Citat:
Ursprungligen postat av
Tervull
Det är väl för fan du som är trög och vägrar att acceptera sanningen.
Som jag sagt hela tiden så är det en enda person som klagat på att Denise hade dubbelhaka, och denna har trätt fram och förklarat varför. Någon annan har inte klagat på Denise vikt utan på DENNIS vikt. Du har inte ett enda bevis utan tjafsar oavbrutet och några citat kommer ju inte eftersom de inte finns. Sluta ljuga nu eller vad fan det är du håller på med. Gå vidare, passera, lär dig läsa och tolka din omvärld.
Så pinsam du är. Användaren "zansibal" (som la kommentaren om att gå ner 15 kg, det med dubbelhaka som du tjafsar om var "JeppeNil") bekräftade senast igår att det handlade om Denise (se nedan).
Ändå fortsätter du banka huvudet i väggen om Dennis. Jag vet inte om du trollar eller om du faktiskt tror på ditt skitsnack själv?
Jag har redan gett dig 2 citat som du blundade för och blånekade, varför skulle jag då slösa tid på att ge dig fler?
Det är ju du som tjafsar, ljuger och inte verkar kunna läsa. Såg samma när du diskuterade med "Dr.Comfort", du har inte vett att förstå när det är läge att backa. Alla begriper att det var om Denise, dina försök till fejknews lurar ingen. Kommer inte svara dig mer.
Citat:
ok jag får väl förklara mitt uttalande om denise vikt. jag hade inte sett henne i bikini och det var ju en positiv överraskning. dock samlas hennes fett i ansiktet orimligt mycket. så jag skulle nog vilja säga att hon behöver gå ner i vikt för att få fram sina ansiktsdrag. kanske 10 kilo räcker?