2025-07-01, 15:02
Medlem
...
Senast redigerad av jandals 2025-07-01 kl. 15:15.
Citera
2025-07-01, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Nej det har hon inte. Hon har ändrat frisyr.
Även Sam har lockigt hår nu
Citera
2025-07-01, 19:06
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Edit: Ånej, paret ska göra en spinoff serie i höst. Fy fan. Det behöver vi inte. Det räcker med en säsong med er tack så jättemycket.

Håller med till 100 % !! Kan vi SNÄLLA slippa alla dessa spinoffer?? Ville ni bli kära och bilda familj, eller ville ni bli kändisar? Man undrar verkligen efter säsong efter säsong med spinoffer 🤮
Citera
2025-07-01, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Håller med till 100 % !! Kan vi SNÄLLA slippa alla dessa spinoffer?? Ville ni bli kära och bilda familj, eller ville ni bli kändisar? Man undrar verkligen efter säsong efter säsong med spinoffer 🤮

Skönt att höra någon annan reagera också! Jag slår vad om att med deras trackreckord så kommer Jannica att vara gravid igen 2 månader efter förlossningen. De båda verkar ha noll sans och vett vad gäller preventivmedel. Alla graviditeterna verkar ha varit oj hoppsan -graviditeter. Totalt ansvarslöst att bli gravid så tidigt under inspelningen som de blev, när de knappt känner varandra och båda har så mycket bagage vad gäller sex, relationer, aldrig varit samboende, magoperationer, andningsmasker och erektionsproblem. (Har jag missat något?).
Citera
2025-07-01, 19:11
Medlem
Citat:
Dennis vill hjälpa andra med hans tillkortakommanden
Citera
2025-07-01, 19:38
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Kanske.

Jag är glad för deras skull och önskar dom all lycka då det är två personer man verkligen kan känna extra för men jag är verkligen inte intresserad av att följa dom.
Senast redigerad av Steff83 2025-07-01 kl. 19:43.
Citera
2025-07-01, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Kanske.

Jag är glad för deras skull och önskar dom all lycka då det är två personer man verkligen kan känna extra för men jag är verkligen inte intresserad av att följa dom.
Du kanske inte tillhör målgruppen med impotens och sömnapné
Citera
2025-07-01, 19:54
Medlem
Dennis och Jannika verkar inte ha ägnat en enda liten tanke åt vad det kommer att kosta detta barn, och ev fler barn, att bli exponerade i rampljuset på det här sättet. De borde sätta sig och läsa på i ämnet innan de exponerar sitt barns liv:

Sharenting:
https://edition.cnn.com/2024/09/25/h...ngers-wellness

Intervju med Ruby Frankes dotter som berättar om hur hennes och syskonens liv trasades sönder.

https://abcnews.go.com/GMA/Family/ru...y?id=114904176
Citera
2025-07-01, 21:03
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Desto mer oetiskt att det är i samma serie som de ska presentera sitt barn för världen

Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Kanske.

Citat:
Du kanske inte tillhör målgruppen med impotens och sömnapné

Nu dog jag 🤣

Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Dennis och Jannika verkar inte ha ägnat en enda liten tanke åt vad det kommer att kosta detta barn, och ev fler barn, att bli exponerade i rampljuset på det här sättet. De borde sätta sig och läsa på i ämnet innan de exponerar sitt barns liv:

Sharenting:
https://edition.cnn.com/2024/09/25/h...ngers-wellness

Intervju med Ruby Frankes dotter som berättar om hur hennes och syskonens liv trasades sönder.

https://abcnews.go.com/GMA/Family/ru...y?id=114904176

Exakt min tanke, föräldrar idag tar stora risker med sina barn och överexploaterar dem dessutom för egen vinning. Hela den här sharenting-grejen har gått för långt, och tack och lov börjar många länder lagstifta mot detta. Något för SVT att tänka över kanske?
Citera
2025-07-01, 21:08
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Handlar spinoffen om Sam om Nicoles fortsatta liv som särbos?
Citera
2025-07-01, 22:25
Medlem
Citat:
Även Sam har lockigt hår nu

Ja jag såg det också. Lustigt. Det kanske är inne.
Citera
2025-07-01, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Ja jag såg det också. Lustigt. Det kanske är inne.
Han måste ha gjort en permanent
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in