2025-06-08, 07:37
Aron är en så välförtjänt vinnare, har aldrig funnits någon som spelat Robinson som han gjort.

Älskar dig Aron! Du är kung
2025-06-08, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yeees
Tar tillbaka att det var en dålig säsong, den blev faktiskt riktigt bra och spännande och så många twister, och en värdig vinnare.

Stämmer det att Simpa fortfarande är tjurig på Aron efter det valet Aron gjorde och skickade Simpa till gränslandet? De är inte vänner på Facebook åtminstone men är vänner med alla andra där.

Ja, jag gillar de internationella säsongerna med mer spel och ”blindsides”. Aron har ju tittat även på de och lärt sig att ha flera olika pakter etc.

Att Simpa kan vara grinig så lång tid efter är svårt att förstå. Det är en lek och hans kompis fick en ny bästis efter att de inte hängde ihop längre…
2025-06-08, 07:43
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Ja, jag gillar de internationella säsongerna med mer spel och ”blindsides”. Aron har ju tittat även på de och lärt sig att ha flera olika pakter etc.

Att Simpa kan vara grinig så lång tid efter är svårt att förstå. Det är en lek och hans kompis fick en ny bästis efter att de inte hängde ihop längre…

Lika bra att vara utan en sån "kompis" som är så lättkränkt. En människa man antagligen ska trippa på tå inför för att inte såra honom. Ett varningstecken, verkligen.
2025-06-08, 08:01
Skulle vara spännande att höra vad andra deltagare tycker nu efter att ha sett programmet. Förstår dom idag hur bort-spelade dom blev av Aron? Haha.. Tänk att vara så ung och styra spelet från dag 1 och avsluta som vinnare, det är sjukt imponerande.
2025-06-08, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Hur fan kunde Pål rösta vidare Tönt-Pontus? Avskyr Jullan men hon var en betydligt mer värdig finalist och hon hade inte heller inte svikit Pål som tönten hade gjort. Hur kan de andra deltagarna inte se vilken jävla feg liten råtta Pontus är?

Pål svänger efter vinden, han har ingen egen vilja. Jäkla mes som väljer tönt Pontus
2025-06-08, 08:11
Medlem
Citat:
Otroligt värdig vinnare. Äntligen vinner en riktig spelare Robinson. Men det blev jämnare än vad jag trodde. Undrar hur det hade sett ut om de fick köra hela banan utan pauser.
Haha, första manliga Robinson som inte kommit i målbrottet, låter som en tjej när han skriker. Roooobinsåjn
2025-06-08, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Äntligen blev det en bra vinnare, jag fick rysningar när han var på väg upp med facklan. Världens yngsta är också en bedrift.

Är det någon som tror på att Sara verkligen kom i kapp de andra? Den här tävlingen kändes även kort.

Men vad hände med röstningen, vilken chock att det blev Pontus, Nyhetsmorgon lurade oss.
Sara kom inte ikapp. De fick pausa rätt länge, typ 20 min så hon skulle komma ikapp till elden
2025-06-08, 08:16
Jag är ändå förvånad att Aron ville ha Pontus med i finalen, det kändes inte som ett helt taktiskt val. Eller trodde han att Pål skulle rösta på Juliette och att hans röst var meningslös?

Tack TV4 för en spännande säsong Robinson. Till nästa säsong önskar i alla fall jag mindre synkar. Det stör väldigt mycket och fyller ingen funktion.
2025-06-08, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Enligt Hänt skall Aron leda ett barnRobinson,då blir han den yngste Robinson-programledaren.
Och enda programledaren som inte kommit i målbrottet. Humor!
2025-06-08, 08:28
Medlem
VincentLels avatar
Rolig säsong! Undrar om Aron funderade på att rösta in Juliette istället för Pontus, men Juliette kanske hade varit ett större hot ändå
2025-06-08, 09:11
Medlem
Tom Göteborgs posten har gått ut med vem som vann årets Robinson.
Vore skoj o se hur många som verkligen ser finalen i tv med reklamavbrotten, de kan inte vara spec spännande då vinnaren redan är avslöjad. Inte för att det var spec svårt att räkna ut redan då finalveckan startade vem som skulle vinna.
2025-06-08, 09:15
Medlem
Citat:
Hur fan kunde Pål rösta vidare Tönt-Pontus? Avskyr Jullan men hon var en betydligt mer värdig finalist och hon hade inte heller inte svikit Pål som tönten hade gjort. Hur kan de andra deltagarna inte se vilken jävla feg liten råtta Pontus är?

Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Enligt Hänt skall Aron leda ett barnRobinson,då blir han den yngste Robinson-programledaren.
Skojar du?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in