Citat:
Ursprungligen postat av
EnLoser
Om man är så ignorant och inte ens själv kan söka upp information om vad THC-A är för något så ska man inte bruka droger överhuvudtaget. Varför komma in här på tråden och ställa frågor eller be om råd, för att sedan bli kränkt över svaren man får?
Sitter just nu och röker en spliff med CBD-gräs och isolat som jag blandat själv. Jag vet alltså PRECIS vad det är jag förbrukar eftersom det är labb-rapport på gräset och isolatet. Själva isolatet är även en ren dröm att använda till edibles.
Köper du cannabis på gatan av en langare har du ingen som helst aning om vad det är i skiten, förutom att haschet garanterat är utspätt med henna och annat skit. Gräset är skit och smakar fotgen. Man stöder även kriminellt slödder. Men det är nog inte så viktigt när man redan är dum i huvudet.
edit:
Gå bak 20-30 sidor i tråden så har ni alla svar ni behöver. Finns även google och youtube.
Håller med dig. Tycker många fler borde genuint tänka på vad det är som de köper eller använder, skönt att du har hittat ett sätt att göra det på.
Men du inser väll ändå att det mest troligt är samma kriminellt slödder du pratar om som bedriver företagen. Det enda de gör är att arbeta runt ett system för att du i slutändan ska kunna bruka något illegalt.