2025-06-23, 16:46
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jag frågade dig hur du ser på det. Du verkar inte vara särskilt brydd över att han både är återfallsförbrytare I våldsbrott Och medhjälp till falsk angivelse. Anser du att medhjälp till falsk angivelse inte är så farligt brott? Eller inser du inte att det faktiskt verkligen hade kunnat få målsägande dömd för våldtäkt? Sambon påstår ju i polisförhör att han bevittnade hur målsägande våldtog 21-åringen.

Hade det inte varit för 21-åringens sms etc. Så hade målsägande kunnat åka på detta.

Så värst manipulativ verkar inte 21-åringen vara. Mer känslostyrd. Har hon ångest över att hennes sambo kan hamna I fängelse för misshandel, så drar hennes känslor iväg med henne och hon anklagar målsägande falskt för våldtäkt för att rädda sin sambo.

Jag har ingen uppfattning om 21-åringen som ofarlig. Vart får du det ifrån? Jag känner dock inget behov av att racka ner på henne, för det gör du och andra i tråden såååååå bra ändå. Hon är ju kvinna. Och sådan älskar ju vissa av er att hata.

Du är ju så förblindad av detta kvinnohat att du totalt missar de brott som sambon står åtalad för. Och att målsägande genom sin otrohet gjort sin fru och sina barn väldigt illa. Hade de två varit kvinnor, hade vi däremot fått höra om deras förkastlighet till leda, från dig.

Själv säger jag åter igen: det är tre trasiga människor i denna soppa: 21-åringen, sambon och målsägande.
Jag skiter faktiskt i hennes sambo ryssen här då det här inte är hans påhitt eller upprinelse, hade han varit ifrån Ukraina hade du skonat honom då?

Din lilla oskyldiga prinsessa är inte så oskyldig inse det, trots alla dina patetiska försök lägga skuld på målsägande och sambon.
Citera
2025-06-23, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Jag har läst FUP, det står ingenstans där hon ordagrant säger så, du borde nog gå till synsam, sedan vet du inget om det verkliga motivet ändå vad hon skriver till sin sambo är ju helt ointressant igentligen.

Hon har ljugit och varit otrogen tidigare, som en tidigare skribent skrev det är nog mera troligt att ett förlåt till sambon för han ska ha kvar henne är motivet.

Slua nu förpesta tråden med dina osanningar och teorier håll dem för dig själv eller var tydlig med det är din teori så fort du skriver något i fortsättningen, tack.

Det är som jag skriver: uppenbart. Hon försöker ju på andra vis först att få honom att slippa fängelse.
1. Först vill hon att han håller sig undan polisen och försöker själv hålla sig undan från polisen.
2. Sedan vill hon att sambon hör med sin advokat om hon måste vittna mot honom.
3. Sedan skriver hon om planen kring att "det inte fanns samtycke till den saken".

Hon försöker sig på tre olika vägar för att sambon kanske ska slippa rättslig påföljd. Där falsk angivelse var nummer tre. Du får försöka se saken i hela sitt sammanhang, så ska du se att det blir uppenbart för dig också.

Så du och andra får komma med teorier. Men jag får inte skriva det som utifrån FUP är uppenbart? Vem tror du att du är? Lägg ner din hybris. Tål du inte att se mig i tråden är det du som får lämna den. Annars får du bara stå ut med att jag också skriver i tråden. Förstått?
Citera
2025-06-23, 17:00
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Det är som jag skriver: uppenbart. Hon försöker ju på andra vis först att få honom att slippa fängelse.
1. Först vill hon att han håller sig undan polisen och försöker själv hålla sig undan från polisen.
2. Sedan vill hon att sambon hör med sin advokat om hon måste vittna mot honom.
3. Sedan skriver hon om planen kring att "det inte fanns samtycke till den saken".

Hon försöker sig på tre olika vägar för att sambon kanske ska slippa rättslig påföljd. Där falsk angivelse var nummer tre. Du får försöka se saken i hela sitt sammanhang, så ska du se att det blir uppenbart för dig också.

Så du och andra får komma med teorier. Men jag får inte skriva det som utifrån FUP är uppenbart? Vem tror du att du är? Lägg ner din hybris. Tål du inte att se mig i tråden är det du som får lämna den. Annars får du bara stå ut med att jag också skriver i tråden. Förstått?
Det spelar ingen roll hur mycket du skriver och försöker manipulera, hon har aldrig skrivit så som du säger att henne enda motiv är få sambon slippa fängelse.

Är du trög eller har du rökt på ellernått? Det finns inget som styrker din TEORI och det är just din TEORI, jag ser inte många andra som dela den med dig heller ge upp, höj nivån du är ju ändå självutnämd kriminalexpert.
Citera
2025-06-23, 17:04
Medlem
Citat:
Jag skiter faktiskt i hennes sambo ryssen här då det här inte är hans påhitt eller upprinelse, hade han varit ifrån Ukraina hade du skonat honom då?

Din lilla oskyldiga prinsessa är inte så oskyldig inse det, trots alla dina patetiska försök lägga skuld på målsägande och sambon.

Förstår du inte vad jag skriver? Inser du inte vad medhjälp till falsk angivelse är?
Sambon påstår i polisförhör att han såg målsägande våldta 21-åringen. Alltså: att han är ögonvittne till våldtäkt. Han har dessutom grovt misshandlat målsägande. Och är dömd för två våldsbrott sedan tidigare. Han bär alltså stor skuld. Och det är ingenting jag hittar på.

Målsägande har inte gjort något olagligt, förutom möjligtvis rattfylla då. Jag lägger för fan ingen skuld på honom för de brott sambon och 21-åringen utsatt honom för! Du är allt bra korkad om du inte begriper det.

Det jag däremot lägger skuld för honom på är otroheten mot sin fru och vad det ställer till för henne och deras två små barn.

Och 21-åringen bär skulden för otrohet mot sin sambo och falsk angivelse mot målsägande.

Ingen av dem är (enligt mig) några väna små prinsar och prinsessor. Samtliga tre har betett sig illa åt. Och två av dem har begått lagbrott.

Men du är en uppenbart kvinnohatare som enbart ser de fel 21-åringen har begått. Öppna dina ögon och se att alla tre betett sig förkastligt åt.
Citera
2025-06-23, 17:08
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Förstår du inte vad jag skriver? Inser du inte vad medhjälp till falsk angivelse är?
Sambon påstår i polisförhör att han såg målsägande våldta 21-åringen. Alltså: att han är ögonvittne till våldtäkt. Han har dessutom grovt misshandlat målsägande. Och är dömd för två våldsbrott sedan tidigare. Han bär alltså stor skuld. Och det är ingenting jag hittar på.

Målsägande har inte gjort något olagligt, förutom möjligtvis rattfylla då. Jag lägger för fan ingen skuld på honom för de brott sambon och 21-åringen utsatt honom för! Du är allt bra korkad om du inte begriper det.

Det jag däremot lägger skuld för honom på är otroheten mot sin fru och vad det ställer till för henne och deras två små barn.

Och 21-åringen bär skulden för otrohet mot sin sambo och falsk angivelse mot målsägande.

Ingen av dem är (enligt mig) några väna små prinsar och prinsessor. Samtliga tre har betett sig illa åt. Och två av dem har begått lagbrott.

Men du är en uppenbart kvinnohatare som enbart ser de fel 21-åringen har begått. Öppna dina ögon och se att alla tre betett sig förkastligt åt.
Är det borttom rimligt tvivel faställt din teori stämmer svar NEJ.

Finns det rimliga tvivel i DIN TEORI svar JA massor.

Du kanske borde släppa juridiken och rättsamhället och ägna dig åt något du behärskar istället kanske line dance ellernått, har du provat det?

Dina teorier i den här tråden har varit fel ifrån början du sa de aldrig ens hade haft sex tex minns du det? Och du har förmodligen helt fel här med.

Ska bli intressant se vad hon sagt i rättegången nu när domen kommer, men det kommer säkert bara vara ytterligare en ny version om vad som hänt och DINA TEORIER kommer visa sig inte stämma i vanlig tur och ordning.
Citera
2025-06-23, 17:09
Medlem
Citat:
Det spelar ingen roll hur mycket du skriver och försöker manipulera, hon har aldrig skrivit så som du säger att henne enda motiv är få sambon slippa fängelse.

Är du trög eller har du rökt på ellernått? Det finns inget som styrker din TEORI och det är just din TEORI, jag ser inte många andra som dela den med dig heller ge upp, höj nivån du är ju ändå självutnämd kriminalexpert.

Så för din del måste en person skriva "jag kan ju falskt anklaga honom för våldtäkt så att du slipper fängelse", för att du ska fatta att det är motivet?
Det är uppenbart att det är hennes motiv. Se till helheten och den röda tråden i deras sms. Sluta låtsas vara autistisk.

Den röda tråden är att 21-åringen inte klarar av att sambon hamnar I fängelse. Hon vill till varje pris förhindra detta. Det är uppenbart när man läser sms:en.
Senast redigerad av TomatKungen 2025-06-23 kl. 17:32.
Citera
2025-06-23, 17:11
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:

Måste bara påpeka dina brister i brottsmål vilket är uppenbara, ingen har blivit grovt misshandlad här, vet du ens vad en grov misshandel är för något? Förmodligen vet du inte och vet lika lite om det som du vet i övrigt om brottsmål.
Senast redigerad av Inspirit81 2025-06-23 kl. 17:16.
Citera
2025-06-23, 17:15
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Så för din del måste en person skriva "jag kan ju falskt anklaga honom för våldtäkt så att du slipper fängelse", för att du ska fatta att det är motivet?
Det är uppenbart att det är hennes motiv. Se till helheten och den röda tråden i deras sms. Sluta låtsas vara autistisk.
Det är bara uppenbart för dig och inte för någon annan det är DIN TEORI ska det vara så svårt förstå det? Eftersom jag tog upp hon inte sagt det ordagarant är för du tidigare trott 100% på allt skom skrivits i FUP tidigare då det passat din agenda, som tex att målsägande säger i förhör han är lyckligt gift det tog du som en sanning på orden, men vad vet du om det igentligen?

Nej du får nog höja din nivå här jag förstår du har fullt upp nu under Pride, men det är ingen ursäkt för slänga ur sig en massa lögner och påhitt.
Citera
2025-06-23, 17:16
Medlem
Citat:
Är det borttom rimligt tvivel faställt din teori stämmer svar NEJ.

Finns det rimliga tvivel i DIN TEORI svar JA massor.

Du kanske borde släppa juridiken och rättsamhället och ägna dig åt något du behärskar istället kanske line dance ellernått, har du provat det?

Dina teorier i den här tråden har varit fel ifrån början du sa de aldrig ens hade haft sex tex minns du det? Och du har förmodligen helt fel här med.

Ska bli intressant se vad hon sagt i rättegången nu när domen kommer, men det kommer säkert bara vara ytterligare en ny version om vad som hänt och DINA TEORIER kommer visa sig inte stämma i vanlig tur och ordning.

Ja, jag hade en teori om detta utifrån att hon greps så fort. Bara 8 timmar efter våldtäktsanklagelsen. Jag, liksom alla andra i tråden, inklusive du, hade fel i våra olika teorier.

Men nu har vi läst FUP och då blir bilden tydlig. Att motivet bakom falskanmälan är att hon inte tål tanken på att sambon riskerar hamna i fängelse. Så att hon ljuger om våldtäkt för att sambon ska kunna hävda nödvärn om henne och därmed slippa rättslig påföljd.

Lilla du. Mina teorier har visat sig stämma flera gånger i olika trådar. Senast var i tråden kring masskjutningen i Örebro. Kring just motivbilden.

I detta ärende är motivbilden glasklar.
Citera
2025-06-23, 17:20
Medlem
Citat:
Måste bara påpeka dina brister i brottsmål vilket är uppenbara, ingen har blivit grovt misshandlad här, vet du ens vad en grov misshandel är för något? Förmodligen vet du inte och vet lika lite om det som du vet i övrigt om brottsmål.

Initialt kallade man det målsägande utsatts för, för grov misshandel. Han var avtuppad och hade fått grovt våld riktat mot sitt huvud. Och bilderna har du själv sett i FUP. Man har ändrat det och kallar det nu för "misshandel". Du behöver dock inte märka på ord. Initialt kallade man det för grov misshandel som sagt.
Citera
2025-06-23, 17:21
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ja, jag hade en teori om detta utifrån att hon greps så fort. Bara 8 timmar efter våldtäktsanklagelsen. Jag, liksom alla andra i tråden, inklusive du, hade fel i våra olika teorier.

Men nu har vi läst FUP och då blir bilden tydlig. Att motivet bakom falskanmälan är att hon inte tål tanken på att sambon riskerar hamna i fängelse. Så att hon ljuger om våldtäkt för att sambon ska kunna hävda nödvärn om henne och därmed slippa rättslig påföljd.

Lilla du. Mina teorier har visat sig stämma flera gånger i olika trådar. Senast var i tråden kring masskjutningen i Örebro. Kring just motivbilden.

I detta ärende är motivbilden glasklar.
Nej du har haft fel och har haft så i varenda tråd jag ser dig i, motivet är inte alls klarlagt jag påstår det var ett sätt säga förlåt till sin sambo ryssen för han ska ha henne kvar, samt även ekonomiska intressen.

Försök motbevisa dem om du kan nej just det, de kan du ju inte förståss utan du fortsätter likt en repig skiva på DINA egna teorier.

Den där med grov misshandel var bra fö vem har blivit grovt misshandlad här som du sa enligt DINA teorier.

Släpp holken nu höj nivån och lär dig hålla mun när du inte har en anning om hur saker och ting fungerar.
Citera
2025-06-23, 17:24
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Initialt kallade man det målsägande utsatts för, för grov misshandel. Han var avtuppad och hade fått grovt våld riktat mot sitt huvud. Och bilderna har du själv sett i FUP. Man har ändrat det och kallar det nu för "misshandel". Du behöver dock inte märka på ord. Initialt kallade man det för grov misshandel som sagt.
Nej jag anmärker bara på du försöker förvränga saker och göra dem värre än vad dem är, du vet inte ens vad en grov misshandel är, men du envisas med skriva det tex.

Du gör likdant med allt annat förutom du lägger till lite EGNA påhitt och EGNA teorier utan att skriva att det är just vad du anser och ingen annan.

Allt det här gör du för manipulera nya läsare bla, sedan skriver du skitlånga inlägg för förvirra ännu mera, vad går du på för nått igentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in