Citat:
Ursprungligen postat av
Falta
Tyvärr kommer det aldrig att ske så länge individer som Simon får diktera villkoren. Jag läste precis dom senaste sidorna på Simons facebook och det är slående vilket manshat det förekommer i Simons kommentarsfält. Och i Simons facebook så är det mycket riktigt den ensamma viljelösa kvinnan som utnyttjas hänsynslöst. Objektivitet och verklighetsförankring får inte förekomma. Det är skrämmande att lyssna på Simon.
Ja manshatet är verkligen slående och skrämmande i hans kommentarsfält, som är en ren lögn. Man blir på riktigt ledsen när man läser det. Sverige är ett förlorat land när det handlar om sex överlag och det blir bara värre och stigmat ökar med rekordfart. Precis som de ville från början. Inte bara vi sexarbetare som lider av stigmatiseringen, utan många andra grupper också. Det här är inget land för människor med en annan sexuell syn än normen. Jag har nu accepterat detta och gjort mitt. Jag har försökt få min röst hörd, men tillslut orkar man inte mera. Vet inte hur många gånger jag blivit kallad äcklig hora det senaste året, kan inte ens räkna dem. Jag kommer flytta ifrån Sverige, till ett land där jag har rättigheter och en röst. Så illa som jag har blivit behandlad här efter raiden, av polisen, myndigheter och våra egna medborgare, är omänskligt och ska inte förekomma i ett land som Sverige, som påstår sig kämpa för mänskliga rättigheter. Något mina sexköpare aldrig har gjort emot mig 💕
Jag hoppas alla har och får en fortsatt fantastisk sommar ☀️