2025-04-23, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unknown250
Ja dom e helt slut dom blste mig p 3000 kr

Fan vad trkigt.. Valde mellan dom och Swizzle, men clubc 420-kampanj sparade mig 500:- p bestllningen.. trodde jag.
Citera
2025-04-23, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbottensshaman
Fan vad trkigt.. Valde mellan dom och Swizzle, men clubc 420-kampanj sparade mig 500:- p bestllningen.. trodde jag.
Ja som fan, hur mycket bestllde du fr? Vldigt synd d ClubC har varit bra innan men nu verkar dom gra en exit/selektiv scam
Citera
2025-04-23, 15:11
Medlem
Ser att ngra skrivit om clubc. Jag har en bestllning som jag gjorde i helgen (tyvrr). Ligger ocks still i appen. Fyfan om det stmmer att de gr en exit-scam nu..

Edit: missade att ngon skrev att de blivit blsta p 3000.. Inget mer clubc allts!
Vad kan man gra? clubc = https://www.allabolag.se/foretag/eso.../2KIYGC7I5YFWD
Senast redigerad av EnLoser 2025-04-23 kl. 15:15.
Citera
2025-04-23, 15:37
Medlem
stastnys avatar
Sitter i samma sits som er gllande clubc... Skulle verkligen vilja ha ngot trevligt thc-a innan helgen, har ni ngra tips p sidor med snabba leveranser dr chansen r stor att jag fr det p fredag om jag bestller inom de nrmsta timmarna? Tack p frhand!
Citera
2025-04-23, 15:52
Citat:
Ursprungligen postat av freeandfreaky
n s lnge s finns det ingen labbstandard fr delta 8 thca, s laboratorium lser delta 8 thca som delta 9 thca.
Thca r inte frn plantan direkt, (ibland r den) utan dom brjar med Cbda som dom gr om kemiskt till thca.
Jag tror detta r svrt och hitta kllor p, kan frska hitta ngot.

Ah okej! Men finns det ngon frdel fr tillverkaren att gra D8 THCA eller rkar det bara bli det? D8 r vl inte lagligt i Sverige till exempel s det finns vl ingen legal anledning att gra s iaf? Eller missar jag ngot?
Citera
2025-04-23, 16:05
Medlem
StortHuvuds avatar
Citat:
Ngon fler som haft strul med bestllning frn clubc? Bestllde frra veckan, kan se frsndelsen i Postnord-appen, men status r att paketet inte r inlmnat av avsndaren. Clubc svarar inte heller p mail.

Har bestllt tv gnger och det har inte varit ngra konstigheter, fick paket senast igr
Citera
2025-04-23, 16:11
Medlem
Citat:
Ja som fan, hur mycket bestllde du fr? Vldigt synd d ClubC har varit bra innan men nu verkar dom gra en exit/selektiv scam

Ungefr 2500:-
Clubc ignorerar mina mail dessutom.

Verkar som en exit scam eller s har dom ftt phlsning frn farbror bl och r otillgngliga.
Citera
2025-04-23, 16:14
Medlem
Citat:
Ungefr 2500:-
Clubc ignorerar mina mail dessutom.

Verkar som en exit scam eller s har dom ftt phlsning frn farbror bl och r otillgngliga.
Tror inte p farbror bl d han lurade mig genom att maila igr och sga att han skulle skicka allting 16.00 eftersom det hade varit rda dagar. Tror mer p exit scam/ selektiv scam. Nu svarar han sklart inte p mail och ignorerar allting man skriver.
Citera
2025-04-23, 16:34
Medlem
Har ocks samma problem med clubc la en bestllning i lrdags, han svarar mig nr jag skrivit om andra grejer men inte gllande detta

Citat:
Ursprungligen postat av StortHuvud
Har bestllt tv gnger och det har inte varit ngra konstigheter, fick paket senast igr

Nr bestllde du?
Citera
2025-04-23, 16:37
Medlem
Citat:
Tror inte p farbror bl d han lurade mig genom att maila igr och sga att han skulle skicka allting 16.00 eftersom det hade varit rda dagar. Tror mer p exit scam/ selektiv scam. Nu svarar han sklart inte p mail och ignorerar allting man skriver.

Luktar helt klart scam i s fall.
Citera
2025-04-23, 16:39
Medlem
Citat:
Absolut r det en scam d han svarade innan men efter bestllning helt slutat med det. ven varit i kontakt med PostNord och jag har ftt bekrftat att inga paket r inlmnade.
Citera
2025-04-23, 16:40
Medlem
Citat:
Har du nn erfarenhet gllande KI? ( kios*I**o
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto