2025-05-20, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Nu har Simon ”vad är problemet” äntligen släppt en video där även han kritiserar rask!
Intressant! Nu anslöt alltså ännu en ny front mot den porrskadade ÄckelBaronen från ett oväntat håll!
Kommer vi få se Danne Deltidsskoförsäljare attackera imorgon? Han kan behöva få upp sina visningar så räkna med att han kollar hur det går för Simon.

Antagligen har Anjo släppt sin hand från BevisBaronen. Kanske för att pratet om poddsamarbetet fått ny luft…
Citera
2025-05-20, 22:18
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Ny video från dåren, pengarna och visningarna måste in!

Klickade bara in typ en minut men han svamlar om hur han "utnyttjar" flashback och alla sina hatare för att få tittare på sin nya kanal, även om han spammat ut den på instagram konstant och i varje video så har den inte ens 200 prenumeranter än hahah

Han tror alltså att den GIGANTISKA SPRIDNINGEN via flashback kommer påverka hans algoritmer positivt? Sure bacon. 5 likes och 170 dislikes tar han som ett exempel på vad en video på hårdrockskanalen kan ha (med gråten i halsen, men försöker låta oberörd). Vilken succéstrategi. Idiot!

Till sist - Fan vilken bögig outfit
Citera
2025-05-20, 22:23
Avstängd
SimonSesss avatar
Han är så förbannat jävla dum så klockorna stannar. I sin senaste video så säger han att hans hatare har påstått att Rask minsann bara är närvarande sin släkt när han har ett arv att inhämta. Rask försvarar sig med att så är inte alls fallet, för när hans mormor dog så visste han innan hon skulle dö att hon inte hade några pengar att ärva men han brydde sig om henne ändå.

Alltså VA?! Vadå du visste innan hon dog att hon inte hade pengar du kunde ärva?! "Fort Rask vi måste till sjukhuset, mormor är jättesjuk!", då gick du in på Ratsit och kollade upp din mormor innan du tog på dig skorna eller???

Jag kollade här: https://lolcow.se/archive/old/2025/R...PERSONLIGT.mp4

Kolla alltid på alternativa kanaler, stötta inte skitstekaren!
Citera
2025-05-20, 22:26
Medlem
rikishs avatar
En sak som jag faktiskt reagerar över är att Rask alla låtar kring Anabolagrisarna(?) samtliga titlar har med alkohol eller sex att göra, otroligt olustigt för mig när han haft problem med både föräldrar som haft problematik med alkohol samt även själv, och ämnet sex ligger väl lite för nära i tiden för att påminna någon om att han själv har problem med.

Spydde.
Citera
2025-05-20, 22:32
Medlem
Wow rask har spelat 3D-schack med oss.
Citera
2025-05-20, 22:35
Medlem
Citat:
Nu har Simon ”vad är problemet” äntligen släppt en video där även han kritiserar rask!

Bra video från Simon som pratar om Rask "bevis" gällande cluee grejen som Rask vägrar gå ut med

Haha Simon 30 minuter minuter in i videon "Jag fattar inte hjälp mig min hjärna exploderar" ja så blir det när man försöker lyssnar på en Rask video Omöjligt att hänga med i alla timmes långa svammel och upprepningar att förstå något
Senast redigerad av HeltVild 2025-05-20 kl. 22:45.
Citera
2025-05-20, 22:35
Medlem
Kickassfarsans avatar
Vilket bottennapp, vad försöker han ens säga?

Låt bli barnens medicin innan du filmar.

Pluspoäng till Simon som konfronterar aset.
Citera
2025-05-20, 22:42
Medlem
”Konsulterat vänner omkring mig.”

Han kan inte låta bli att ljuga. Hopplöst fall!
Citera
2025-05-20, 22:48
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:

Perfekt timing. Nu när Skithögen suttit och intalat sig själv att det bara är småkanaler som vill växa och ”Flashback på YouTube”, som kritiserar honom, så hoppar en av hans forna ”Sekten”-kollegor in i hånkören. Det här är inte bra för Carl-Fredriks välmående. Jag lovar er att det är allt annat än munter stämning hemma i runkbåset!

Förresten tittar ni givetvis på Den porrskadade ÄckelBaronens senaste video via alternativa kanaler istället. Han förtjänar inte ett enda av våra ören. Han förtjänar att bli överöst med sparkar!

https://old.bitchute.com/video/Hl6nKcmutoTz/
Citera
2025-05-20, 22:55
Medlem
”Hej, jag kan inte betala hyran men vet ni om att min största idol sedan jag var elva år har skrivit på en av mina youtubevideor?! OCH han och jag pratar på Instagram!!
Kan ni vänta lite med hyran, snälla??”
Citera
2025-05-20, 23:03
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
”Konsulterat vänner omkring mig.”

Han kan inte låta bli att ljuga. Hopplöst fall!

Vännerna han Konsulterat med är Chatgpt och Deepseek
Citera
2025-05-20, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
”Hej, jag kan inte betala hyran men vet ni om att min största idol sedan jag var elva år har skrivit på en av mina youtubevideor?! OCH han och jag pratar på Instagram!!
Kan ni vänta lite med hyran, snälla??”

Undra om hans nya "vän" på instagram skulle vilja fortsätta skriva med honom om han får reda på vem han egentligen skriver med och all skit han är kapabel till och gjort (och hur han utöver det är en värdelös person vad gäller resten)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in