2025-06-17, 10:45
Medlem
Får ni era paket från Kioskigloo?
Citera
2025-06-17, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tabbe1234
Får ni era paket från Kioskigloo?

Nej mitt har varit på samma ställe i 3 veckor nu. Och inte ett enda svar i varken chatt eller mail av K.I
Citera
2025-06-17, 19:36
Medlem
Finns en förklaring:

https://www.kuriren.nu/nyheter/lulea...lulea/jp2y2z7r

” Under tisdagen genomförde Tullverket ett tillslag mot Kiosk Igloo på Bergnäset i Luleå.”
Citera
2025-06-17, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbottensshaman
Finns en förklaring:

” Under tisdagen genomförde Tullverket ett tillslag mot Kiosk Igloo på Bergnäset i Luleå.”
Heh ja men det hände idag, inte snart en månad sen
Citera
2025-06-17, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puffgecko
Vafan nu är ju allt slut!
Ja få höra sen.
Lite sent svar. Paketet kom fram och thcb godiset funkar utmärkt. Jag sover som en kung på det!
Citera
2025-06-18, 18:49
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banansoda
Någon som har erfarenhet av cannaexpress? Sugen på THCA-isolat

Blev det någon beställning?
Citera
2025-06-18, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbottensshaman
Finns en förklaring:

Ingen som vet vad som står mer i denna artikel? Är ägarna anhållna/häktade?
Citera
2025-06-19, 09:45
Medlem
Shit!
Dålig timing att köpa 50g isolat från KI verkar det som.
Beställde rek’at med postnord. Det har inte blivit skickat än. Hoppas allt löser sig snabbt.

Dom har varit schyssta och gröna länge så jag tänker inte ropa varg. Återkommer när det händer något.
Citera
2025-06-19, 12:03
Medlem
sixgorillions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Shit!
Dålig timing att köpa 50g isolat från KI verkar det som.
Beställde rek’at med postnord. Det har inte blivit skickat än. Hoppas allt löser sig snabbt.

Dom har varit schyssta och gröna länge så jag tänker inte ropa varg. Återkommer när det händer något.

Haft polare som köpt där ifrån under ~3v tid och fått sina grejer
Citera
2025-06-20, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kutis123
Ingen som vet vad som står mer i denna artikel? Är ägarna anhållna/häktade?
Yes, 2 stycken är häktade.
Citera
2025-06-20, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sixgorillion
Haft polare som köpt där ifrån under ~3v tid och fått sina grejer

Jag har handlat av dom enbart i typ ett år. Dom har bara varit schyssta och tillförlitliga! Och nu sitter två personer häktade. Hoppas det löser sig för dom snart 🙏.

Har inte gett upp hoppet och jag tror verkligen att dom kommer skicka ut ordrarna när dom kan. Så länge dom inte blir helt nedstängda då vet jag inte vad som händer.
Citera
2025-06-20, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Jag har handlat av dom enbart i typ ett år. Dom har bara varit schyssta och tillförlitliga! Och nu sitter två personer häktade. Hoppas det löser sig för dom snart 🙏.

Har inte gett upp hoppet och jag tror verkligen att dom kommer skicka ut ordrarna när dom kan. Så länge dom inte blir helt nedstängda då vet jag inte vad som händer.
Som jag förstått verkar ju ordrar skickas från Stockholm, iaf det jag beställt (saker dom inte haft hemma i butiken i luleå som jag ändå svänger förbi då och då, och som jag misstänker att männen som är häktade är ifrån eller iaf bosätta i) så kan det ju hända att beställningar då fortsätter rulla på som det ska men ska ju inte säga saker med säkerhet såklart. Jag har ju också ett paket på vift dessutom lixom så grönar ju verkligen ingenting heller just nu men håller tummar och tår att dom blir släppta snarast! Efter mina besök i Kiosken på plats verkar dom reko iaf och har dessutom fått en favorit av anställda så hoppas minst att det går bra för honom haha!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in