Citat:
Fast denna handlade om tidsintervallen, det menas denna dom är sin egna kategori.
Jag förstår det hela mycket väl, vilket du uppenbarligen inte förstår. Du får läsa mina inlägg bättre så kanske det klarnar. Sista domen klargör att det är Transportstyrelsen som har bevisbördan och att ordentliga utredningar behövs – detta är något som brustit tidigare och det är vad tråden handlar om. Se vidare mitt inlägg den 26/6:
(FB) Festande leder till körkortsindragning trots att man är nykter (enda tråden om peth)
Det visas genom de befintliga handlingar som det har hänvisats till i tråden.
(FB) Festande leder till körkortsindragning trots att man är nykter (enda tråden om peth)
Det visas genom de befintliga handlingar som det har hänvisats till i tråden.
Man kan inte fastställa missbruk för det fanns en period med normalvärden imellan, det är exakt vad jag gör själv o tydligt berättat, det är så systemet fungerar, har berättat att dom kan få mig på ett förhöjt värde men inte ett andra i rad.
Finns inget nytt, myndigheter testar sig fram hela tiden, skit trist om det råka vara en själv som ska vara försöks personen.
Var samma med jetski, var en grabb som körde på älven i umeå för några år sedan, han hade redan plockat undan jetski när polisen kom, polisen du kan ändå erkänna för det finns ingen lag, du har inte gjort något fel, trevlig som grabben var erkände han, sluta upp med han fick gå rättegångar tills det blev ett beslut.
På så sätt fungerar systemet och inget du behöver skrika runt om i evigheter. Eller hur tror du myndigheter får fram regler?