2025-04-17, 23:26
Medlem
Kan inte för mitt liv förstå hur man kan behöva köpa så mycket inför en resa på typ en vecka. Är det den enda händelsen i Hannas liv eller varför gör hon en sån grej av en liten resa till Turkiet? MÅSTE man köpa en ny tandborste? En ny tandkräm? Har de inte det hemma redan? En ny vattenflaska? Hur kan de inte redan ha en vattenflaska? En låda för att förvara snacks? Ta en jävla låda från köket?

”Gör inte resan till värsta grejen”. Haha, det är precis det du gör Hanna!

ALLT för att få stilla ditt shoppingberoende.
Citera
2025-04-17, 23:40
Medlem
Någon frågar hur det går med att bära L i bärselen med skolios, det känns, främst nu när hon är tyngre svarar Hanna

Jag hoppas att Hanna försöker vara rädd om sin rygg
Citera
2025-04-17, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Kan inte för mitt liv förstå hur man kan behöva köpa så mycket inför en resa på typ en vecka. Är det den enda händelsen i Hannas liv eller varför gör hon en sån grej av en liten resa till Turkiet? MÅSTE man köpa en ny tandborste? En ny tandkräm? Har de inte det hemma redan? En ny vattenflaska? Hur kan de inte redan ha en vattenflaska? En låda för att förvara snacks? Ta en jävla låda från köket?

Jag kan ju skvallra om att allt det Hanna köpt även går att köpa i Turkiet. Men gillar man att göra stora miljöavtryck i form av övervikt så gör man.
Citera
2025-04-17, 23:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag tycker genuint synd om henne, det måste ju göra ont att gå på de där fötterna. Tårna är ju tvinnade.
Trodde man automatiskt fick en operation när man ser ut så där. Stackars tjej.

Att man ”automatiskt fick en operation”?! För snea tår? Utveckla gärna?
Citera
2025-04-17, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Någon frågar hur det går med att bära L i bärselen med skolios, det känns, främst nu när hon är tyngre svarar Hanna

Jag hoppas att Hanna försöker vara rädd om sin rygg
Hoppas att K blir den som konkar runt på L i selen där nere i Turkiet då. Kan inte alls vara bra för hennes rygg.
Senast redigerad av Patchoulioud 2025-04-18 kl. 00:00.
Citera
2025-04-17, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Att man ”automatiskt fick en operation”?! För snea tår? Utveckla gärna?

Om du går till din lokala vårdcentral och visar upp hur dina tår spinner sig kring varandra och du samtidigt har problem att gå så får du en remiss till närmaste ortopedklinik. Iaf om du bor i en hyfsat stor stad där det finns resurser.

Hannas tår är inte lite "snea", de kröker sig kring varandra och är bland det värsta jag sett hos en ung tjej.
Citera
2025-04-18, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Hoppas att K blir den som konkar runt på L i selen där nere i Turkiet då.

I Turkiet så sitter Larsa framåtvänd utan solhatt, i en sponsrad resevagn.
Knappast att Hanna kommer frångå den rutinen denna resa.
Citera
2025-04-18, 00:05
Medlem
Citat:
I Turkiet så sitter Larsa framåtvänd utan solhatt, i en sponsrad resevagn.
Knappast att Hanna kommer frångå den rutinen denna resa.
Nä nog sant det. Hon syftade kanske på nattningarna då hon pratade om att ta med selen (eller resevagn!) och att behålla samma rutiner som hemma.
Senast redigerad av Patchoulioud 2025-04-18 kl. 00:09.
Citera
2025-04-18, 00:15
Avstängd
Citat:
Om du går till din lokala vårdcentral och visar upp hur dina tår spinner sig kring varandra och du samtidigt har problem att gå så får du en remiss till närmaste ortopedklinik. Iaf om du bor i en hyfsat stor stad där det finns resurser.

Hannas tår är inte lite "snea", de kröker sig kring varandra och är bland det värsta jag sett hos en ung tjej.

Då är jag med hur du menar, i kombination med besvär, dvs, inte ”automatiskt”. Det är många som har väldigt snea vridna tår utan bekymmer (jag ex), därav jag undrade vad du menade med ”automatiskt operation”. Många som har bekymmer också men inte helt enkelt att få en operation ändå, men visst, många får det också. Sen om H har besvär är jag dåligt insatt i.
Citera
2025-04-18, 06:17
Medlem
Citat:

Det är ju så, det är det enda som händer i hennes lilla liv. Hon har köpt lika mycket prylar inför de andra två resorna.

Märk väl att hon fortfarande säger utomlands i både bild och text, har någon fått kritik för att åka till Turkiet? 😂
Citera
2025-04-18, 06:34
Medlem
Citat:
Bara jag som undrar varför hon går på promenad, hemma i krokarna, med en typ resevagn? Tar man inte en vanlig vagn då?

Hon skrev ju att de äntligen hade en ny vagn så den kanske skulle provas. Hon kanske har sålt den andra? Jag har haft samma vagn hela tiden, fattar inte de som ska ha fem stycken 😂 men det är ett intresse hos vissa också har jag förstått.
Citera
2025-04-18, 09:03
Medlem
Oj, vilket jobbigt projekt att flytta micron.. snälla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här