2025-05-02, 05:38
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Så han besöker sin morfar första gången på länge en vecka senare får han en stroke. Måste ha varit ett omtyckt möte.

Jag ser det framför mig: Efter att mormorn dog så fick väl mamma Ulrika lite feeling och kontaktade sin pappa (rask morfar alltså) för att han ändå är hennes pappa (+ att hon vill ärva) Man bestämmer sig för att träffas påsken 2025 och Rask med arv i blick klär upp sig i sin finaste bandana och smörjer på kajal för fulla muggar.

Morfadern som inte har träffat Rask på många år får en chock (eventuell en tia (liten stroke)) efter att han återhämtat sig så börjar han fundera på vad den där Rask håller på med. Han börjar googla och hittar hans youtubekanal, hans ai-musik och denna tråd. Efter att ha satt sig in i alla vansinnigheter Rask ställt till med genom åren är blodtrycket så högt att stroken är ett faktum.
Citera
2025-05-02, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananmanen
Lyckades dom betala dubbel hyran tror?
Nu är han på Karolinska, nu har han inte tid att lämna in nyckel till Trobo. Kommer väll en video senare om hur omänskliga Trobo är som vill ha sina 35k samt nyckel trots rask befinner sig i på Karolinska.
Citera
2025-05-02, 07:43
Medlem
Deimos01s avatar
Rask vågar inte gå ut eller vistas bland folk pga sin sociala fobi.
Men han ser inget problem att klä sig som en idiot medveten om att folk kommer stirra på honom?
Hur går det ihop?
Borde inte en person med social fobi vilja smälta in i mängden och inte skrika "här är jag, se mig, ge mig uppmärksamhet"?
Citera
2025-05-02, 07:45
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Just denna morfar som han tidigare hängt ut (i samma video som han kallade sin mamma fitta) och sagt att de inte har någon kontakt med. Att han gör sig lustig på andras bekostnad osv.

Bortsett från att de besökte honom nu under påsken så kan jag inte minnas att de haft någon som helst kontakt med honom...
Eftersom rask drar sin familj i smutsen, speciellt sin pappa, kan ju hans familj ha krävt att inte filma och prata om dem online. Så de kanske har träffats oftare än vi vet.
Citera
2025-05-02, 07:49
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Rask vågar inte gå ut eller vistas bland folk pga sin sociala fobi.
Men han ser inget problem att klä sig som en idiot medveten om att folk kommer stirra på honom?
Hur går det ihop?
Borde inte en person med social fobi vilja smälta in i mängden och inte skrika "här är jag, se mig, ge mig uppmärksamhet"?
Jo, självklart är det så. Den porrskadade ÄckelBaronen har bara social fobi och panikångest när det passar honom. Fullständigt rimligt när man är narcissist och störd.
Inget konstigt alls. Sjukvården köper det såklart inte så därför har han ingen diagnos men det hindrar honom inte.
❤️😇
Citera
2025-05-02, 08:06
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Jo, självklart är det så. Den porrskadade ÄckelBaronen har bara social fobi och panikångest när det passar honom. Fullständigt rimligt när man är narcissist och störd.
Inget konstigt alls. Sjukvården köper det såklart inte så därför har han ingen diagnos men det hindrar honom inte.
❤️😇
Kom förresten att tänka på att folk hetsade om ADHD-utredningen han pratat om, tror det va i somras. Då satt han med något meddelande på 1177 tror jag, där det stod att det kunde ta sig och så lång tid innan första tillfället, minns inte hur långt.

Men det var bara några månader bort i så fall och datumet är med råge passerat. Han kommer säga att han hamnade mellan stolarna igen, att flytten kom ivägen osv. Han kan mycket väl ha damp, och jag vet inte om det är så överallt men mig veterligen drogtestas man inom ramarna för utredningen. För att utesluta att man har vissa beteendemönster som är drogrelaterat och inte diagnos.

Den porrskadade förtalsbaronen skulle självklart inte vara ren vid ett sådant test, så någon NPF-utredning kommer han inte se röken av! Han får helt enkelt fortsätta vifta med den där sociala fobin.
Citera
2025-05-02, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFinal
Drama-renovering.
Han åker hem till andra och utför renoveringar, en form av Arga-snickaren.

"Hur kan ni bo såhär, inga doftljus, inga rykande pinnar och vaaaaart är trälådan med smågnagare som bör vara här mitt i ingången så man snubblar och påminns av de små liven."

I verktygsbältet återfinns självklart två burkar fogskum och rökelse bland verktygen för snabb utryckning!
VILKA VILLAÄGARE GÖR SÅHÄÄÄÄÄÄR
Citera
2025-05-02, 09:13
Medlem
Crabby88s avatar
Kollar på medvikts senaste. Deras analys av bajs baronen är lika träffsäker som vanligt.
Gode gud vad han är helt värdelös och falsk! Vidriga jävla äckel!
Citera
2025-05-02, 09:32
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Kom förresten att tänka på att folk hetsade om ADHD-utredningen han pratat om, tror det va i somras. Då satt han med något meddelande på 1177 tror jag, där det stod att det kunde ta sig och så lång tid innan första tillfället, minns inte hur långt.

Men det var bara några månader bort i så fall och datumet är med råge passerat. Han kommer säga att han hamnade mellan stolarna igen, att flytten kom ivägen osv. Han kan mycket väl ha damp, och jag vet inte om det är så överallt men mig veterligen drogtestas man inom ramarna för utredningen. För att utesluta att man har vissa beteendemönster som är drogrelaterat och inte diagnos.

Den porrskadade förtalsbaronen skulle självklart inte vara ren vid ett sådant test, så någon NPF-utredning kommer han inte se röken av! Han får helt enkelt fortsätta vifta med den där sociala fobin.
Tog 10 månader i min stad och ytterliga 3 innan jag fick slutresultatet. Och givetvis är det drogtester! Självklart skulle inte den illa luktande ÄckelBaronen klara dom.
Citera
2025-05-02, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Nu är han på Karolinska, nu har han inte tid att lämna in nyckel till Trobo. Kommer väll en video senare om hur omänskliga Trobo är som vill ha sina 35k samt nyckel trots rask befinner sig i på Karolinska.
HUUUUR KAN DOM VARA SÅ HJÄRTLÖSA! JAG BEFINNER MIG JU PÅ KAROLIIIINSKA!
Citera
2025-05-02, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Jag ser det framför mig: Efter att mormorn dog så fick väl mamma Ulrika lite feeling och kontaktade sin pappa (rask morfar alltså) för att han ändå är hennes pappa (+ att hon vill ärva) Man bestämmer sig för att träffas påsken 2025 och Rask med arv i blick klär upp sig i sin finaste bandana och smörjer på kajal för fulla muggar.

Morfadern som inte har träffat Rask på många år får en chock (eventuell en tia (liten stroke)) efter att han återhämtat sig så börjar han fundera på vad den där Rask håller på med. Han börjar googla och hittar hans youtubekanal, hans ai-musik och denna tråd. Efter att ha satt sig in i alla vansinnigheter Rask ställt till med genom åren är blodtrycket så högt att stroken är ett faktum.
Väldigt troligt händelseförlopp. Om Morfar är en man med lite ordnig & reda samt karl för sin hatt är nog barnbarnets påhitt och livsstill tillräckligt för att det ska koka över med dödlig utgång.
Citera
2025-05-02, 10:42
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Väldigt troligt händelseförlopp. Om Morfar är en man med lite ordnig & reda samt karl för sin hatt är nog barnbarnets påhitt och livsstill tillräckligt för att det ska koka över med dödlig utgång.

Kan ju föreställa er vilket jävla liv det kommer bli vid arvadelning. Rasks kommer vara helt vansinnigt att hans morfar inte testamenterar allt till honom personligen. Eftersom hans barndom varit så trasig. Hans mamma kommer åter bli en jävla fitta för hon inte avstod sin del, till hans fördel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in