2025-05-21, 19:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdsoldat
Okej, folket, jag har inte varit med på det syntetiska tåget sedan Spice Gold-tiden. Sköna minnen...

Har fortfarande tillgång till vanligt röka, men tänkte ändå kolla här om det kanske är billigare med något syntetiskt alternativ som det ser ut idag? Såg att Smoketower hade typ THC-A-buds, men de kostade ju för fan dubbelt så mycket som vanligt kvalitetsgräs.

Så länge det är säkert för hälsan, man blir bäng och det är ekonomiskt så är jag intresserad av alla era tips!
Gå in på kiosk*igloo riktigt bra priser och skulle rekommendera deras Pusher Street OG väldigt bra.
Citera
2025-05-21, 19:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ta1talle
Ingen mening att riskera hälsan med syntetiska cannabionider när du har tillgång till vanlig röka. Alla de nya alternativen kommer från kemister som inte kunde brytt sig mindre om hur det kickar eller påverkar hälsan.

Späda ut bra hasch med tobak om du vill vara ekonomisk, eller så gör du en weed tinktur om du orkar. (green dragon)

Jag trodde THC-A var beprövad och säker?

Citat:
Ursprungligen postat av unknown250
Gå in på kiosk*igloo riktigt bra priser och skulle rekommendera deras Pusher Street OG väldigt bra.

Mja, deras priser om man köper heggen är rätt bra, men i lägre kvantiteter verkar det kosta precis lika mycket (varken mer eller mindre) än vanligt gräs.
Citera
2025-05-21, 19:37
Avslutad
Citat:

Mja, deras priser om man köper heggen är rätt bra, men i lägre kvantiteter verkar det kosta precis lika mycket (varken mer eller mindre) än vanligt gräs.
Dock mycket bättre om du väljer exempelvis Pusher Street OG
Citera
2025-05-21, 20:08
Avslutad
Citat:
Dock mycket bättre om du väljer exempelvis Pusher Street OG

Den där haschklumpen som bara säljs i femmor för 650 spänn? Låter som precis raka motsatsen. Sen är grönt bättre, då kan jag dra det i min vape och slippa behöva gå ut. Den fixar inte brunt.
Citera
2025-05-21, 21:21
Avslutad
Citat:
Den där haschklumpen som bara säljs i femmor för 650 spänn? Låter som precis raka motsatsen. Sen är grönt bättre, då kan jag dra det i min vape och slippa behöva gå ut. Den fixar inte brunt.
Okej tro så du
Citera
2025-05-21, 21:24
Avslutad
Citat:
Okej tro så du

Bra och uttömmande svar som ger stöd till ditt tips, din flane. Tips: Kanske förklara varför jag i så fall har fel, i stället för att bara återupprepa "köp denna strain så blir allt bra".
Citera
2025-05-21, 21:45
Avslutad
Citat:
Bra och uttömmande svar som ger stöd till ditt tips, din flane. Tips: Kanske förklara varför jag i så fall har fel, i stället för att bara återupprepa "köp denna strain så blir allt bra".
Ja då ska jag förklara för dig. Eftersom att jag skriver att den är väldigt bra och rekommenderar den så gör jag väl det av en anledning jo att den fungerar väldigt bra.. Jag röker på den själv just nu om du vill veta.
Citera
2025-05-21, 21:54
Avslutad
Citat:

THC-A är inte en syntetisk cannabinoid och det är inte psykoaktivt heller. När man röker det eller värmer upp det på andra sätt så omvandlas det till THC, vilket är säkert.

Han andra börja dock prata om syntetiska alternativ vilket kan vara farligt.
Citera
2025-05-22, 01:15
Medlem
Om man är så ignorant och inte ens själv kan söka upp information om vad THC-A är för något så ska man inte bruka droger överhuvudtaget. Varför komma in här på tråden och ställa frågor eller be om råd, för att sedan bli kränkt över svaren man får?

Sitter just nu och röker en spliff med CBD-gräs och isolat som jag blandat själv. Jag vet alltså PRECIS vad det är jag förbrukar eftersom det är labb-rapport på gräset och isolatet. Själva isolatet är även en ren dröm att använda till edibles.

Köper du cannabis på gatan av en langare har du ingen som helst aning om vad det är i skiten, förutom att haschet garanterat är utspätt med henna och annat skit. Gräset är skit och smakar fotgen. Man stöder även kriminellt slödder. Men det är nog inte så viktigt när man redan är dum i huvudet.

edit:
Gå bak 20-30 sidor i tråden så har ni alla svar ni behöver. Finns även google och youtube.
Senast redigerad av EnLoser 2025-05-22 kl. 01:25.
Citera
2025-05-22, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ta1talle
THC-A är inte en syntetisk cannabinoid och det är inte psykoaktivt heller. När man röker det eller värmer upp det på andra sätt så omvandlas det till THC, vilket är säkert.

Han andra börja dock prata om syntetiska alternativ vilket kan vara farligt.

Det är ju i vart fall inte naturligt utvunnet..
Citera
2025-05-22, 15:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av macccan87
Det är ju i vart fall inte naturligt utvunnet..

THC-A är naturligt utvunnet från cannabis? Oavsett så är det väll ändå THC som tillslut hamnar i systemet.
Citera
2025-05-22, 16:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EnLoser
Om man är så ignorant och inte ens själv kan söka upp information om vad THC-A är för något så ska man inte bruka droger överhuvudtaget. Varför komma in här på tråden och ställa frågor eller be om råd, för att sedan bli kränkt över svaren man får?

Sitter just nu och röker en spliff med CBD-gräs och isolat som jag blandat själv. Jag vet alltså PRECIS vad det är jag förbrukar eftersom det är labb-rapport på gräset och isolatet. Själva isolatet är även en ren dröm att använda till edibles.

Köper du cannabis på gatan av en langare har du ingen som helst aning om vad det är i skiten, förutom att haschet garanterat är utspätt med henna och annat skit. Gräset är skit och smakar fotgen. Man stöder även kriminellt slödder. Men det är nog inte så viktigt när man redan är dum i huvudet.

edit:
Gå bak 20-30 sidor i tråden så har ni alla svar ni behöver. Finns även google och youtube.

Håller med dig. Tycker många fler borde genuint tänka på vad det är som de köper eller använder, skönt att du har hittat ett sätt att göra det på.

Men du inser väll ändå att det mest troligt är samma kriminellt slödder du pratar om som bedriver företagen. Det enda de gör är att arbeta runt ett system för att du i slutändan ska kunna bruka något illegalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in