Citat:
Ursprungligen postat av
Makarov.24
Ok. Tja, eftersom att du och Ursprungligen till 100% avvisar honom som en tänkbar mördare och Dalulven mfl ser honom som en potentiell sådan blir ju rundgången total. Det blir ungefär som diskussioner om månlandningen eller om Jorden är rund. Men kör hårt

.
Citat:
Ursprungligen postat av
Knattarna
Återigen är det intressant hur dina trådspaningar alltid går åt samma håll och är snedvridet inställsamma mot SEkten.
Jag har alltså ”100% avvisat honom” (har jag aldrig skrivit) medan den sansade Dalulven tydligen bara ser honom som ”potentiell” gärningsman (trots att han skrivit rakt ut att han är mördaren ett antal gånger, vilket är förtal av avliden).
Om SE-misstänkarna bara hade varit lite verklighetsförankrade och bara sett honom som ”potentiell” GM hade vi nog kunnat nå en förvånansvärd samsyn. Men när vissa kläcker ur sig att det är 95%, 99% eller 100% chans att han är GM tappar man ju hakan. Då blir det ju naturligt diskussioner om hur någon kan dra en så skruvad slutsats utifrån det befintliga materialet.
Haha, ja en del kommer garanterat sitta här om 40 år och vrida och vända på samma saker. Nej, jag har aldrig påstått att SE 100% säkert är GM. Däremot är det den ende i materialet som det finns tillräckligt med substans att seriöst misstänka.
Eftersom jag tror på att den som söker finner, kör jag gärna hårt i den här tråden med SE som misstänkt.
Håller även ögat öppet för saker som kan fria honom från misstanke. Men hittills är det mycket mer som pekar i den andra riktningen.
Vem man än pekar ut som misstänkt så blir det alltså förtal av avliden? Gäller inte samma sak för CA?