2025-05-21, 09:23
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Hur tror ni responsen på Simons film återkoppla?

*tystnad

*en förskönar analys dör Rask skrattar lite stressat och hostar varannan mening. Förklarar att Simon är en god vän till honom, men han har inte fått hela bilden klar för sig. Sen vidare kommer den klassiska " Simon är en godd vän och dom är med i samma chattgrupp. Men som sagt, Simon vet inte hela historian så jag förstör om han också är skeptisk. Men jag vill inte slänga min kontaktperson under bussen. Sen kommer det igen att domr vänner och avslutar med en lyckönskning till Simon som ska tävla i december.

*Att han redan visste han skulle släppa den. För Simon är hans vän och dom är med I samma grupp, och han gett Simon sitt godkännande.

Vad tror ni?

Edit : Det va ju helt makalöst var ful hans väst är. Dra åt helvete va ful den är. Att som 35 årig, hemmasittande parasit som misslyckad med precis allt, sitta med den hemma i för sina 12k ännu mer efterblivna följare. Då är ett tecken på någon form av felkoppling inne i hjärnan.

Jag är hyfsat säker på att baronen kommer låta Anjo hantera detta stora svek.
Anjo har ju tidigare on cam lyft sin besvikelse över arr simon valde att dra sig undan sekten i samband med sandra-gate.

Så snart sitter anjo och wifey och spyr galla över simon. Baronen kommer sitta horsminkad med bandana först efter att han kollat av hur Anjos video tas emot och eventuellt då fyra av sin impotens vrede.
Citera
2025-05-21, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Anjo har ju tidigare on cam lyft sin besvikelse över arr simon valde att dra sig undan sekten i samband med sandra-gate.

Så snart sitter anjo och wifey och spyr galla över simon. Baronen kommer sitta horsminkad med bandana först efter att han kollat av hur Anjos video tas emot och eventuellt då fyra av sin impotens vrede.

Motvikt kommer nog vara snabb att följa med Anjo tåget också i så fall och hoppa på Simon
Citera
2025-05-21, 09:36
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:

Det tänkte jag aldrig på. Det är också ett bra alternativ. Bandana långt ner över ögonen, nymålade naglar och ser hård ut. Men det Det med anjo är nog inte helt omöjligt.

Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Motvikt kommer nog vara snabb att följa med Anjo tåget också i så fall och hoppa på Simon
Också en möjlighet. Motvikt är ju mest känd för ha rasks röv i munnen. Men tror du verkligen han vågar ta ställning?
Jag tror han kommer med en helt överdrivet neutraliserad video där han lägger ner sin själ för att försöka det framstå att Simons video mest är ett skämt för dom är ju kompisar. Tror han kommer mena att sinon använder glassar som metaforer och det är ju ingen som ska ta det son allvar. För simon är ju så otroligt rolig.
Senast redigerad av Crabby88 2025-05-21 kl. 09:38.
Citera
2025-05-21, 09:43
Medlem
Krakatoas avatar
Liven från i veckan. Otroligt tråkig.

23:00 ljuger han om att han aldrig sagt att han ska sluta med drama.
I videon RENOVERINGEN FRÅN HELVETET? (omdöpt efter clickbait) så säger han att han ska byta inriktning, inte approach.

23:40 frågar någon om han ska hoppa på Skilleras live och surra om det

24:45 längre utläggning om Skilleras. Tycker han ser märkbart nervös ut och svamlar en del.
Strax efter sitter han och scrollar hur mycket han tjänat på 30C i Marbella. Jag vill minnas att chatten frågar mer om Skilleras men han låtsas sitta med mobilen för att chattmeddelanden ska försvinna.

36:40 sitter och spelar sitt kassa AI-band. Bland annat nya bagern "Pöka sköka".

https://delafil.se/d0bf87f0591e05cc/...ronen_live.mp4
Citera
2025-05-21, 09:45
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Det tänkte jag aldrig på. Det är också ett bra alternativ. Bandana långt ner över ögonen, nymålade naglar och ser hård ut. Men det Det med anjo är nog inte helt omöjligt.

Också en möjlighet. Motvikt är ju mest känd för ha rasks röv i munnen. Men tror du verkligen han vågar ta ställning?
Jag tror han kommer med en helt överdrivet neutraliserad video där han lägger ner sin själ för att försöka det framstå att Simons video mest är ett skämt för dom är ju kompisar. Tror han kommer mena att sinon använder glassar som metaforer och det är ju ingen som ska ta det son allvar. För simon är ju så otroligt rolig.

JaAAaaeeeöööÖÖÖÖuuuuUU... Bevis och bevis, det beror ju vad man anser att bevis är...
Citera
2025-05-21, 09:48
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
JaAAaaeeeöööÖÖÖÖuuuuUU... Bevis och bevis, det beror ju vad man anser att bevis är...

"Det är ni som missförstår med vilje, jag har aldrig sagt att jag ska stänga ner min kanal, bi får sluta hävda saker jag aldrig sagt. För sjutton gubbar, det här blir ju bara löjligt när ni trolla från Flashback bara sitter och fabulerar ihop saker som är tagna ur dess kontext"
Citera
2025-05-21, 10:53
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
"Det är ni som missförstår med vilje, jag har aldrig sagt att jag ska stänga ner min kanal, bi får sluta hävda saker jag aldrig sagt. För sjutton gubbar, det här blir ju bara löjligt när ni trolla från Flashback bara sitter och fabulerar ihop saker som är tagna ur dess kontext"

Allt är alltid Flashback, Chrippafans eller Temusekten
Citera
2025-05-21, 10:57
Medlem
Krakatoas avatar
Skilleras live från igår där han reactar på Fakturabaronens senaste haveri.
Så makalöst sköna skadeglädjeskratt när han kör sin house tour i nya lägenheten

https://kick.com/skilleras/videos/36...e-ee02862d4614
Citera
2025-05-21, 11:00
Medlem
Citat:
Allt är alltid Flashback, Chrippafans eller Temusekten

Blir spännanden om han kommer svara något på Simons video, blir det bara att skratta bort det med att dom är vänner och Simon gillar att göra skämt, eller blir det att Simon är utkastad från sekten, Anjo va väl redan lack på Simon sedan tidigare som jag förstod det
Citera
2025-05-21, 11:07
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Liven från i veckan. Otroligt tråkig.

23:00 ljuger han om att han aldrig sagt att han ska sluta med drama.
I videon RENOVERINGEN FRÅN HELVETET? (omdöpt efter clickbait) så säger han att han ska byta inriktning, inte approach.

23:40 frågar någon om han ska hoppa på Skilleras live och surra om det

24:45 längre utläggning om Skilleras. Tycker han ser märkbart nervös ut och svamlar en del.
Strax efter sitter han och scrollar hur mycket han tjänat på 30C i Marbella. Jag vill minnas att chatten frågar mer om Skilleras men han låtsas sitta med mobilen för att chattmeddelanden ska försvinna.

36:40 sitter och spelar sitt kassa AI-band. Bland annat nya bagern "Pöka sköka".

https://delafil.se/d0bf87f0591e05cc/...ronen_live.mp4

Lyckas inte få ned den håller tummarna för att den hamnar på lolcow.se
Citera
2025-05-21, 11:13
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Lyckas inte få ned den håller tummarna för att den hamnar på lolcow.se

Nej, vilken osis. Jag testade nu och det funkade för mig Men absolut, lolcow lär lägga upp den också.
Citera
2025-05-21, 11:15
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Blir spännanden om han kommer svara något på Simons video, blir det bara att skratta bort det med att dom är vänner och Simon gillar att göra skämt, eller blir det att Simon är utkastad från sekten, Anjo va väl redan lack på Simon sedan tidigare som jag förstod det

Ja, mycket! Vem vet vad Temu-Dregen har för ess i sin rockärm!
Det roligaste skulle vara om Simon dyker upp i Skilleras live och "surrar om det"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in