2025-05-22, 07:40
Medlem
Förvånad att media rapporterat så lite som de gjort. De har inte ens skrivit om vad som kommit fram i tingsrätten. Allt det är nu offentligt. Ska man tolka det som att halva media- och nöjesbranschen också tar kokain eller? Annars förstår jag inte varför de inte skriver.
Citera
2025-05-22, 07:46
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Förvånad att media rapporterat så lite som de gjort. De har inte ens skrivit om vad som kommit fram i tingsrätten. Allt det är nu offentligt. Ska man tolka det som att halva media- och nöjesbranschen också tar kokain eller? Annars förstår jag inte varför de inte skriver.
Relativt lågt nyhetsvärde skulle jag säga, det är mer tråden som tror det ingen annan!
Citera
2025-05-22, 08:00
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Jag har svårt att tro att dom skulle ha någon slags sexuell relation. Hon tar hans parti för att det är han som betalar hennes lön. Skulle hon ställa sig på C s sida har hon inget jobb längre.

Sen verkar hon också varit lite väl imponerad av honom, blivit medberoende i hans missbruk och gått över gränsen för vad som är professionellt när man jobbar som barnflicka i en familj. Menar dock ej att de legat men att hon börjat se sig själv som en familjemedlem och inte som en anställd.

Det är väl just pga av dessa rader du skriver som jag inte skulle bli det minsta förvånad om Mums har knullat Nannyn. En Sexmissbrukare som dagligen har en yngre kvinna i sin närhet, en kvinna vilken även avgudar honom, det kan nog bara sluta på ett sätt.
Citera
2025-05-22, 08:05
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Du pratar om Mensa och använder ett sådant språk, tror du att du skall skapa hans nya varumärke framstår du som lite töntig.
Jag brukar inte svara om man låter som dig och vet inte varför du ställer den frågan till mig, insinuerar du något, vet du reglerna ? Jag hoppas innerligt de blir ett par för det hade blivit en fin familj med finaste omsorg om barnen vilka jag tänker på men vet du, deras kärleksliv får de sköta själva. Du borde inte bry dig i det heller.

Jag får väl omformulera frågan då om språket inte passade dej:
- Vad tror du själv, har Mums och Nannyn idkat älskog?
Citera
2025-05-22, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Det är väl just pga av dessa rader du skriver som jag inte skulle bli det minsta förvånad om Mums har knullat Nannyn. En Sexmissbrukare som dagligen har en yngre kvinna i sin närhet, en kvinna vilken även avgudar honom, det kan nog bara sluta på ett sätt.
Hur ser nannyn ut då?
Citera
2025-05-22, 08:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Vad mer skulle de exempelvis kunna rapportera om, enligt dig? Hänt skrev senast igår om Måns förvåning över Ciaras inkomst.
Citera
2025-05-22, 08:17
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Hur ser nannyn ut då?

Kolla Anders knackar på säsong 2 avsnitt 8. Hon är rätt rundlagd så att säga. Men Petter-Nicklas har nog provat hennes hål också.
Citera
2025-05-22, 08:22
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Om hans typ av kvinnor inte drastiskt har förändrats, så tveksam till att han satt på henne. Men sexmissbrukare kanske inte har någon specifik typ?!
Citera
2025-05-22, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Kolla Anders knackar på säsong 2 avsnitt 8. Hon är rätt rundlagd så att säga. Men Petter-Nicklas har nog provat hennes hål också.
Får kolla sen, men hon låter väl mycket äldre än Måns? Kanske inte hindrar iofs.
Citera
2025-05-22, 08:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Det har jag däremot svårt att tro att M kommer få till inom ramen för den gemensamma vårdnaden. C släpper dem nog max en vecka i taget från och med nu och frågan är om hon kommer gå med på att de reser till Sverige i första taget, framför allt inte efter att M visat sig vara kapabel att gömma barnens pass.
Har han medgett att han har tagit, eller gömt, barnens pass? Och varför skulle han göra det, när han bara kunde sagt nej till att barnen lämnar landet på samma sätt som du skriver att Ciara inte behöver gå med på det.
Citera
2025-05-22, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Har han medgett att han har tagit, eller gömt, barnens pass? Och varför skulle han göra det, när han bara kunde sagt nej till att barnen lämnar landet på samma sätt som du skriver att Ciara inte behöver gå med på det.

Vänd på det: Har han förnekat det?
Citera
2025-05-22, 09:02
Medlem
Citat:

Under förra veckan insinuerade C’s mamma att barnflickan är en doppelganger till Jessica Gunning som spelar Martha i Baby Reindeer.

Googlar man lite finns det framför allt utseendemässiga likheter, även om man också kan anta att det som åsyftas också rör besattheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in