2025-07-18, 14:41
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Som jag påpekade tidigare i ett annat inlägg så har ingen i regeringen heller frågat hallickar, människohandlare eller sexköpare vad de tycker om den nya sexköpslagen.

Inte heller har man frågar bärplockare, parkeringsvakter, pizzabagare eller busschaufförer vad de tycker om den nya lagen.

Men först och främst borde man väl ha frågat sexköparna vad de tycker eftersom de är direkt berörda av den nya lagen, eller hur? Det är trots allt sexköp på distans som är förbjudet sen 1 juli.
Varken du eller regeringen har att göra med vad vuxna individer kommer överens om. Ska ni skita i.
Citera
2025-07-18, 14:42
Medlem
Citat:
91 procent av Sveriges kvinnor ger sitt stöd till sexköpslagen så du är fortfarande i minoritet med dina avvikande åsikter.

Det finns förövrigt sexköpslagar i andra europeiska länder som Norge, Frankrike, Irland och Nordirland men förhoppningsvis kommer även dessa länder att införa ett förbud mot sexköp på distans som Sverige har gjort.

Du borde väl åtminstone vara lite glad över att vi är ett föredöme? ☺️

Man kan väl dessutom säga att den nya lagen som förbjuder sexköp på distans har torrlagt många säljares och köpares våra drömmar 😁

Kan du visa mig förstahandskällan på undersökningen om kvinnor och män som är för sexköpslagen?
Citera
2025-07-18, 14:44
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
91 procent av Sveriges kvinnor ger sitt stöd till sexköpslagen så du är fortfarande i minoritet med dina avvikande åsikter.

Det finns förövrigt sexköpslagar i andra europeiska länder som Norge, Frankrike, Irland och Nordirland men förhoppningsvis kommer även dessa länder att införa ett förbud mot sexköp på distans som Sverige har gjort.

Du borde väl åtminstone vara lite glad över att vi är ett föredöme? ☺️

Man kan väl dessutom säga att den nya lagen som förbjuder sexköp på distans har torrlagt många säljares och köpares våra drömmar 😁
Ja det är klart många kvinnor vill ha förbud mot eskorter CAM tjejer och strippklubbar. Dom vill ju inte ha konkurrens.
Citera
2025-07-18, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Haha sluta nu, tro inte att socialbidragare har råd eller orten killar och skräp osv. Förundras över hur många med gigantiska kukar och sexiga killar men även vanliga kåta män man snackar med. Det kanske finns några få med mindre ekonomi men överlag är det gifta män, välutbildade osv osv osv .

Vet inte vad din flickvän berättar för dig, men jag tror inte hon vill att du ska undersöka saken vidare…. 😂😂😂😂

Nej hon säger inget, vi är på middagar osv och då är den tjejen med, hon har förklarat det själv.

Så begriper inte vad du vill försöka med här?

De populäraste tjejerna har 100-tals som skriver till dom på en kväll. Ingen klarar att hålla i så många konversationer.

Tjejerna betalar folk för att sköta chattarna helt enkelt, allt med OnlyFans är fake. Undantaget de pyttesmå kreatörerna.
Citera
2025-07-18, 14:49
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Nej det har den inte, ledsen göra dig besviken men vi fortsätter tjäna pengar. Sverige är en liten procent globalt som har en sådan förtryckande ställning mot kvinnor.

Om 91 procent av Sveriges kvinnor är för sexköpslagen så innebär det att du har fel när du försöker analysera. Den nya sexköpslagen är till för att skydda kvinnor i utsatthet. Man kan nästan tro att du fått solsting i värmen 😁

Du är bara ilsken för att du har fått ett stort inkomstbortfall pga den nya lagen. Byt bransch om förutsättningarna förändras för er "entreprenörer" online, samma krassa verklighet gäller för alla som är verksamma inom branscher och yrken som inte är lika lönsamma längre.

Citat:
Kolla på våra grannländer som Danmark tex men även öst länder där förtrycks inte kvinnor.

Kolla på vårt grannland Norge, även där finns en sexköpslag. Du borde kanske flytta dit? 😁

Citat:
Jag är helt säker på att detta kommer slå tillbaka dels att lagen inte går att upprätthålla genom att det är olika lagar utomlands och Sverige. Sen tror jag inte folk kommer bry sig samt inte ens polisen .

Det ska lanseras digitala poliser läste jag häromdagen. Förhoppningsvis kommer detta att leda till en större nedgång för sexhandeln online.

Citat:
Dessutom skulle skilsmässor öka snabbt, dom skulle inte orka vara kvar.

Skilsmässorna kommer nog att öka ännu mer nu när de gifta männen får en prick i belastningsregistret pga sexköp på distans.

Alltså är det bäst att låta bli ☺️
Citera
2025-07-18, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stampentrekant
Nej hon säger inget, vi är på middagar osv och då är den tjejen med, hon har förklarat det själv.

De populäraste tjejerna har 100-tals som skriver till dom på en kväll. Ingen klarar att hålla i så många konversationer.

Tjejerna betalar folk för att sköta chattarna helt enkelt, allt med OnlyFans är fake. Undantaget de pyttesmå kreatörerna.

Alltså jag kan också skriva med 100 tals kan också ha 600 som tittat samtidigt tex. Kom inte här och verka präktig, du har ju inte ens köpt.

En bot kanske tackar för tip men vi skriver ju såklart eller sätter mål. Nej det är det inte, sluta hitta på, har du köpt material själv ?

Man svarar dom som tippar eller betalar resten sorterar man ut. Och ja vi lär oss skriva snabbt.

Säg inte att vi inte klarar av hahaha, vi jobbar hårt. Hade vi varit på en annan sida hade du fått betala för min uppmärksamhet.
Senast redigerad av Omduvaemin 2025-07-18 kl. 14:54.
Citera
2025-07-18, 14:54
Medlem
Citat:
Alltså jag kan också skriva med 100 tals kan också ha 600 som tittat samtidigt tex.

En bot kanske tackar för tip men vi skriver ju såklart eller sätter mål. Nej det är det inte, sluta hitta på, har du köpt material själv ?

Man svarar dom som tippar eller betalar resten sorterar man ut. Och ja vi lär oss skriva snabbt.

Säg inte att vi inte klarar av hahaha, vi jobbar hårt. Hade vi varit på en annan sida hade du fått betala för min uppmärksamhet.

Såhär är det de funkar, det finns agencys som hjälper till med detta. Alla som är stora använder det. Samt sköter ingen chatt i stort sett själva

https://www.youtube.com/watch?app=de...qHKnqauk&t=207

Sen om du är en jätteliten kreatör som drar in 5k i veckan, fine!

Men förstår inte varför du kämpar så att ge en bild som inte är sann.

Nej, skulle aldrig i hela mitt liv betala för något sånt där. Tycker det är vidrigt.
Senast redigerad av stampentrekant 2025-07-18 kl. 14:56.
Citera
2025-07-18, 14:57
Medlem
Citat:
Såhär är det de funkar, det finns agencys som hjälper till med detta. Alla som är stora använder det. Samt sköter ingen chatt i stort sett själva

Nej only fans jobbar inte så. Sluta sprida falsk info orkar inte lyssna på en kille utan bevis. Det är stränga regler både gällande konto osv.
Våran närvaro kräver live bevis och vi sköter visst sin egen chatt, dom måste ju leverera personligt tex genom att ta en live bild och likande. Sluta sitt och ljug.
Senast redigerad av Omduvaemin 2025-07-18 kl. 15:00.
Citera
2025-07-18, 14:57
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Tjejerna betalar folk för att sköta chattarna helt enkelt, allt med OnlyFans är fake. Undantaget de pyttesmå kreatörerna
.

Om det där stämmer så är OF till stor del inget annat än bluff & båg.

Varför förbjuds inte plattformen helt och hållet i Sverige?
Citera
2025-07-18, 15:03
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Kan du visa mig förstahandskällan på undersökningen om kvinnor och män som är för sexköpslagen?

När du har visat upp fakta och bevis för att många kvinnor prostituerar sig frivilligt online och IRL. Hörsägen räknas inte som bevis.

Glöm inte heller att informera dina kunder att en prick i belastningsregistret pga sexköp på distans kan innebära problem vid framtida anställningar.
Citera
2025-07-18, 15:06
Medlem
Citat:
När du har visat upp fakta och bevis för att många kvinnor prostituerar sig frivilligt online och IRL. Hörsägen räknas inte som bevis.

Glöm inte heller att informera dina kunder att en prick i belastningsregistret pga sexköp på distans kan innebära problem vid framtida anställningar.

Sen undrar jag varför kan jag inte hitta original källan på den undersökningen du refererar till?

Jag säljer inget olagligt. Hur vill du ha bevis ? Berätta hur många kvinnor behöver berätta för dig ? För att du ska tro oss. Vi är många tjejer behöver du en novu undersökning ?
Citera
2025-07-18, 15:09
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:

Nej, skulle aldrig i hela mitt liv betala för något sånt där. Tycker det är vidrigt.
Ok du vill inte betala fine. Men vi som vill betala för CAM shower varför ska regeringen lägga sej i det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in