2025-05-22, 16:46
Medlem
det mest sannolika är nog att vänsterpartisten varit den mer aggressiva parten. det är helt enkelt mänskligt att vilja slå den vidriga folkmordssupportande apan riktigt rejält, och att därför tappa fattningen lite och dela ut en nättare knuff är inte speciellt konstigt.
Citera
2025-05-22, 16:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av buzzkiller
Det är där skon klämmer. Det hade med andra ord inte spelat någon roll om du såg videomaterial på hur vänstermuppen attackerar Alice. Du vill ju bara sätta dit alla som inte håller med dig oavsett hur fel du har i sak.

Som du förstår är det inte svårare än att vända tillbaka exakt samma argument mot dig. Åkerspöke 🙄
Sen är det ju Alice som har flytt landet. Hennes DNA lär ju finnas i det helt oskyldiga offrets stora blödande sår. Pga av psykosen Alice befinner sig i har hon antagligen svårt att sköta sin hygien, vilket har resulterat i långa och smutsiga naglar.
Polisutredningen lär med hjälp av videomaterialet komma fram till att hon ska häktas. Något Alice såklart vet om och därmed flyr ifrån. Någon som vet om psykvården är bra i Belgien. Man får ju hoppas att dom låser in henne där och kastar bort nyckeln.
Citera
2025-05-22, 16:50
Medlem
Storstark68s avatar
Är det nån journalist som intervjuat den lömske kommunisten Jonas Sjöstedt? Förmodligen inte eftersom media men även Bildt beundrar rödgardisten. Tragiskt med dessa Hamaskramare som mobilfilmar varenda judevän. Dax att sluta vända andra kinden till och uppfostra vänsterpacket hårdhänt.
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pege70
Polisen tittar nog på övervakningsfilm, jag killgissar att du inte behöver vara orolig.

Jag är inte orolig, att polisen tittar på den tillför ju inget för nyfiken allmänhet som vill ha skandaler och skvaller. Det är ju händelsen som är intressant inte juridiken.
Citera
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmeOlle
Alice är ju gravt psykiskt sjuk och handlar därför oberäkneligt. Hon har ju till skillnad från den friska massmördaren från Örebro riktiga problem. Alice befinner sig troligtvis i en psykos och handlar därefter. Hennes blick är tom och hon ser ut som en porslinsdocka. Hennes hy blänker verkligen. Lås in henne på anstalt o pumpa i henne medicin. Hon bör aldrig släppas ut nånsin.
Nej, hon är politiker, ofta i media, sedan åratal, och jag har aldrig sett minsta tecken på otrevlighet eller dumhet. Hon är en stark kvinna och det har du blivit rädd för. Och likt alla palestinier vill du trycka ner kvinnor.
Citera
2025-05-22, 16:53
Medlem
trident999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dansquelcas
Jag antar att offret fick ledigt efter den rumänskans misshandel och hon kommer nog att stanna hemma ett tag, men det som hände var en trivial sak i sig, men varför flyga hem till Stockholm och sedan gå ut media via sin vän att hon är rädd? Allt tyder på att den rumänskan bär offerkoftan och försöker sälja sina lögner som högst sannolikt.

Klart att Teodorescu är skärrad, hon blev utsatt för ett misslyckat rånförsök mitt på ljusa dagen i parlamentsbyggnaden, en plats som borde varit säkrad och trygg. Att gärningspersonen är transa och vänsterpartist spelar i samanhanget mindre roll, även om gärningspersonen såklart på grund av just detta kommer undgå drev från SVT och annan vänstermedia.

Snart kommer övervakningsfilmen ut (får vi hoppas).
Citera
2025-05-22, 16:54
Avstängd
Då ni är så säkra mina små terrorister

Jag är redo att satsa mitt hus från mina "folkmords" pengar jag investerat i Elbit system, Lockheed, McDonell Douglas och andra söta ting Gaza fått smaka 🥺

Ni tror på vänster jag vet att Alice har detta... så... om ni inte vågar sätta emot med vittnen så vet vi varför 😂

Citat:
Ursprungligen postat av dansquelcas
Jaha, det säger du, men då ska polisutredningen vara klar, alltså samma dag som polisanmälan gjordes, eftersom säkerhetsavdelningen redan vet det som hänt genom cctv?

Citat:
Haha, vi får väl se när videomaterialet presenteras. Jäv deluxe när parlamentet skyddar sina parlamentariker. Intressant att Alice inte polisanmälde direkt, hen hade väl fullt upp med att förstöra bevismaterial.

Men hemma i tryggheten är hen o gråter ut med en tröstande Ebba. Brunhögern i ett nötskal.
Citera
2025-05-22, 16:57
Avstängd
"flytt landet"

Du är så hjärndöd man kan bli asså

För det första så skulle inte Belgiens polis låta henne åka ditt fån, däremot den som fick stanna är mest intressant för polisen.

Ta bort DNA😂😂 Allt är på kamera ditt fån

Citat:
Som du förstår är det inte svårare än att vända tillbaka exakt samma argument mot dig. Åkerspöke 🙄
Sen är det ju Alice som har flytt landet. Hennes DNA lär ju finnas i det helt oskyldiga offrets stora blödande sår. Pga av psykosen Alice befinner sig i har hon antagligen svårt att sköta sin hygien, vilket har resulterat i långa och smutsiga naglar.
Polisutredningen lär med hjälp av videomaterialet komma fram till att hon ska häktas. Något Alice såklart vet om och därmed flyr ifrån. Någon som vet om psykvården är bra i Belgien. Man får ju hoppas att dom låser in henne där och kastar bort nyckeln.
Citera
2025-05-22, 16:58
Medlem
Det är många inlägg som påstår sig tro på kommunistens version. Men handen på hjärtat: Är det någon som på allvar tror att lilla Alice skulle gå till fysiskt angrepp mot någon? Hon har ett skarpt intellekt och vass tunga. Men slagsmål? Skulle inte tro det.

Palestinavurmande vänster däremot beter sig våldsamt stup i kvarten, och med tanke på att övervakningskameran tydligen bekräftar Alice version, så förstår jag att det bara handlar om att få uppvisa ett infantilt hat här på FB. Det är väl billigare än terapi.
Citera
2025-05-22, 17:00
Medlem
Dilkingtons avatar
Vad vet vi egentligen?
Båda har anmält den andre.
Det finns övervakningsfilm.
Någon som verkar insatt stötta Alice.

Vänstern missar att Alice springer cirklar kring dem i debatter. Ni kan smeta på henne titlar som folkmördare bäst ni vill, men hon äger ju fortfarande er.

Någon inom V avgår snart (kallar det att ta en paus)
Citera
2025-05-22, 17:00
Medlem
Rimligt scenario utifrån allt som skrivits i media:

Alice går i korridoren

Vänsterpartist börjar filma henne och säger något om Alice som person i kombination med något om Israel/Palestina.

Alice tar upp sin telefon och börjar filma tillbaka och fråga "Är det ok om jag filmar dig också?".

Vänsterpartist blir förbannad och försöker ta Alice telefon.

Fysisk kontakt uppstår i bråket om Alice telefon.

Edit: film från övervakningskamera lär i så fall visa att vänsterpartisten filmar, att Alice börjar filma tillbaka, att vänsterpartisten är den som försöker ta Alice telefon.
Senast redigerad av byggare bob 2025-05-22 kl. 17:02.
Citera
2025-05-22, 17:01
Medlem
Tjänsteman är könsneutral och syftar på "tjänstemäniska" , och inte man, det finns inget som heter tjänstekvinna , numera använder man oftast tjänstepersson ,

Politiskvald kallas politiker , anställda är dämera en tjänsteperson , ex politisk rådgivare.
Vänsterpartiet har dessa 2 politiker , samt dessa 6 tjänstepersoner.

https://www.vansterpartiet.se/kontak...u-parlamentet/

https://www.euractiv.com/section/pol...eu-parliament/

Det finns bara en som passar på "The staffer, a Swede of Middle Eastern descent, works for the Left Party in the European Parliament."
Oavsett kön
Senast redigerad av r00tmos 2025-05-22 kl. 17:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in