2025-06-11, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Varför vill en 55-årig arbetslös hemmafru i Märsta ha frågor från vilt främmande människor? Vilket gigantiskt bekräftelsebehov. Sjukligt.
Bästa inlägget!! 👍👍👍
Citera
2025-06-11, 15:42
Medlem
Citat:
Nej, Anna har INTE sprungit tjejmilen. Det är ett ljug som allt annat.
Hon dök upp i målfållan med ett nummer som inte fanns registrerat som startande någonstans. Det finns alltså ingen sluttid på henne. Det skrevs om detta på flera ställen, bl.a. här i tråden.

Det här har jag helt missat! Hoppade hon fram precis innan målgången eller hur gick det till, man blir bra nyfiken.
Citera
2025-06-11, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MercedesDeAcosta
Det är väl så hon vill se ut. Men alla som sett henne i våldtäktsdokumentären om hennes bror - som ännu inte fått resning - kan konstatera att hon ser litet annorlunda ut i verkliga livet. Snart fyller hemmadottern 34 år.

Är det ens sökt resning? Anjosefsson skulle väl ha en advokat som fixade det där enkelt eller har jag missuppfattat det?
Citera
2025-06-11, 19:17
Medlem
Flor-Idas avatar
Här är lite av det som skrevs när Anna påstod sig ha sprungit tjejmilen:

Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Som jag skrev ovan så var hon anmäld men saknar resultat i resultatlistan, vilket för mig visar att hon inte tog sig från start till mål, vad hon än påstår.

Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Ang tjejmilen.. hon var inte med

Hon poserar med en nummerlapp men det numret startade inte det året i någon klass. Har kollat upp det både med startlistor, där samtliga anmälda listas och med sekretariatet. Det är en fejkad eller gammal nummerlapp

Citat:
Nummerlappen hon hade var inte med bland de nummerlappar som delades ut det året. Alla deltagare får nummerlapp oavsett startgrupp. Det numret STARTADE INTE det året, det fanns inte oavsett startgrupp. Tidtagning eller ej

Citat:
Lite fakta...
Anna hade enligt registreringen startnummer 11470, ett nummer som det inte reggaens någon tid på.

Anna står på bild i målfållan med en nummerlapp med startnummer 39034, ett startnummer som enligt registreringen inte finns.
Citera
2025-06-11, 19:22
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Här är lite av det som skrevs när Anna påstod sig ha sprungit tjejmilen:

Inte för att jag vill försvara henne men allt det där är ju bara påståenden utan något som helst bevis.
Citera
2025-06-11, 19:29
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Inte för att jag vill försvara henne men allt det där är ju bara påståenden utan något som helst bevis.
Då har du läst dåligt. Det länkas till resultatlistan, där hon inte finns att hitta.

EDIT: Ser nu att länkar inte följer med när man klipper in gamla kommentarer. Men gå in på SÖK i detta ämne, och skriv in tjejmilen, så får du upp allt.
Senast redigerad av Flor-Ida 2025-06-11 kl. 19:32.
Citera
2025-06-11, 19:43
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Då har du läst dåligt. Det länkas till resultatlistan, där hon inte finns att hitta.

EDIT: Ser nu att länkar inte följer med när man klipper in gamla kommentarer. Men gå in på SÖK i detta ämne, och skriv in tjejmilen, så får du upp allt.

Hon sprang utan tidtagning därför finns hon inte i resultatlistan. Marathon.se en seriös löparsida har intervjuat henne vid målgången med medaljen om halsen så ni kan lägga ned snacket om att hon inte sprang.

https://www.marathon.se/nyheter/allt...-kinberg-batra
Senast redigerad av cyberhawk 2025-06-11 kl. 19:45.
Citera
2025-06-11, 22:37
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Hon sprang utan tidtagning därför finns hon inte i resultatlistan. Marathon.se en seriös löparsida har intervjuat henne vid målgången med medaljen om halsen så ni kan lägga ned snacket om att hon inte sprang.

Frågan är väl om hon har kapacitet att göra om det i nuvarande dagsform.
Vilket jag inte tror att hon klarar av oavsett om hon gör det utan registrerad tid eller inte.
Men man vet aldrig med Anna, så ett tu tre så är hon med utan tävlan.
Och då tappar vi hackorna :-) Som vi snyggar till med lämpligt filter.
Citera
2025-06-12, 11:46
Medlem
Citat:

Aha, det förklarar saken.
Citera
2025-06-13, 11:12
Medlem
toyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Finns det inga bilder på Mehmet Yurdagul?
Har letat men inte hittat en enda.

Nu hamnar man väl i helvetet

https://imgur.com/a/OeEdKZP

(Sparade ner denna och flera andra tidningsutklipp med AB från den här tråden den 22 april 2020 klockan fem på morgonen. Fråga mig inte varför)

För att inte vara off topic: Vad tror ni blir nästa "lyxhustru-inköp" blir? Jag gissar på den nya dyson-mojängen. Känns som en Anna Book-isk investering.
Senast redigerad av toyy 2025-06-13 kl. 11:15.
Citera
2025-06-13, 11:46
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toyy
Nu hamnar man väl i helvetet

https://imgur.com/a/OeEdKZP

(Sparade ner denna och flera andra tidningsutklipp med AB från den här tråden den 22 april 2020 klockan fem på morgonen. Fråga mig inte varför)

För att inte vara off topic: Vad tror ni blir nästa "lyxhustru-inköp" blir? Jag gissar på den nya dyson-mojängen. Känns som en Anna Book-isk investering.
"- Mehmet tog min oskuld och nu föder jag hans barn, säger hon."

En rubrik i artikeln löd
"Trivs med sin stora mage"
Citera
2025-06-13, 12:05
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
En rubrik i artikeln löd
"Trivs med sin stora mage"

Finns trivseln kvar?