2025-07-01, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Skönt att höra någon annan reagera också! Jag slår vad om att med deras trackreckord så kommer Jannica att vara gravid igen 2 månader efter förlossningen. De båda verkar ha noll sans och vett vad gäller preventivmedel. Alla graviditeterna verkar ha varit oj hoppsan -graviditeter. Totalt ansvarslöst att bli gravid så tidigt under inspelningen som de blev, när de knappt känner varandra och båda har så mycket bagage vad gäller sex, relationer, aldrig varit samboende, magoperationer, andningsmasker och erektionsproblem. (Har jag missat något?).

Det kan man ju tycka. Men det kan ju faktiskt gå bra ändå. Hoppas det. Men att skaffa barn är väldigt påfrestande för en relation skulle jag säga. De lär ju inte få så mycket tid att lära känna varandra framöver de närmsta småbarnsåren.
Citera
2025-07-01, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Han måste ha gjort en permanent

Nej i hans fall är det nog naturligt. Han ser ut att ha anlag för lockigt hår. Denise tror jag däremot har lockat eller permanentat det så. Hon ser ut att ha rakt hår.
Citera
2025-07-02, 01:58
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jandals
Antingen är du trög, eller så försöker du gaslighta. Det var om Denise och jag har dessutom gett dig fler än ett exempel: ändå fortsätter du påstå att det inte stämmer (det är gaslightning!). Det finns mängder av den typen av överdriven kritik mot hennes kropp, men det spelar ju ingen roll om jag letar upp fler citat för du har bestämt dig för att förneka.

Det är väl för fan du som är trög och vägrar att acceptera sanningen.

Som jag sagt hela tiden så är det en enda person som klagat på att Denise hade dubbelhaka, och denna har trätt fram och förklarat varför. Någon annan har inte klagat på Denise vikt utan på DENNIS vikt. Du har inte ett enda bevis utan tjafsar oavbrutet och några citat kommer ju inte eftersom de inte finns. Sluta ljuga nu eller vad fan det är du håller på med. Gå vidare, passera, lär dig läsa och tolka din omvärld.
Senast redigerad av Tervull 2025-07-02 kl. 02:01.
Citera
2025-07-02, 10:09
Medlem
Citat:
Skönt att höra någon annan reagera också! Jag slår vad om att med deras trackreckord så kommer Jannica att vara gravid igen 2 månader efter förlossningen. De båda verkar ha noll sans och vett vad gäller preventivmedel. Alla graviditeterna verkar ha varit oj hoppsan -graviditeter. Totalt ansvarslöst att bli gravid så tidigt under inspelningen som de blev, när de knappt känner varandra och båda har så mycket bagage vad gäller sex, relationer, aldrig varit samboende, magoperationer, andningsmasker och erektionsproblem. (Har jag missat något?).

Det är väl utmärkt, bättre affischnamn än Jannica och Dennis går inte att hitta till statens nya kampanj att få svenskar att skaffa fler barn.

(Är det bara jag men visst ser Dennis ut som en kopia av Jay Smith....? även om de utstrålar helt motsatta saker, lite lustigt när man tänker på det....)
Citera
2025-07-02, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Det är väl för fan du som är trög och vägrar att acceptera sanningen.

Som jag sagt hela tiden så är det en enda person som klagat på att Denise hade dubbelhaka, och denna har trätt fram och förklarat varför. Någon annan har inte klagat på Denise vikt utan på DENNIS vikt. Du har inte ett enda bevis utan tjafsar oavbrutet och några citat kommer ju inte eftersom de inte finns. Sluta ljuga nu eller vad fan det är du håller på med. Gå vidare, passera, lär dig läsa och tolka din omvärld.

Så pinsam du är. Användaren "zansibal" (som la kommentaren om att gå ner 15 kg, det med dubbelhaka som du tjafsar om var "JeppeNil") bekräftade senast igår att det handlade om Denise (se nedan). Ändå fortsätter du banka huvudet i väggen om Dennis. Jag vet inte om du trollar eller om du faktiskt tror på ditt skitsnack själv?

Jag har redan gett dig 2 citat som du blundade för och blånekade, varför skulle jag då slösa tid på att ge dig fler?

Det är ju du som tjafsar, ljuger och inte verkar kunna läsa. Såg samma när du diskuterade med "Dr.Comfort", du har inte vett att förstå när det är läge att backa. Alla begriper att det var om Denise, dina försök till fejknews lurar ingen. Kommer inte svara dig mer.

Citat:
ok jag får väl förklara mitt uttalande om denise vikt. jag hade inte sett henne i bikini och det var ju en positiv överraskning. dock samlas hennes fett i ansiktet orimligt mycket. så jag skulle nog vilja säga att hon behöver gå ner i vikt för att få fram sina ansiktsdrag. kanske 10 kilo räcker?
Senast redigerad av jandals 2025-07-02 kl. 14:06.
Citera
2025-07-02, 13:19
Medlem
Citat:

You pretty much summed it up .
Håller med, det verkar blivit ett "snabbast bäbis vinner" race, nu gäller att bräcka Ida & Arvid med en graviditet redan under inspelning. De kan väl åtminstone vänta till efter beslutsdagen (inte så kul att sttta där med en bulle i ugnen om den andra säger nej).

Och när du säger det, Dennis och Jannika kan mycket väl bli en "Familjen Annorlunda" som bara fortsätter producera på löpande band.
Senast redigerad av jandals 2025-07-02 kl. 13:25.
Citera
2025-07-02, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Jag har ivrigt försvarat Denise under hela programmets gång men är beredd att hålla med. Nu i slutet blev det fruktansvärt tjatigt från hennes sida. Gå vidare är inget hon verkar syssla med. Det tog nog hårt på henne att hon inte kunde använda sin kvinnliga charm och list med Sam. Tycker man fick se sidor av henne som inte är så smickrande i sista avsnittet. Svenska män duger ju inte åt fröken heller och då får man räkna med andra bullar.

Jo jag tyckte lite synd om henne innan men nu vet jag inte. Man får väl säga ifrån ordentligt, avbryta om man tycker att man behandlas så illa? Och att inte ens vilja vara i samma rum och göra så stor sak av det i sista programmet? Jag tror inte att någon är tvingad till något. Blev lite för mycket. Sam är väl inte världens charmigaste och varmaste person men det märker man ju direkt. Och jag förstår honom om snusandet var en avgörande grej. Som icke snusande och rökande har jag haft väldigt svårt för det där hos andra om man ska ha någon form av intim relation. Jag tycker det är äckligt och avtändande.
Citera
2025-07-02, 17:44
Medlem
Citat:
Edit: Ånej, paret ska göra en spinoff serie i höst. Fy fan. Det behöver vi inte. Det räcker med en säsong med er tack så jättemycket.

Hade hellre sett en spinoff med Amanda ("Vägen till VM-guld"). Säsongens starkaste karaktär (i dubbel bemärkelse). Ingen kommer komma ihåg Jannika, Denise eller kanske ens Ebba om några säsonger. Men den sexkrävande judokvinnan som vill se relationsresultat vecka 1, inreder hemmet som en porrstudio och ser spontanitet som avtändande går till GVFÖ-historia.

Hon kan jobba på sitt "manspread" dock, lite mesigt (även om hon slår mannen):
https://www.tv4.se/klipp/va/20959347...anda-fran-gvfo
Citera
2025-07-02, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jandals
Hade hellre sett en spinoff med Amanda ("Vägen till VM-guld"). Säsongens starkaste karaktär (i dubbel bemärkelse). Ingen kommer komma ihåg Jannika, Denise eller kanske ens Ebba om några säsonger. Men den sexkrävande judokvinnan som vill se relationsresultat vecka 1, inreder hemmet som en porrstudio och ser spontanitet som avtändande går till GVFÖ-historia.

Hon kan jobba på sitt "manspread" dock, lite mesigt (även om hon slår mannen):
https://www.tv4.se/klipp/va/20959347...anda-fran-gvfo

Haha, ja det hade jag faktiskt tittat på! Där har vi i alla fall alla ingredienser till drama. Att höra Dennis gnälla över bajsblöjor och Jannika gnälla över att Dennis inte vaknar och går upp och tar hand om bäbisen ...det är inget jag vill att mina skattemedel ska gå till. Deras historia är jätterar, men tack så mycket det räcker. Vi har alla levt igenom deras "fortsättning". Om de inte tänkt göra ett UR-program riktad till elever i åttonde klass om hur man inte bildar familj förstås. Upplägget känns lite åt det hållet, som en gammal pekfinger instruktionsfilm i svart-vitt om "familjebildning".

Förlåt att jag är nyfiken Jandals, men hur kan det stå 0 inlägg under ditt nick efter så lång tid?
Citera
2025-07-02, 19:06
Eftersom att ingen har sagt det, har ingen annan sett den slående likheten mellan Erika, vad hette hon nu, Ebba och karaktären ’Rocky’ i 80-talsfilmen ”Mask”?
Sen, vilket skitsnack om hennes rumpa, det är ju en mage hon har, hon är äppelformad och bred på mitten.
Ni har tydligen missat att hon gått ut i media med att hon matchade med sin nuvarande kille på Tinder innan inspelningen och att deras släkt känner varandra, men att hennes kusin sa att han var en player så då sökte hon sig till programmet ändå.
Uppenbarligen ville hon mest göra honom svartsjuk och lekte med och uppmuntrade Pontus för att han skulle bli så knäckt i tv som möjligt- så att brandmannen hon matchat med på Tinder skulle se och inse vad han nästan gått miste om 😏

Angående Denise har ni även där missat en viktig grej som hon gått ut i media med. Denise har sagt i intervjuer att klippningen är helt missvisande. I verkligheten bröt Sam ner henne och gaslightade henne MYCKET mer än hur det klippts har hon sagt.
Tex sa han väldigt mycket om hennes utseende, mycket mer än vad som visades i tv, de hade väldiga bråk som inte visats.
Och detta sa han alltså efter att de haft massa sex som HAN tagit initiativ till.
Självklart tyckte Denise det var obehagligt att träffa en elak och manipulativ man, det handlade inte om att han ”inte varit intresserad”.
Vilket han hade eftersom han tog massa initiativ till närhet och sex och sen grät när HON DUMPADE HONOM.

För övrigt är det patetiskt att tjata om Denises knappt synliga ”dubbelhaka” när Ebba ”Mask” är i samma program med en tunna till hals.

Dennis och Jannika: Han var en player som jag trodde. Manipulativ och ful med sin uppenbara narcissism.

Amanda och Alexander: Alltså hon verkar inte se i efterhand vad HON SJÄLV gjorde för fel mot Alexander. Mot sin nya snubbe är hon ju mjuk och omhändertagande. Han blev också sjuk nästan direkt i början och då tog hon hand om honom istället för att stå med basröst och svära om att han inte levererade.
Kul att han tog tag i att bli sig själv efter att ha insett hur ”experterna” totalt inte kunnat läsa av honom.
Han är en mjuk och känslig kille som vill fånga dagen och skratta, inte leva som en presterande robot.
Citera
2025-07-02, 19:35
Medlem
Citat:
Haha, ja det hade jag faktiskt tittat på! Där har vi i alla fall alla ingredienser till drama. Att höra Dennis gnälla över bajsblöjor och Jannika gnälla över att Dennis inte vaknar och går upp och tar hand om bäbisen ...det är inget jag vill att mina skattemedel ska gå till. Deras historia är jätterar, men tack så mycket det räcker. Vi har alla levt igenom deras "fortsättning". Om de inte tänkt göra ett UR-program riktad till elever i åttonde klass om hur man inte bildar familj förstås. Upplägget känns lite åt det hållet, som en gammal pekfinger instruktionsfilm i svart-vitt om "familjebildning".

Ja, som du säger, man har nog sett allt av de två redan (lite mer än man velat till och med, hela landet har simultant skruvat på sig av att tvingas tänka på Dennis ollonkant ). Haha, ja, färgglada sexolog-Suzanne kan berätta för högstadie-elever hur hon en gång glömde att ta med delen om preventivmedel och visa hur det då gick .

Sen (som någon skrev) pågår ju en debatt att för få barn föds, så Suzann kanske blir flitigt anlitad framöver

Citat:
Förlåt att jag är nyfiken Jandals, men hur kan det stå 0 inlägg under ditt nick efter så lång tid?
Jag postar bara i denna tråd och inlägg här räknas inte . Hittade denna förklaring: (FB) Varför räknas inte inlägg i vissa delar av forumet?
Senast redigerad av jandals 2025-07-02 kl. 19:53.
Citera
2025-07-03, 14:29
Medlem
Om ni är sysslolösa i sommar rekommenderar jag säsongerna från USA och Norge. Finns på svtplay.

Jag har sett säsong 14, 15, 16 och nu 17 från USA.
Och två norska säsonger.

Väldigt annorlunda mot den svenska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in