Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Logik är inte din starka sida, eller hur?
1. Ciara har anmält MånsPetter för relationsvåld.
2. Du säger att du inte är säker på att det har hänt, eftersom det inte finns ett domslut.
För att ditt påstående ska kunna vara sant så måste Ciara ha ljugit när hon anmälde MånsPetter, eller hur? Då hävdar du indirekt att hon är en lögnare, annars skulle du tro tro att hon talade sanning när hon anmälde honom.
Jag undrar faktiskt det samma vad gäller dig, hur det står till.med din logik alltså.
Jag TROR varken något om Ciara eller Måns - eftersom jag inte har någon verklig kännedom om deras respektive personligheter eller hur deras förhållande varit. Jag tror alltså inte, ej heller påstår, att den ena eller andra har gjort det ena eller det andra. Min ståndpunkt är att det är felaktigt att PÅSTÅ att Ciara ljuger/ inte ljuger om misshandeln eller att Måns är/ inte är en misshandlare då det ännu inte kommit fram några bevis för något av det. Alltså påstår jag INTE att Ciara ljuger, ej heller att hon inte ljuger, eller att Måns är misshandlare, ej heller att han inte är det. Vad är det som är så jävla svårt att förstå med det? Här inner dräller det av en massa imbecillt svart-vitt tänkande där man tydligen MÅSTE antingen hållla på Ciara eller Måns. Jag håller varken på den ena eller den andra, som sagt, utan har "bara" uppfattningen att man inte ska påstå att någon ÄR något (t ex misshandlare) utan mer belägg än en riktad anklagelse.
Du snackar om logik. Vet du ens vad det ordet betyder? Jävla pucko.