Citat:
Ursprungligen postat av
GreenBattery
Jo, självklart är det så. Den porrskadade ÄckelBaronen har bara social fobi och panikångest när det passar honom. Fullständigt rimligt när man är narcissist och störd.
Inget konstigt alls. Sjukvården köper det såklart inte så därför har han ingen diagnos men det hindrar honom inte.
❤️😇
Kom förresten att tänka på att folk hetsade om ADHD-utredningen han pratat om, tror det va i somras. Då satt han med något meddelande på 1177 tror jag, där det stod att det kunde ta sig och så lång tid innan första tillfället, minns inte hur långt.
Men det var bara några månader bort i så fall och datumet är med råge passerat. Han kommer säga att han hamnade mellan stolarna igen, att flytten kom ivägen osv. Han kan mycket väl ha damp, och jag vet inte om det är så överallt men mig veterligen drogtestas man inom ramarna för utredningen. För att utesluta att man har vissa beteendemönster som är drogrelaterat och inte diagnos.
Den porrskadade förtalsbaronen skulle självklart inte vara ren vid ett sådant test, så någon NPF-utredning kommer han inte se röken av! Han får helt enkelt fortsätta vifta med den där sociala fobin.