2025-05-23, 12:31
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sveaswe
Jag håller med dig, men Måwe kunde varit den större i det hela. Hon skulle bara gått därifrån!! Nu är hennes rykte oavsett förstört. Jag är FÖR självförsvar men inte när man är offentlig person tyvärr. Då händer skitsaker tyvärr och med det får man ta skit. Måwe kunde varit smart och gått därifrån och vunnit politiska poäng med att sätta dit vänster personen psykologiskt och politiskt. Båda är bortblåsa . Personligen så fort jag ser en kamera drar jag. Inte en chans att man ska stånoch dividera . Bara att GÅÅÅÅ

Sätt dig in i Alice situation. Hon har uppgett i intervjuer att hennes ställningstagande för Israel kommit med ett stort pris och att hon får ta emot hot och måste tänka på sin säkerhet när hon rör sig ute i Stockholm och Bryssel.

Nyligen sköts två israeler till döds utanför Israels ambassad i USA. Precis efter detta dyker en för henne helt okänd person upp med Mellanösternutseende och trakasserar henne i korridoren på hennes arbetsplats där hon trott att hon varit trygg och fredad. Det kan lika gärna var en galen terrorist som tänker knivhugga henne.

Klart som fan att hon reagerar starkt. Och även reser hem efter händelsen.
Senast redigerad av Dumdryg 2025-05-23 kl. 12:36.
Citera
2025-05-23, 12:32
Avstängd
Tror inte ATM hann att filma men spelar mindre roll...EU parlamentet har röst och video inspelning och vi alla vet vart det kommer ske.

V kärringen kommer få sparken och hoppas åtalad med😎

V kärringen vågar inte visa sitt filmklipp då det kommer bara styrka ATM version ännu mer😂annars hade Nooshi haft ett ypperligt tillfälle att bevisa hur korrupt EU parlamentet var mot V😂

Citat:
Ursprungligen postat av lillen-68
Särskilt Måwes film vore intressant att få se, hon filmade ju då hon blev angripen.
Kanske inte lämpligt för V att släppa deras, bevis i bild och ljud på trakasserierna…….
Citera
2025-05-23, 12:33
Avstängd
palle/pallar = folk från "Palestina"
Citat:
Ursprungligen postat av joxarn
Vem är "Pallen"?
Citera
2025-05-23, 12:37
Avstängd
Kan knappt bärga mig nästa debatt mellan ATM och Sjöstedt .

ATM kommer krossa Sjöstedt om V:s antisemitism, partiets våldsamma tendenser etc
Citera
2025-05-23, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Sätt dig in i Alice situation. Hon har uppgett i intervjuer att hennes ställningstagande för Israel kommit med ett stort pris och att hon får ta emot hot och måste tänka på sin säkerhet när hon rör sig ute i Stockholm och Bryssel.

Nyligen sköts två israeler till döds utanför Israels ambassad i USA. Precis efter detta dyker en för henne helt okänd person upp med Mellanösternutseende och trakasserar henne i korridoren på hennes arbetsplats där hon trott att hon varit trygg och fredad. Det kan lika gärna var en galen terrorist som tänker knivhugga henne.

Klart som fan att hon reagerar starkt. Och även reser hem efter händelsen.

Håller med om att alla har rätt att försvara sig och att man inte ska behöva vara rädd på sin arbetsplats, men löjligt att hon åker hem för detta.
Citera
2025-05-23, 12:42
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Håller med om att alla har rätt att försvara sig och att man inte ska behöva vara rädd på sin arbetsplats, men löjligt att hon åker hem för detta.

Som jag skrev. Hon kanske blev chockad. Hon får ju ta emot hot. Det händer ju faktiskt att politiker utsätts för överfall och mordförsök.
Citera
2025-05-23, 12:42
Medlem
Gosifs avatar
Undrar om det blir ett polisärende av detta..
Citera
2025-05-23, 12:44
Medlem
Enterradons avatar
V-ledaren Dadgostar hade tydligen gjort ett uttalande till pressen när hon fick veta att bråket fanns på film: 'Det är inte roligt att bli fotad som politiker, men man ska inte bruka våld'.

Tråkigt att det finns bevis med andra ord.
Citera
2025-05-23, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Som jag skrev. Hon kanske blev chockad. Hon får ju ta emot hot. Det händer ju faktiskt att politiker utsätts för överfall och mordförsök.

En politiker ska inte bli chockad av så lite.

En vekling. Annars gillar jag henne som debattör.

Andra människor utsätts för värre saker på sina arbetsplats på regelbunden basis utan att åka hem för dagen.
Citera
2025-05-23, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Undrar om det blir ett polisärende av detta..
SR säger nu att de väntar på att EU-parlamentet ska rösta om Måwe ska få behålla sin åtalsimmunitet. Spännande!
Citera
2025-05-23, 12:47
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
En politiker ska inte bli chockad av så lite.

En vekling. Annars gillar jag henne som debattör.

Andra människor utsätts för värre saker på sina arbetsplats på regelbunden basis utan att åka hem för dagen.

Det är inte okej och normalt beteende på någon arbetsplats. "Andra människor" kanske inte lever under hot och riskerar att bli trakasserade på stan av Palestinafjantar.
Citera
2025-05-23, 12:48
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterradon
V-ledaren Dadgostar hade tydligen gjort ett uttalande till pressen när hon fick veta att bråket fanns på film: 'Det är inte roligt att bli fotad som politiker, men man ska inte bruka våld'.

Tråkigt att det finns bevis med andra ord.

Intressant. Då erkänner alltså Vänsterpartiet tjänstemannens barnsliga beteende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in