2025-06-25, 22:12
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uppsala666
Kan ju säga att tråden verkligen är långlivad. Är nog en manisk människa med flera inlogg som håller igång den

Håller igång den vet jag inte, snarare kontrollerar tråden och medvetet vilseleder.
Senast redigerad av Pudelfrillan 2025-06-25 kl. 22:16.
Citera
2025-06-25, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Håller igång den vet jag inte, snarare kontrollerar tråden och medvetet vilseleder.

Precis!!!
Citera
2025-06-26, 05:29
Medlem
Citat:
Så är det nog. Men vad är det för motiv som ligger bakom det? Är det bara ren hysteri eller vill personen försöka rikta uppmärksamheten mot mrP istället för mrM? Kanske av den anledningen att hen vill mörka sin eventuella relation med mrM?
Citera
2025-06-26, 12:00
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MamaGris
Så är det nog. Men vad är det för motiv som ligger bakom det? Är det bara ren hysteri eller vill personen försöka rikta uppmärksamheten mot mrP istället för mrM? Kanske av den anledningen att hen vill mörka sin eventuella relation med mrM?

OM Eva's ex pojkvän "toyboyen" Mr M är GM så utgår jag från att han har stenkoll på flashback.

M*ts Åhm*an har i såna fall haft en jäkla tur eftersom hans eget namn ännu inte har dykt upp i Eva-tråden - förräns nu då. MÅ har med andra ord lyckats flyga under radarn här i tråden i 17 års tid - bara att gratulera honom.

MEN, tiderna förändras och nu sitter M*ts Åhm*an på piedistalen här i Eva-tråden och allt strålkastarljus är riktat mot honom.

Nu är det bara att avvakta och noga studera intresset...
Sen vet vi.

"Konton" i tråden har under årens lopp likt blodtörstiga pirayor kastat sig över och dissekerat ALLA tidigare misstänkta potentiella GM.
Man har vänt ut och in på varenda en av dom t.o.m. deras anhöriga, deras kusiner, fans moster och lite till.
Man har svävat ut i de vildaste fantasier som sen har stötts och blötts i flera år, inte minst alla dessa "historier" rörande dom med avsikt, i tråden planterade bröderna Frest*dius (istället för dom rätta bröderna Åhm*n)

Men NU, när vi efter 17 år har identiteten på den mördade Eva Söderströms ex pojkvän = M*ts Åhm*an
Ja DÅ är det plötsligt knäpptyst i tråden...

Man behöver inte vara med i MENSA, inte heller vara raketforskare för att förstå vad det här handlar om, t.o.m. en KOMPLETT IDIOT kan räkna ut det här nu.
Senast redigerad av Pudelfrillan 2025-06-26 kl. 12:38.
Citera
2025-06-26, 13:30
Medlem
Slaskheters avatar
Citat:
OM Eva's ex pojkvän "toyboyen" Mr M är GM så utgår jag från att han har stenkoll på flashback.

M*ts Åhm*an har i såna fall haft en jäkla tur eftersom hans eget namn ännu inte har dykt upp i Eva-tråden - förräns nu då. MÅ har med andra ord lyckats flyga under radarn här i tråden i 17 års tid - bara att gratulera honom.

MEN, tiderna förändras och nu sitter M*ts Åhm*an på piedistalen här i Eva-tråden och allt strålkastarljus är riktat mot honom.

Sen vet vi.

"Konton" i tråden har under årens lopp likt blodtörstiga pirayor kastat sig över och dissekerat ALLA tidigare misstänkta potentiella GM.
Man har vänt ut och in på varenda en av dom t.o.m. deras anhöriga, deras kusiner, fans moster och lite till.
Man har svävat ut i de vildaste fantasier som sen har stötts och blötts i flera år, inte minst alla dessa "historier" rörande dom med avsikt, i tråden planterade bröderna Frest*dius (istället för dom rätta bröderna Åhm*n)

Men NU, när vi efter 17 år har identiteten på den mördade Eva Söderströms ex pojkvän = M*ts Åhm*an

Man behöver inte vara med i MENSA, inte heller vara raketforskare för att förstå vad det här handlar om, t.o.m. en KOMPLETT IDIOT kan räkna ut det här nu.

Jag citerar Pudelfrillan: MÅ har med andra ord lyckats flyga under radarn här i tråden i 17 års tid - bara att gratulera honom.

Citat:
Ursprungligen postat av boanchga
Och vem är MÅ? Jag orkar inte läsa alla tokigheter i tråden. Det är en rejäl urspårning i den.
Undrar vad som hänt? Man kan ju liksom inte frångå faktan.
I ett mordfall, vem är det mest sannolikt som begått det?
Svara på det du. Det behövs verkligen inget smarthuvud för det.
Du kan ju alltid fråga vad Leif GW tror om det här fallet. Jag har mycket stor tilltro till honom och vad han säger.
Men, förstår på ditt resonemang att du är smartare än honom.

Jag citerar boanchga: Och vem är MÅ?

Mina kontakter kliar sig i skallen; och vem är MÅ?

Jag är lika nollad!
Citera
2025-06-26, 18:58
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskheter
Jag citerar Pudelfrillan: MÅ har med andra ord lyckats flyga under radarn här i tråden i 17 års tid - bara att gratulera honom.

Jag citerar boanchga: Och vem är MÅ?

Mina kontakter kliar sig i skallen; och vem är MÅ?

Jag är lika nollad!

Jag citerar Slaskheter: Jag avvaktar mitt skrivande lite. Tänker INTE skriva om bröderna.

(PM svar 11/6 gällande bröderna MÅ och TÅ, dvs samma dag deras ID avslöjades)

OBS! "INTE" skrivet med stora bokstäver.

Jag kliar mig också i skallen...

Du nollad? det har aldrig hänt tidigare.
Senast redigerad av Pudelfrillan 2025-06-26 kl. 19:04.
Citera
2025-06-26, 19:27
Medlem
Slaskheters avatar
Citat:
Jag citerar Slaskheter: Jag avvaktar mitt skrivande lite. Tänker INTE skriva om bröderna.

(PM svar 11/6 gällande bröderna MÅ och TÅ, dvs samma dag deras ID avslöjades)

OBS! "INTE" skrivet med stora bokstäver.

Jag kliar mig också i skallen...

Du nollad? det har aldrig hänt tidigare.

Det är för att jag ingenting vet om MÅ och TÅ.

Inte mina kontakter heller.
Citera
2025-06-26, 23:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskheter
Det är för att jag ingenting vet om MÅ och TÅ.

Inte mina kontakter heller.

Kanske var det hundvittnet som var mördaren trots allt ?
Han är ju den enda som sett cyklisten. och var i offrets närhet.

MÅ är så klart intressant också.
Men har vi ens rätt toyboy nu ?
Att PG och AS inte vill avslöja toyboyen är lite märkligt.
Skyddar dom honom medvetet ??

Men säg att det aldrig var någon cyklist och att hundvittnet hittar på det där med cyklisten för att han var rädd att någon sett honom då han fixade Eva och hennes cykel.
Hundvittnet hade definitivt fyisken att döda Eva på egen hand.
Att hundvittnet väntade 6 dagar med att berätta vad han sett kanske var för att vinna tid och städa undan eventuella bevis.
Senast redigerad av niceweathertoday 2025-06-26 kl. 23:24.
Citera
2025-06-27, 05:51
Medlem
Citat:

Sen vet vi.

Konstigt att ingen vet något om en person som bott i Bollstabruk hela sitt liv.
Citera
2025-06-27, 10:41
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MamaGris
Konstigt att ingen vet något om en person som bott i Bollstabruk hela sitt liv.

Ja verkligen eller något om hans bror?
2 extremt anonyma personer.

MÅ har dock Facebook där han är vän med Anneli.

* Är det någon annan som kan hitta MÅ's Facebook?
Jag kan inte se den längre.

Har MÅ tagit bort sin Facebook nu efter att hans namn dök upp här på Flashback?

I såna fall har han stenkoll på Eva-tråden...
Senast redigerad av Pudelfrillan 2025-06-27 kl. 10:56.
Citera
2025-06-27, 14:02
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Är det någon annan som kan hitta MÅ's Facebook?

Hittade den nu.
Senast redigerad av Pudelfrillan 2025-06-27 kl. 14:39.
Citera
2025-06-27, 18:57
Medlem
Citat:
Ja verkligen eller något om hans bror?
2 extremt anonyma personer.

MÅ har dock Facebook där han är vän med Anneli.

* Är det någon annan som kan hitta MÅ's Facebook?

Har MÅ tagit bort sin Facebook nu efter att hans namn dök upp här på Flashback?

I såna fall har han stenkoll på Eva-tråden...
Om AS är på hans MÅ's vänlista så verkar det väldigt underligt att Boanchga inte känner till honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in