men han hade aldrig kunnat tro att det skulle gå så fort att få lagen på plats. Tjejen han chattade med hittade snabbt en ny plattform med nya metoder för att kringgå lagen. På den andra plattformen finns en dricks-funktion som hon uppmuntrade Magnus att använda. Han dricksade 100 kronor och hon skickade en lättklädd bild. Men det är allt, säger Magnus. Nu vågar han inte köpa mer.

– Jag är rädd för att bli polisanmäld helt enkelt. Det skulle kännas för jäkligt. Jag har aldrig blivit anmäld för något tidigare. Jag är helt ren från sånt"

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/magnus-koper-sexuella-tjanster-pa-onlyfans-/?utm_medium=Social&utm_campaign=EchoboxExpressen&u tm_source=Facebook&fbclid=IwQ0xDSwLhLtVleHRuA2FlbQ IxMQABHjiWpCFKOxRzYFB33UhMiFvvJcnuT2UP7B6HyZVvuhmp fOtkrDsdIgH04WX6_ae m_5E96td5Ate4tkUXokhFZjg#Echobox=1752315245
Citera
2025-07-15, 00:06
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilaGubben
Ditt resonemang hade kanske stämt om sexköp hade varit lagligt vilket inte är fallet.
Nä jag vet Sverige har tramslagen mot sexköp.
Citera
2025-07-15, 03:33
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
kan engelska spanska och svenska. Och att det är trafficking bland svenska onlyfans modeller är skitprat. Sök nu hjälp istället för ditt sjuka fixerande för att förbjuda vuxna människor göra överenskommelser.

Men nu är det istället personer som du som behöver hjälp med dina problem med tvångsmässigt porrsurfande och sexköp, du bryter dessutom mot den nya lagen om du fortsätter att köper sex på distans. En prick i belastningsregistret kan bli följden av dina sexköp, har du ens funderat över detta?

"Ett tvångsmässigt förhållande till porrsurfande och sexköp grundläggs i tidiga år. Det säger M*ria Joh*nsson, rådgivare vid Kast, köpare av sexuella tjänster, i Stockholm"

"Ofta har männen haft problem med porrsurfande och sexköp i många år. De flesta har aldrig nämnt det för någon. De bär på skammen och utvecklar ett starkt självförakt"

"Männen som fastnar i tvångsmässiga beteenden hamnar i ett självskadebeteende. De utsätter sig själva för saker som de mår dåligt av"

https://www.sverigesradio.se/artikel/6580521

Om du tänker efter lite så inser du att jag har rätt, din nuvarande inställning till sexköp och prostitution på distans är alltså en varningssignal som du måste göra något åt.
Citera
2025-07-15, 04:04
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Det var roligt, vi hjälper dom rättare sagt.

Du hjälper överhuvudtaget inte människor utan det du gör är att sälja sexuella tjänster mot ekonomisk ersättning. Hade du velat hjälpa människor på riktigt så hade du ställt upp gratis 😁

Citat:
Har bra kontakt med de flesta av mina kunder, dom som är otrevliga blockas.

Om du upplever att du har otrevliga sexkunder så borde kanske du fundera på att byta yrkesbana? Arbetsförmedlingen kan säkert hjälpa till om du funderar i dessa banor. ☺️

Citat:
Du vet ingenting, mer än vad du läst och att du är uppvuxen med dålig människosyn.

Det är väl snarare du som har en dålig människosyn, du anser att det är fullt normalt att kvinnor säljer sina kroppar samtidigt som du anser att män ska vara sponsorer som fyller din plånbok. I din störda värld verkar allt bara handla om sex mot betalning.

Citat:
Det är du som skuldbelägger både oss kvinnor och män här, jag dömmer inte folk på det sättet.

Sexköpare begår brott när de köper sexuella tjänster, alltså ska män som köper sex skuldbeläggas och dömas.
Citera
2025-07-15, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Nu ignorerar du att det finns många problem som är förknippade med prostitution som koppleri, trafficking, människohandel, sexuell exploatering, psykisk ohälsa, drogmissbruk, sociala problem etc. Allt detta bortser du ifrån när du propagerar för sexförsäljning och prostitution.

Inte heller ska barn behöva växa upp i en otrygg boendemiljö med mammor som ägnar sig åt sexförsäljning och prostitution IRL eller på distans.

Nu blandar du in saker som inte har att göra med trådens ämne, här diskuterar vi sexköp och prostitution.

Det bästa är om köparna börjar visa mer respekt för sexköpslagen och slutar sponsra de prostituerade IRL och på distans.

Nu har vi dock sett att det finns köpare som inte tänker fortsätta att köpa sexuella tjänster på distans pga den nya lagen. Har du några tankar kring detta?

"När den där rutan dök upp i sexchatten för en vecka sedan blev Magnus helt paff. Han hade läst om att det skulle bli olagligt att köpa sex online men han hade aldrig kunnat tro att det skulle gå så fort att få lagen på plats. Tjejen han chattade med hittade snabbt en ny plattform med nya metoder för att kringgå lagen. På den andra plattformen finns en dricks-funktion som hon uppmuntrade Magnus att använda. Han dricksade 100 kronor och hon skickade en lättklädd bild. Men det är allt, säger Magnus. Nu vågar han inte köpa mer.

– Jag är rädd för att bli polisanmäld helt enkelt. Det skulle kännas för jäkligt. Jag har aldrig blivit anmäld för något tidigare. Jag är helt ren från sånt"

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/magnus-koper-sexuella-tjanster-pa-onlyfans-/?utm_medium=Social&utm_campaign=EchoboxExpressen&u tm_source=Facebook&fbclid=IwQ0xDSwLhLtVleHRuA2FlbQ IxMQABHjiWpCFKOxRzYFB33UhMiFvvJcnuT2UP7B6HyZVvuhmp fOtkrDsdIgH04WX6_ae m_5E96td5Ate4tkUXokhFZjg#Echobox=1752315245

Du har ingen fakta på att det gäller oss som jobbar på distans, du har bara tankar.

Vart kommer din fakta ifrån ?
Citera
2025-07-15, 06:21
Medlem
Citat:
Du hjälper överhuvudtaget inte människor utan det du gör är att sälja sexuella tjänster mot ekonomisk ersättning. Hade du velat hjälpa människor på riktigt så hade du ställt upp gratis 😁

Om du upplever att du har otrevliga sexkunder så borde kanske du fundera på att byta yrkesbana? Arbetsförmedlingen kan säkert hjälpa till om du funderar i dessa banor. ☺️

Det är väl snarare du som har en dålig människosyn, du anser att det är fullt normalt att kvinnor säljer sina kroppar samtidigt som du anser att män ska vara sponsorer som fyller din plånbok. I din störda värld verkar allt bara handla om sex mot betalning.

Sexköpare begår brott när de köper sexuella tjänster, alltså ska män som köper sex skuldbeläggas och dömas.

Jag har inga otrevliga kunder. Aldrig pratat med en sån nedvärderande som dig, jag tror dock inte att du är en man utan en kvinna.

Tror många kvinnor skulle känna sig mer utsatta av dig än vanliga köpare på distans.

Nej dom begår bara brott om dom beställde skräddarsytt material med onani. Lär dig skillnaden.
Citera
2025-07-15, 08:20
Medlem
Citat:
Jag har inga otrevliga kunder. Aldrig pratat med en sån nedvärderande som dig, jag tror dock inte att du är en man utan en kvinna.

Tror många kvinnor skulle känna sig mer utsatta av dig än vanliga köpare på distans.

Nej dom begår bara brott om dom beställde skräddarsytt material med onani. Lär dig skillnaden.

Fortfarande samma fråga, hur ska detta kunna bevisas om du som jobbar med det sitter i en live cam med en kund t.ex? Meningslös lag det kommer bara fortsätta som vanligt tror jag.inte så att polisen kan spola tillbaka tiden och se erat kamera samtal med varandra och kolla vad han frågade dig osv
Citera
2025-07-15, 08:48
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Men nu är det istället personer som du som behöver hjälp med dina problem med tvångsmässigt porrsurfande och sexköp, du bryter dessutom mot den nya lagen om du fortsätter att köper sex på distans. En prick i belastningsregistret kan bli följden av dina sexköp, har du ens funderat över detta?

"Ett tvångsmässigt förhållande till porrsurfande och sexköp grundläggs i tidiga år. Det säger M*ria Joh*nsson, rådgivare vid Kast, köpare av sexuella tjänster, i Stockholm"

"Ofta har männen haft problem med porrsurfande och sexköp i många år. De flesta har aldrig nämnt det för någon. De bär på skammen och utvecklar ett starkt självförakt"

"Männen som fastnar i tvångsmässiga beteenden hamnar i ett självskadebeteende. De utsätter sig själva för saker som de mår dåligt av"

https://www.sverigesradio.se/artikel/6580521

Om du tänker efter lite så inser du att jag har rätt, din nuvarande inställning till sexköp och prostitution på distans är alltså en varningssignal som du måste göra något åt.
Jag kan fortfarande titta på porr inga problem.
Citera
2025-07-15, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doni00280
Fortfarande samma fråga, hur ska detta kunna bevisas om du som jobbar med det sitter i en live cam med en kund t.ex? Meningslös lag det kommer bara fortsätta som vanligt tror jag.inte så att polisen kan spola tillbaka tiden och se erat kamera samtal med varandra och kolla vad han frågade dig osv

Kommer bli pinsamt lägga resurser på detta. Många sidor är öppna som vanligt. En del har stängt av CAM andra har stängt av chatt, vissa funkar med vpn. Några sidor är helt som vanligt så allt flyttas bara.

Det är heller inte svårt att jobba med internationella kunder och där hittar svenskarna oss också.

Det är skamligt att Sverige genomfört en diktatur liknande lag för att reglera sexualitet mellan människor.

Här finns material så klart inte svenskt då svenskar inte får forska om saker som inte hör till normen.

Jag menar varför skulle en hemsida vara koppleri ansvarig för att två personer har ett meddelande mellan varandra. Meddelande mellan person som borde vara privata alltid. Om det sker i samtycke.

https://juridika.no/tidsskrifter/oslo-law-review/2017/2/artikkel/holmstr%C3%B6m?utm_source=chatgpt.com

https://netzpolitik.org/2025/criminalising-online-sex-work-this-law-will-have-international-implications-far-beyond-sweden/

https://edri.org/our-work/sweden-further-cracks-down-on-sex-workers-what-it-means-for-digital-rights/

https://www.hrw.org/news/2025/04/26/human-rights-watch-concerns-regarding-proposed-legislation-expand-criminalization

https://arxiv.org/abs/2203.12728

https://www.reddit.com/r/afterAWDTSG/comments/1cjo4li/criminalizing_prostitution_leads_to_an_increase/?utm_source=chatgpt.com
Senast redigerad av Omduvaemin 2025-07-15 kl. 10:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in