2025-07-07, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibraflash
Jag känner inte Pontus personligen. Men stör mig på att ni ska snacka ner hans utseende. Han är en 4-5 ial. Han har bra tänder, bra leende, bra person, smal och normal kropp. Håret är bra också. Ebba är ganska lik honom på skalan. Kanske Ebba är upp 1+ men inte mer än så.

han ser väl ut som folk gör mest (varken snygga eller fula). För mig har han sådant där plufsigt babyface (många svenskar har det), klarar inte av det. Ett par fina ögon hade kunnat rädda det men har tyvärr två små mörka "korinterögon".
Senast redigerad av sweintoo 2025-07-07 kl. 08:33.
Citera
2025-07-07, 16:32
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
han ser väl ut som folk gör mest (varken snygga eller fula). För mig har han sådant där plufsigt babyface (många svenskar har det), klarar inte av det. Ett par fina ögon hade kunnat rädda det men har tyvärr två små mörka "korinterögon".

Små? Har jag aldrig tänkt på. Ebba har dock väldigt små ögon.
Jag tycker också att Pontus har en bra grund och om jag var honom hade jag ”bara” tränat styrketräning och yoga för att få mer axlar och bättre hållning. Tagit bort skägget.
Han hade varit cool med långt hår, till axlarna.
Lite Cornelis Vreeswijk, rocker, hippie.
Passar när han öppnar sin egen bar på La Gomera .
Citera
2025-07-07, 16:35
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Jag tycker också att Pontus har en bra grund och om jag var honom hade jag ”bara” tränat styrketräning och yoga för att få mer axlar och bättre hållning. Tagit bort skägget.

Typ såhär;

https://www.teenvogue.com/story/kit-...ts-to-cut-hair

https://www.dreamstime.com/bearded-r...image259271645
Citera
2025-07-07, 18:18
Medlem
Citat:
Typ såhär;

https://www.teenvogue.com/story/kit-...ts-to-cut-hair

https://www.dreamstime.com/bearded-r...image259271645

Det låter som att du vill göra en make-over av Pontus, men det är bättre att en person är sig själv. Det krävs Zlatan-självförtroende för att bära upp långt hår (Pontus har en liten bit kvar till Zlatan, det får du ändå medge). Träna vore bra såsett att det kan öka hans självförtroende.
Citera
2025-07-07, 20:00
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Pontus har en bra grund
Vad skulle han ha för ansiktsdrag som utgör en bra grund?

Jag är tveksamt till att tjejer som inte attraheras av ett ansikte kan lura sig själv till följd
av bristen på Lego byggande i barndomen, istället lägga till imaginära ansiktsdrag utanpå ett ansikte som har bra grund (vilket saknar grund ) och därmed uppleva konstgjord attraktion samtidigt som hon stirrar på samme fule sate

Citat:
” Till något roligare – du har ny kärlek i Billy. Grattis! Berätta mer.

– Vi matchade på Tinder ungefär ett halvår före inspelningarna. Jag är väldigt nära med Billys kusin och tydligen var han nyskild då – men min kusin sa att han inte var ute efter något seriöst. Så jag tog bort honom och gick vidare med min process med ”Gift”. ”

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...a-gick-det-sen

(Ebba berättar att hon redan innan programmet hittat nuvarande killen på Tinder, men att hon hört att han inte var seriös). ”Efter programmet” pratade de igen säger hon. Jag tror ”under” programmet.
Lyckades uppdraget då? är det Billys kusin hon blivit styvmorsa till dennes glin?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-07-07 kl. 20:28.
Citera
2025-07-07, 20:21
Medlem
Citat:

Pontus är ju läcker. Fin inifrån och ut. Hoppas han hittar drömtjejen och blir lycklig. Det är han värd!
Citera
2025-07-07, 22:33
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Pontus är ju läcker. Fin inifrån och ut. Hoppas han hittar drömtjejen och blir lycklig. Det är han värd!

Vill du gränsla honom och sakta glida ner på hans prinsko...f'låt, påle?

Du och havang bör höra av er till Pontus och be om en träff. Kanske tillsammans? Han skulle säkert bli jätteglad!
Citera
2025-07-07, 22:41
Medlem
Citat:

Fulaste deltagaren någonsin i programmets historia. Troligen kromosomskadad. Dvärgväxt.
Citera
2025-07-08, 00:08
Citat:
Ursprungligen postat av jandals
Det låter som att du vill göra en make-over av Pontus, men det är bättre att en person är sig själv. Det krävs Zlatan-självförtroende för att bära upp långt hår (Pontus har en liten bit kvar till Zlatan, det får du ändå medge). Träna vore bra såsett att det kan öka hans självförtroende.

Jag tänker att man är sig själv med olika frisyrer och att har aldrig tänkt att män måste ha lika bra självförtroende som Zlatan för axellångt hår 😄.
Citera
2025-07-08, 00:09
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Fulaste deltagaren någonsin i programmets historia. Troligen kromosomskadad. Dvärgväxt.

Nej. Fulast i programmets historia är Ebba.
Citera
2025-07-08, 13:40
Medlem
Citat:

Pontus är en fin person men läcker?? Han ser ju cushingoid ut. Runt ansikte, fett kring bålen, avsaknad av muskler på armar och ben och ev buffalo hump (om det inte bara är den dåliga hållningen). Han ser sjuklig ut, helt enkelt. Jag håller dock med till 100% om att han förtjänar en bra tjej och att bli lycklig.
Citera
2025-07-08, 16:44
Medlem
Citat:
Jag tänker att man är sig själv med olika frisyrer och att har aldrig tänkt att män måste ha lika bra självförtroende som Zlatan för axellångt hår 😄.

Ja om det är personens egna val, men nu var det ju inte det (utan din make-over). Fakta är att majoriteten tjejer föredrar killar med kort hår. Man "måste" såklart inte vara Zlatan för att ha långt hår, men man får då räkna med att chanserna hos motsatt kön minskar (om man inte verkligen kan bära upp och äga det).

Tjejer som gillar killar med långt hår är förvisso väldigt förtjusta i det, men de är färre. Jag tror inte heller att den gruppen tjejer är bästa matchen till Pontus (rent fördomsfullt). Han behöver en jordnära och rar småstadstjej som vill ha det enkla och trygga livet och inte söker kickar / spänning (dvs inte någon som letar en "rocker / hippie / bartender på La Gomera", den tjejen riskerar att bli rastlös med Pontus och dra vidare). Jag tycker bara det vore synd att minska hans chanser till en varaktig relation.
Senast redigerad av jandals 2025-07-08 kl. 17:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in