2025-05-20, 23:21
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Perfekt timing. Nu när Skithögen suttit och intalat sig själv att det bara är småkanaler som vill växa och ”Flashback på YouTube”, som kritiserar honom, så hoppar en av hans forna ”Sekten”-kollegor in i hånkören. Det här är inte bra för Carl-Fredriks välmående. Jag lovar er att det är allt annat än munter stämning hemma i runkbåset!

Förresten tittar ni givetvis på Den porrskadade ÄckelBaronens senaste video via alternativa kanaler istället. Han förtjänar inte ett enda av våra ören. Han förtjänar att bli överöst med sparkar!

https://old.bitchute.com/video/Hl6nKcmutoTz/
Tack för länken. 🙏🏻
Citera
2025-05-20, 23:28
Medlem
Geniet i Trosa har överlistat oss alla! Med en mästerlig plan har han lyckats kickstarta algoritmen och sin internationella karriär, genom att skriva i kommentarsfältet.

"Det är inte jag som är clownen här"

Senast redigerad av Ralfhead 2025-05-20 kl. 23:32.
Citera
2025-05-20, 23:44
Medlem
Kickassfarsans avatar
Har ni sett trendbrottet i visningar?

Ingenting över 20.000 längre, innan midsommar så är han nere på 10-12k.

Han är så körd, han har inte ens råd med marsvinsmat, vilken släkting ska han utnyttja nu så han kan fortsätta sitt värdelösa loserliv?
Citera
2025-05-20, 23:55
Medlem
Är det tessans pappa som åker på den där fakturan på 60 lax om den inte betals? Han var väl borgenär?
Citera
2025-05-21, 00:07
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Är det tessans pappa som åker på den där fakturan på 60 lax om den inte betals? Han var väl borgenär?
Det är för nya lägenheten.

T står på läggan vilket innebär att hennes skuldsaldo hos kfm nu kommer klättra över 300.000.

T farsa kommer säkerligen också behöva dega upp för nya boendet då Alexander tjänar korvören. Man undrar ju hur dom tänkte när dom i deras sits skaffar dyrare hyra och även flera djur, påminner om det där wt paret i lyxfällan som vägrade sälja djuren för att dega skulderna. Typiskt wt beteende
Citera
2025-05-21, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Har ni sett trendbrottet i visningar?

Ingenting över 20.000 längre, innan midsommar så är han nere på 10-12k.

Han är så körd, han har inte ens råd med marsvinsmat, vilken släkting ska han utnyttja nu så han kan fortsätta sitt värdelösa loserliv?

I takt med att visningarna sjunker verkar också andelen hate watchers öka. Det fullkomligt haglar ju dislikes på allt han gör nu
Citera
2025-05-21, 02:27
Medlem
Jag har letat men inte hittat fungerande länk. Finns FUPen ang Rasks tidigare dom för grovt förtal mm uppladdad nånstans nu?
Senast redigerad av Beryllium 2025-05-21 kl. 02:34.
Citera
2025-05-21, 04:57
Medlem
Det verkar som att den fega parasiten har blockerat orden "bevis/bevisen".
Citera
2025-05-21, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne

Ja det gör han nog bäst i nu speciellt när "Vad är problemet" precis gjort en video om det också, Rask som satt och flinade så hånfullt och pratade om hur han va "karl för sin hatt" och att cluee skulle ta bort sin kanal för Rask lovade att han satt på alla bevis, men nu sopar han det under mattan när hans dåliga bortförklaringar inte fungerade. Allt för att slippa vägra erkänna att han haft fel
Citera
2025-05-21, 08:37
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne

Återigen Magmystendenser, kommer ihåg när raskens bannade ordet papadam, pga tjocktvs låt "cptraktor".

Han är så otroligt slut i huvudet.
Senast redigerad av Mikkka 2025-05-21 kl. 08:41.
Citera
2025-05-21, 08:48
Medlem
Crabby88s avatar
Hur tror ni responsen på Simons film återkoppla?

*tystnad

*en förskönar analys dör Rask skrattar lite stressat och hostar varannan mening. Förklarar att Simon är en god vän till honom, men han har inte fått hela bilden klar för sig. Sen vidare kommer den klassiska " Simon är en godd vän och dom är med i samma chattgrupp. Men som sagt, Simon vet inte hela historian så jag förstör om han också är skeptisk. Men jag vill inte slänga min kontaktperson under bussen. Sen kommer det igen att domr vänner och avslutar med en lyckönskning till Simon som ska tävla i december.

*Att han redan visste han skulle släppa den. För Simon är hans vän och dom är med I samma grupp, och han gett Simon sitt godkännande.

Vad tror ni?

Edit : Det va ju helt makalöst var ful hans väst är. Dra åt helvete va ful den är. Att som 35 årig, hemmasittande parasit som misslyckad med precis allt, sitta med den hemma i för sina 12k ännu mer efterblivna följare. Då är ett tecken på någon form av felkoppling inne i hjärnan.
Senast redigerad av Crabby88 2025-05-21 kl. 09:17.
Citera
2025-05-21, 08:50
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beryllium
Jag har letat men inte hittat fungerande länk. Finns FUPen ang Rasks tidigare dom för grovt förtal mm uppladdad nånstans nu?

Japp, här:

https://delafil.se/6d4d9a9c7aaab836/B211320.pdf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in