2025-05-22, 17:20
Medlem
Lite smaklöst av sjöstedt att posta ATM propaganda från etc på instagram istället för att ta ställning mot våldet i euparlamentet.
Citera
2025-05-22, 17:21
Medlem
Två icke svenskar som slåss under svenskt pass. Vilken lyckad investering denna mångkulturella dröm blev.
Citera
2025-05-22, 17:21
Medlem
AreYouBacks avatar
Det är inte så svårt att förstå att det är den våldsamma vänstern som är i farten. De har ju skjutit två israeler i USA igår.
Citera
2025-05-22, 17:25
Medlem
azontos avatar
Snart kommer vänsterpartister säga att EU:s säkerhetsavdelning och parlament styrs av sionister, att de ljuger och därför måste misstänkliggöras.
Citera
2025-05-22, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
Vänsterpartiet gråter.

You can't make this shit up....

Vänsterpartiet gråter ut till talmannen i parlamentet, Roberta Metsola.
Vi är bestörta över att Europaparlamentet har gjort ett uttalande till förmån för ett parti, trots en pågående utredning”, skriver Vänsterpartiet till talmannen.

V tycker att det är särskilt allvarligt eftersom uttalandet gynnar det starkare partiet.

”Det uttalande som gjorts har orsakat stort lidande och ångest för den anställde”.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1381471

Vänsterpartiet är också sura över att den övervakningsvideo som visar händelsen har visats för KD men inte för V, och kräver att få se videon.
När V får se videon så kommer de ändå att tolka innehållet som att deras sida har rätt. Även om den tydligt visar att V-apan börjar filma, är otrevlig och attackerar, så tolkar de den på samma sätt de tolkar verkligheten. Helt fel!
Citera
2025-05-22, 17:29
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Vänsterpartiet gråter.

You can't make this shit up....

Vänsterpartiet gråter ut till talmannen i parlamentet, Roberta Metsola.
Vi är bestörta över att Europaparlamentet har gjort ett uttalande till förmån för ett parti, trots en pågående utredning”, skriver Vänsterpartiet till talmannen.

V tycker att det är särskilt allvarligt eftersom uttalandet gynnar det starkare partiet.

”Det uttalande som gjorts har orsakat stort lidande och ångest för den anställde”.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1381471

Vänsterpartiet är också sura över att den övervakningsvideo som visar händelsen har visats för KD men inte för V, och kräver att få se videon.

Spelar partitillhörighet någon roll om man ska reda ut ett brott som eventuellt har skett mellan två personer?
Citera
2025-05-22, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Det är inte så svårt att förstå att det är den våldsamma vänstern som är i farten. De har ju skjutit två israeler i USA igår.
Var det EU-tjänstemannen som låg bakom det dådet? Har du informerat den amerikanska polisen om det?
Citera
2025-05-22, 17:32
Avstängd
Så bara för man "icke svensk " så får man inte försvara sig??? Tror du skulle kämpa emot om ngn tog din mobil eller hur?...eller kanske inte...det krävs ändå ryggrad att skydda sin egendom

Citat:
Ursprungligen postat av BattlestarValhalla
Två icke svenskar som slåss under svenskt pass. Vilken lyckad investering denna mångkulturella dröm blev.
Citera
2025-05-22, 17:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Då ni är så säkra mina små terrorister

Jag är redo att satsa mitt hus från mina "folkmords" pengar jag investerat i Elbit system, Lockheed, McDonell Douglas och andra söta ting Gaza fått smaka 🥺

Ni tror på vänster jag vet att Alice har detta... så... om ni inte vågar sätta emot med vittnen så vet vi varför 😂

Vad svamlar du om? Stäng dörren, du stör dom andra på ditt gruppboende.
Citera
2025-05-22, 17:33
Medlem
FranzMarcs avatar
Citat:

Om så är fallet känns det rimligt att de får göra det. Teodorescu är jag inget fan av. Det känns dock som det är v personen som gått över gränsen. Rätt sak på rätt plats, en korridor i EU parlamentet är ingen lämplig plats att börja filma och gnälla på andra politiker. Finns lämpligare forum.
Citera
2025-05-22, 17:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
"flytt landet"

Du är så hjärndöd man kan bli asså

För det första så skulle inte Belgiens polis låta henne åka ditt fån, däremot den som fick stanna är mest intressant för polisen.

Ta bort DNA😂😂 Allt är på kamera ditt fån

Ehhh ja, en kamera som 100% kommer bevisa Alice brott.
Citera
2025-05-22, 17:35
Avstängd
Om du är så säker att din lilla vänster mupp har rätt så ger jag dig chansen att slå vad om det?
vinner du så får du ett hus utan lån 🥺 ...

Men vi vet båda att du aldrig skulle sätta emot, inte ens Nooshi/Sjöstedt skulle det...för du vet att Alice startade inte bråket

Citat:
Ursprungligen postat av SmeOlle
Vad svamlar du om? Stäng dörren, du stör dom andra på ditt gruppboende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in