2025-05-20, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Hmmm? Skumt. Är det för att jag inte följer och bara snokar kanske?

Ingen aning ja, men din finns där i alla fall.
Citera
2025-05-20, 19:11
Medlem
Jaha ännu mer länkar till hemliga produkter som man bara får se om man klickar på länken… Sover Bloggbevakning? Hon brukar ju anmäla influencers för sånt här.
Citera
2025-05-20, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Alltså den där klänningen ser perfekt ut att strosa runt i under en barnvagnspromenad. Haha

Verkligen.. hon verkar ha svårt att förstå hur hon ska klä sig naturligt i sina samarbeten
Citera
2025-05-20, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilde76
Har en vanlig vardags- Svensson så mycket mer än så att dela? Hon delar väl en del av vad de gör på dagen också ibland.
Finns hur mycket som helst men som exempel vardagsvloggar skulle hon kunna göra mer, videor där hon provsmakar nya saker
Citera
2025-05-20, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Finns hur mycket som helst men som exempel vardagsvloggar skulle hon kunna göra mer, videor där hon provsmakar nya saker

Ja så är det säkert. Tycker min vardag är oerhört ospännande så har svårt att komma på nåt 😅
Senast redigerad av Tilde76 2025-05-20 kl. 20:25.
Citera
2025-05-20, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilde76
Ja så är det säkert. Tycker min vardag är oerhört ospännande så har svårt att komma på nåt 😅
Jag känner likadant, men Hanna har som jobb att vara influenser och då förväntas hon leverera bra innehåll 😊sen tycker alla såklart olika vad som är intressant och inte
Citera
2025-05-21, 00:01
Medlem
Är det bara jag som tycker att det är lite skevt att BARA visa kommentarer som skriver positivt om P-stav?

https://imgur.com/a/vv1Wrpa

Egentligen inte out of character för Hanna som bara vill ha folk som stryker henne medhårs hela tiden, men jag tycker att det är viktigt att belysa hea bilden.

Visst, Hanna kanske aldrig fått biverkningar personligen, men alla reagerar ju så olika på preventivmedel. Någon kanske får jättehemska biverkningar men tror på alla ensidiga berättelser och inbillar sig att det beror på nåt annat än P-staven.

https://imgur.com/a/uxtreih

Här har vi en följare som skriver att hon gått upp i vikt av P-stav men blir direkt påhoppad av en Hanna-kramare och börjar direkt kräla för att inte Hanna ska bli kränkt och blocka.
Citera
2025-05-21, 00:57
Medlem
Verkar som att H tar höjd för negativa åsikter och ser det som personlig kritik bara för att hon valt det. Vad spelar det annars för roll om dessa skriker högst? Det är lika viktigt att ta del av. Hon har ju redan satt in den och har positiva erfarenheter sen tidigare. Så tramsigt.
Senast redigerad av Patchoulioud 2025-05-21 kl. 01:11.
Citera
2025-05-21, 06:28
Medlem
Men HUR kan det va så tvära kast?
-nu sätter vi igång med barn 2

Till

Idag satte jag in en p-stav. Har hon verkligen satt in en? (Orkade inte titta på hela videon) Har hon ett plåster på armen? Eller kommer snart nästa lögn?
Citera
2025-05-21, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Verkar som att H tar höjd för negativa åsikter och ser det som personlig kritik bara för att hon valt det. Vad spelar det annars för roll om dessa skriker högst? Det är lika viktigt att ta del av. Hon har ju redan satt in den och har positiva erfarenheter sen tidigare. Så tramsigt.

Hon gör så med allt. Hon skulle kunna posta en bild på en macka och om någon påpekar att ost är godare än skinka och då skulle Hanna börja orera om hur negativt det var yada-yada. Hon vill bara ha hejarrop och hjärtan.
Citera
2025-05-21, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.Krokodil
Är det bara jag som tycker att det är lite skevt att BARA visa kommentarer som skriver positivt om P-stav?

https://imgur.com/a/vv1Wrpa

Egentligen inte out of character för Hanna som bara vill ha folk som stryker henne medhårs hela tiden, men jag tycker att det är viktigt att belysa hea bilden.

Visst, Hanna kanske aldrig fått biverkningar personligen, men alla reagerar ju så olika på preventivmedel. Någon kanske får jättehemska biverkningar men tror på alla ensidiga berättelser och inbillar sig att det beror på nåt annat än P-staven.

https://imgur.com/a/uxtreih

Här har vi en följare som skriver att hon gått upp i vikt av P-stav men blir direkt påhoppad av en Hanna-kramare och börjar direkt kräla för att inte Hanna ska bli kränkt och blocka.

Hon bad ju specifikt om bara positiva erfarenheter.
Citera
2025-05-21, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Hon bad ju specifikt om bara positiva erfarenheter.

Precis det jag syftar på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in