2025-05-22, 16:30
Medlem
dansquelcass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Så du vet vem offret är och var hen befinner sig? Eftersom du vet att hon inte gripits av polis? Nu ser nog den lokala polisen detta som en struntsak så ingen kommer väl gripas, högst genomförs förhör.

Jag antar att offret fick ledigt efter den rumänskans misshandel och hon kommer nog att stanna hemma ett tag, men det som hände var en trivial sak i sig, men varför flyga hem till Stockholm och sedan gå ut media via sin vän att hon är rädd? Allt tyder på att den rumänskan bär offerkoftan och försöker sälja sina lögner som högst sannolikt.
Citera
2025-05-22, 16:30
Medlem
AreYouBacks avatar
Filmen kommer med al säkerhet inte bli offentlig. Bra att polisanmälan har gjorts, det kommer att redas ut.
Citera
2025-05-22, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jojaeeee
Rätt så talande att Alice lämnat landet och flytt en polisutredning, hon drog en Clemenger helt enkelt.
Är man lite uppskakad så avrundar man väl arbetsdagen tidigare, åker hem till sin lägenhet i Bryssel, tar ett glas rött och beställer lite ubereats. Man drar väl inte förhastat utomlands bara timmar efter en sådan händelse om man inte har något att dölja?
"Jag har inte gjort något fel, jag är offret men jag tar stressat första bästa sista-minuten-flyg härifrån"
Luktar SKUMT...

https://www.tv4.se/artikel/5jlAZel4B...l-efter-braket
Skumt är det, hörde nyss på Studio Ett att övervakningsfilmen inte ska bli "offentlig".
Senast redigerad av MisterJones 2025-05-22 kl. 16:36.
Citera
2025-05-22, 16:31
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojaeeee
Rätt så talande att Alice lämnat landet och flytt en polisutredning, hon drog en Clemenger helt enkelt.
Är man lite uppskakad så avrundar man väl arbetsdagen tidigare, åker hem till sin lägenhet i Bryssel, tar ett glas rött och beställer lite ubereats. Man drar väl inte förhastat utomlands bara timmar efter en sådan händelse om man inte har något att dölja?
"Jag har inte gjort något fel, jag är offret men jag tar stressat första bästa sista-minuten-flyg härifrån"
Luktar SKUMT...

https://www.tv4.se/artikel/5jlAZel4B...l-efter-braket

Larv. Hon åkte hem. Stämningen är otrygg ch hon gör röst att åka hem till Sverige. Hon har inte flytt något, trams. Jag hoppas filmen blir offentlig. Den galna vänstern går snabbt till våldshandlingar.
Citera
2025-05-22, 16:33
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmeOlle
Haha, vi får väl se när videomaterialet presenteras. Jäv deluxe när parlamentet skyddar sina parlamentariker. Intressant att Alice inte polisanmälde direkt, hen hade väl fullt upp med att förstöra bevismaterial.

Men hemma i tryggheten är hen o gråter ut med en tröstande Ebba. Brunhögern i ett nötskal.

Fan vad du måste hata kvinnor.
Citera
2025-05-22, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Larv. Hon åkte hem. Stämningen är otrygg ch hon gör röst att åka hem till Sverige. Hon har inte flytt något, trams. Jag hoppas filmen blir offentlig. Den galna vänstern går snabbt till våldshandlingar.
Risken är stor att den inte blir offentlig, man kan fråga sig vem det är i så fall man vill skydda, en "tjänsteman"?

(FB) EU-parlamentariker Alice T. Måwe polisanmäls för misshandel (2025-05-21)
Senast redigerad av MisterJones 2025-05-22 kl. 16:37.
Citera
2025-05-22, 16:37
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzkiller
Det är så här vänstern opererar. De tar till våld sedan skyller de på andra. Att vara mentalt störd går ju i linje med att vara vänstervriden, så detta förvånar mig inte.
Måwe är kändis sedan länge och gör inte random idiotsaker. Jag kan inte se någon annan händelsekedja än att hon sagt till någon Vänsteraktivist i korridoren eller som höll upp någon banderoll, hur elakt hon uttryckte sig vet jag inte, men då fick hon en smäll eller ett riktigt elakt ord tillbaka minimum "fitta" eller "alla judar ska dö", och då blev hon rasande och klöste. Dvs ungefär som Måwe säger att det gått till. Det enda som motsäger detta lite är att hon flytt, men å andra sidan kan man må dåligt att att ens ha klöst tillbaka så man vill inte vara där på ett tag. Det är ju ändå hennes arbetsplats.

Sannolikheten att en palestina-kramare uttryckte sig vänligt och normalt om judar och därefter blev klöst av en svensk kändis är Noll.
Senast redigerad av Paris24 2025-05-22 kl. 17:17.
Citera
2025-05-22, 16:40
Medlem
dansquelcass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterJones
Skumt är det, hörde nyss på Studio Ett att övervakningsfilmen inte ska bli "offentlig".

Inget överraskande. Höga politiker behöver skyddas till varje pris.
Citera
2025-05-22, 16:40
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterJones

Blir inte filmen offentlig, och om de berörda inte släpper sina egna respektive mobilfilmer, så blir "affären" meningslös.
Citera
2025-05-22, 16:41
Medlem
buzzkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmeOlle
Du och Alice måste hata kvinnor. Kvinnor och barn. Ni promotar ju ändå ett folkmord och en förintelse. 18000 bekräftade mord på barn. En extremt lågt uppskattad siffra. Sen är då frågan hur många kvinnor som dött. Som ni hatar. Männen räknar ni väl inte ens som människor.
Det är där skon klämmer. Det hade med andra ord inte spelat någon roll om du såg videomaterial på hur vänstermuppen attackerar Alice. Du vill ju bara sätta dit alla som inte håller med dig oavsett hur fel du har i sak.
Citera
2025-05-22, 16:41
Medlem
Många från vänstern tar nog Alice i en boxningsmatch.

Med det sagt så hoppas jag rättvisan skipas.
Citera
2025-05-22, 16:44
Medlem
pege70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Blir inte filmen offentlig, och om de berörda inte släpper sina egna respektive mobilfilmer, så blir "affären" meningslös.

Polisen tittar nog på övervakningsfilm, jag killgissar att du inte behöver vara orolig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in