2025-05-27, 14:48
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Dom enda personerna som är falska är ju just Aron och Kais, haha.
Vad gjorde Zanna som var så falskt?

Kais är en mansbebis, inget annat.

ja Aron och Kais är falska - men det finns nog flera i detta gäng. Det är ju ett spel/tävling trots allt!

Själv tycker jag nog att det vore dags för Aron och Kais att bli utröstade. HUR svårt kan det vara egentligen? De som enligt mig har hystat upp sig (av de som är kvar just nu idag Tisd. 27/5) enormt är faktiskt Pål ... Han är ju en riktig rolig spelare faktiskt - den HÄR säsongen. Förra gången han var med var han totalt a-social och vägrade att spela med någon fast denna säsong har han visat att han både kan vara social och lojal (vissa) men också visa på att han spelar för att tävla om vinsten. Sophie blev tydligen besviken på honom då han lierade sig med gamla Lag Syd - det hade hon inte räknat med! Han gamblar inte om sina egna favörer men håller stilen av lojalitet typ De Onda aka De Goda - lagen. Han har verkligen visat på att människor kan förändras med tiden

Som det är just för nu så hoppas jag att Aron och Kais blir utröstade/förlorar tävlingar så de åker ut. Det skulle förändra dynamiken totalt i spelet!
2025-05-27, 14:53
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Nej. Deltagaren i syd har själv gått ut på Insta och sagt att dom inte fick veta att immuniteter från sabotörs-uppdragen gällde hela vägen in till finalveckan.
Aron har ju i alla fall vetat och vi tittare. Sen om Sydarna inte visste beror nog på att Aron höll käft och att sabotören i Syd aldrig fick nån immunitet som sabotör.
2025-05-27, 14:56
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Aron har ju i alla fall vetat och vi tittare. Sen om Sydarna inte visste beror nog på att Aron höll käft och att sabotören i Syd aldrig fick nån immunitet som sabotör.

Så är det väl! Men visst har väl Aron EN immunitet kvar? Just för nu ...
2025-05-27, 15:10
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Han borde ha en kvar. Om nu inte den där lallaren Kais slarvade bort en när han satt och flashade med träbitarna och lekte kung med alla immuniteter utan att begripa vad han skulle eller kunde använda dem till.

Hoppas för övrigt att Aron tar hem hela skiten. Han är ju påfrestande men han har ju visat att han kan spela smart och dessutom gjort det på ett, för tittarna, lite nytt och uppfriskande sätt. Vore det inte för Arons fifflande hade den här säsongen bara handlat om avhopp och läggmatcher för att kunna åka hem.
2025-05-27, 15:30
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Han borde ha en kvar. Om nu inte den där lallaren Kais slarvade bort en när han satt och flashade med träbitarna och lekte kung med alla immuniteter utan att begripa vad han skulle eller kunde använda dem till.

Hoppas för övrigt att Aron tar hem hela skiten. Han är ju påfrestande men han har ju visat att han kan spela smart och dessutom gjort det på ett, för tittarna, lite nytt och uppfriskande sätt. Vore det inte för Arons fifflande hade den här säsongen bara handlat om avhopp och läggmatcher för att kunna åka hem.

Ja vi tycker lite olika där - men det är Ok för mig. Enligt mig (mina tankar) så ÄR det ju ett spel och tävling där man FÅR pakta och spela fulspel etc. Det går ju ut på det - hela såpan. Fast jag tycker det börjar bli lite trist/tråkigt att Aron och Kais planer klockar in HELA tiden - därför vore det intressant om det blev en total helomvändning och om Aron och Kais åker ut. Undrar verkligen hur resterande deltagare skulle agera då? Inget som vare sig deltagarna eller vi tittare kan förutse och DÅ vore Robinson mer intressant att titta på - tycker jag iaf. När det händer något totalt oväntat. För just nu kan vi bara åse "paraden av Aron's framfart till att knipa Robinsonstatyetten" - så himla förutsägbart = Tråkigt! Inte bra såpa när man ser efter några avsnitt bara vad som komma skall.

MEN - jag kan hålla med dig i att Aron har jobbat hårt (och enligt spelets regler) och förvisso kan vara värd vinsten.
2025-05-27, 15:31
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:

Produktionen bestämmer ju alltid vilka som ska vinna. De är säkert sugna på att se till så Sverige får världens yngsta Robinsonvinnare.
2025-05-27, 15:50
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Produktionen bestämmer ju alltid vilka som ska vinna. De är säkert sugna på att se till så Sverige får världens yngsta Robinsonvinnare.

Troligtvis är det väl så! Trist kan jag tycka. Hade varit mycket mer sevärt om både Aron och Kais hade rykt på målsnöret
2025-05-27, 15:56
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128

Stämmer bra. Att han får ha med den som en fribiljett till finalveckan förstår jag verkligen inte.
Immuniteteran från Sabotörs-uppdragen bör blivit ogiltiga vid sammanslagningen.

Såvitt jag vet så bör också en immunitetsförgörare finnas? Eller slocknade dom vid sammanslagningen? Isåfall ännu märkligare att dessa immuniteter får följa med efter sammanslagningen.
2025-05-27, 16:00
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Dom enda personerna som är falska är ju just Aron och Kais, haha.
Vad gjorde Zanna som var så falskt?

Kais är en mansbebis, inget annat.

Vad äckelzanna gjorde? Hon gick till dom två tjejerna som satt på stranden och sa att hon tyckte synd om dom som inte fick vara med i hennes gäng, dom svarade henne så jävla bra -jaha, varför är det synd om oss?
Zanna blev ställd och sa jag menade inte så och jag hoppas att kärringen skämdes för hon sprang DIREKT tillbaka till killarna när dom ifrågasätter hennes ordval " tycker synd om er".

Zanna är definitionen av en osäker jävla skolmobbare, hoppas att hon skäms över just den episoden av programmet.

Årets skämskudde hon blottade verkligen sitt jag i TV på bästa sändningstid.
2025-05-27, 16:04
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Vad äckelzanna gjorde? Hon gick till dom två tjejerna som satt på stranden och sa att hon tyckte synd om dom som inte fick vara med i hennes gäng, dom svarade henne så jävla bra -jaha, varför är det synd om oss?
Zanna blev ställd och sa jag menade inte så och jag hoppas att kärringen skämdes för hon sprang DIREKT tillbaka till killarna när dom ifrågasätter hennes ordval " tycker synd om er".

Zanna är definitionen av en osäker jävla skolmobbare, hoppas att hon skäms över just den episoden av programmet.

Årets skämskudde hon blottade verkligen sitt jag i TV på bästa sändningstid.

Hon sa att det var synd om dom för att dom inte var med i det andra gänget. Inte hennes gäng (även om hon var med i det gänget).
Hon sa också att hon funderade på att spela med tjejerna, då hon själv var på väg att börja bli utstött av mansbebisen Kais och hybrispåjken Aron.
Senast redigerad av Blondins 2025-05-27 kl. 16:06.
2025-05-27, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xmz

2025-05-27, 16:22
Medlem
Förutom att slå rekord i att svära varje vardag på TV4, vad för mer egenskaper letar 4an efter i en deltagare i Robinson?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in