Citat:
Ursprungligen postat av
pr0blem
Jag testas konstant. 1 gång i månaden lämnar jag urin för alla droger och 1 gång var 3 månad får ja lämna blodprov på vc för att skickas för att mäta alkohol, jag har gjort det dom senaste 3 åren nu. Efter varje period så får ja ett nytt beslut där det börjar om. Notera att jag har ALDRIG strulat med min subutex, aldrig tagit ett återfall, jag har det utskrivet och hämtar ut det själv på apotek, jag får recept för 1 år fram varje gång.
OK! Blir lite förvirrad nu då den jag menade kallade sig typ
Dealle nånting...Detta låter för mig helt sjukt, men frågan är hade du körkort sedan tidigare elr tog du det precis när du började LARO. Att man ska testas varje månad på obestämd tid är inte OK! Du måste ju fråga vad anledningen till att du ska testas konstant. Sedan undrar jag om sub var din huvud drog / huvudopioid? som du gick på alltså? Har aldrig hört om detta, utan att man testas typ 2-2.5 år sedan ska bara ett läkarintyg in per år utan prover. Givetvis måste mottagningen meddela transportstyrelsen vid pos prov. På mitt senaste intyg står det att jag bara ska testas 1 år till sedan enbart intyg.