2025-05-19, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Varför skulle han ha "förlorat" nån beställning? Det är ju inrikes

Tror han fråga för postnord, polisen och tullen har ett samarbete. Det är inte längre lika säkert att skicka narkotika(oklassad eller ej).

Du har väl läst om alla som får ”kärleksbrev” från polisen istället för sin beställning?
Citera
2025-05-19, 11:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Onuzy
Återkom gärna för dem har bra priser jämfört med andra aktörer.

La en order idag så återkommer hur det går
Citera
2025-05-19, 11:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KIFORS
La en order idag så återkommer hur det går
Skickade ett PM till dig du får gärna ta en titt.
Senast redigerad av unknown250 2025-05-19 kl. 12:01.
Citera
2025-05-19, 13:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av unknown250
Skickade ett PM till dig du får gärna ta en titt.
Har svarat
Citera
2025-05-19, 14:14
Medlem
Citat:
Efter att ha snart rökt en 2ml vape från st må jag säga att jag är nöjd. Senaste oiden jag var så nöjd med var hhc.

Väldigt ekonomiskt också. Betalade 1000kr för vapen och jag har rökt varje dag i 17 dagar och den är inte slut än. Kul att dom verkar fått till laddning också då det blir stor skillnad när den är uppladdad.

Till min besvikelse såg jag att st har slut på dessa, någon annan som vet någon grön inrikesshop med samma typ av vape?

Det var väl den från MF? Isåfall tror jag inte du får tag på samma inrikes, det kom fram att det innehöll THC-O i den, vilket är en olaglig substans i Sverige om jag förstått det rätt.
Citera
2025-05-19, 15:24
Medlem
Onuzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelda888
Det var väl den från MF? Isåfall tror jag inte du får tag på samma inrikes, det kom fram att det innehöll THC-O i den, vilket är en olaglig substans i Sverige om jag förstått det rätt.
Men nej vad säger du

Då vet jag inte ens om thca är nice då med andra ord? Haha
Citera
2025-05-20, 11:02
Avslutad
Citat:
Återkom gärna för dem har bra priser jämfört med andra aktörer.

Kom fram idag, enligt polarn är det potent, och jag måste säga att 24h delivery är det bästa jag hört om hittills. Igloo är gröna som träden på våren.
Citera
2025-05-20, 16:35
Medlem
Puffgeckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIFORS
Kom fram idag, enligt polarn är det potent, och jag måste säga att 24h delivery är det bästa jag hört om hittills. Igloo är gröna som träden på våren.

Det dom är kända för att ge undervikt. Hade du vägt produkten hade du märkt det. Men varorna får du.
Senast redigerad av Puffgecko 2025-05-20 kl. 16:38.
Citera
2025-05-21, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puffgecko
Det dom är kända för att ge undervikt. Hade du vägt produkten hade du märkt det. Men varorna får du.

Precis haha.. Har köpt därifrån tidigare och har alltid varit undervikt. Så jävla löjligt och snålt.
Haschet var i massa små bitar de tryckt ihop, väldigt oprofessionellt bara det. Gräset var väldigt torrt och tråkigt. Om man nu vill röka så tycker jag att det är mycket bättre att köpa isolat och något schysst cbd gräs och blanda själv.
Citera
2025-05-21, 01:46
Avslutad
nvm felpost
Citera
2025-05-21, 16:48
Avslutad
Okej, folket, jag har inte varit med på det syntetiska tåget sedan Spice Gold-tiden. Sköna minnen...

Har fortfarande tillgång till vanligt röka, men tänkte ändå kolla här om det kanske är billigare med något syntetiskt alternativ som det ser ut idag? Såg att Smoketower hade typ THC-A-buds, men de kostade ju för fan dubbelt så mycket som vanligt kvalitetsgräs.

Så länge det är säkert för hälsan, man blir bäng och det är ekonomiskt så är jag intresserad av alla era tips!
Citera
2025-05-21, 19:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdsoldat
Okej, folket, jag har inte varit med på det syntetiska tåget sedan Spice Gold-tiden. Sköna minnen...

Har fortfarande tillgång till vanligt röka, men tänkte ändå kolla här om det kanske är billigare med något syntetiskt alternativ som det ser ut idag? Såg att Smoketower hade typ THC-A-buds, men de kostade ju för fan dubbelt så mycket som vanligt kvalitetsgräs.

Så länge det är säkert för hälsan, man blir bäng och det är ekonomiskt så är jag intresserad av alla era tips!

Ingen mening att riskera hälsan med syntetiska cannabionider när du har tillgång till vanlig röka. Alla de nya alternativen kommer från kemister som inte kunde brytt sig mindre om hur det kickar eller påverkar hälsan.

Späda ut bra hasch med tobak om du vill vara ekonomisk, eller så gör du en weed tinktur om du orkar. (green dragon)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in