2025-05-20, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
Din människosyn får mig att vilja bli flata.

Låter som att du behöver en bibel, jag ska be för dig
Citera
2025-05-20, 20:03
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Hahahaa ditt resonemang styrker bara min teori om att du är en sexuellt frustrerad incel som i bästa fall matchar med tjockisar och fejkkonton på andra sidan jorden. Jag har ingenting med maktbalansen på dejtingappar att göra, inte varit på någon sån sen typ 2019
Öh, vad sägs om att hålla sig till trådens ämne istället för att försöka trycka ner folk? Det låter som om du har det jobbigt på nåt sätt och jag beklagar det. Men ta inte ut det på andra bara.
Citera
2025-05-20, 20:03
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Din människosyn får mig att vilja bli flata.
Nej kvinnosyn! skulle du sagt
Citera
2025-05-20, 20:08
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Pussa på kotten eller rallarrosen

Vilket av dessa alternativ blir det?
Citera
2025-05-20, 20:10
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Manssynen tycker jag är mer intressant i det här fallet.
Citera
2025-05-20, 20:10
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Vilket av dessa alternativ blir det?
Båda borde väl anses franskt?
Citera
2025-05-20, 20:14
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Pajparet då, har de separerat?

Jaaaa juste. Han med kompisen som höll ett helt obscent tal om hans "magnifika kuk"! Jag kollade deras IG och jorå dom är på't!

Kollade också kaninkvinnans IG och hon är fortfarande tillsammans med sin match!

Jag blev riktigt glad faktiskt, dom båda paren var så gulliga tillsammans. Hoppas dom får massa barn snart.
Citera
2025-05-20, 20:15
Medlem
Citat:

Rätt ska vara rätt!
Citera
2025-05-20, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Det sa jag inte, jag sa att du är riktigt gay om du ligger halvnaken i sängen med en helt ok kvinna och inte ens har instinkt att sätta på henne, det är definitionen av beta-hane som inte ens får bånge där hahaha. Så vi har några alternativ att välja på, antingen är du riktigt gammal, deprimerad eller bara har riktigt låga halter av testosteron

Precis som jag sa, du är en kåt desperat snubbe som sätter på varenda tjej så länge tillfälle ges. Så komiskt att du inte märker hur du hela tiden understryker min poäng

Du är säkert en simp också som skulle göra allt för att få doppa lite, även om hon är en 2/10 tjock val. Snacka om att vara desperat. Och komiskt att du tror att stånd (eller ditt fina ord bånge) har något med attraktion eller testo att göra. Du är uppenbarligen helt clueless
Men fortsätt du vara den desperata ”beta hanen” som du tror att du är! Utstrålar verkligen manlig självsäkerhet att ligga med allt och alla!
Citera
2025-05-20, 20:42
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX

Ebba/Pontus - Ebba tog sig ändå lite grann i det här avsnittet - även om de inte fick så mycket screentime. Pontus fortsätter att vara en good guy, och han är sympatisk. Kanske för sympatisk? På brölloppet såg de ut att må bra ihop. Kanske att de till och med fick till lite extra (barnförbjudet) myspys framåt småtimmarna? Och det är ju i så fall kul, men Ebbas humör är fortfarande den definierande faktorn för den här relationen - och jag tänker att det inte är en sund miljö för den andra parten att vistas i.

Tack för ditt välskrivna inlägg!

I preview för nästa avsnitt, som man får se i eftersnacket (ja jag är så desperat efter underhållning att jag kollar på detta), så får man se några snabba klipp där Pontus sitter och gråter och säger "jag orkar inte mer", sen sitter Pontus och Ebba hos experterna och pratar ut. Sen klipps det till att Ebba tappat bort Pontus (eller Ture?) i skogen.

Så jag tror att Pontus når breaking point pga ebbas ostabila humör i nästa avsnitt!

Jag tror att Ebba behöver jobba på sig själv. Stundvis verkar hon väldigt glad och fin.
Citera
2025-05-20, 20:45
Jag tror snarare att han har blivit avtänd och blir pga hennes beteende och den hon är....

Citat:
Ursprungligen postat av Pieru
Man kan känna äckel när man vill vara intim med en snusande kvinna. Jag tycker man ser på Sam, när han har dialog med Denise, att han ser på Denise som att hon är äcklig.
Citera
2025-05-20, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Om det nu är så att det är snusandet som är grejen för Sam - vilket verkligen vore begripligt då det är typ den mest avtändande aktiviteten en kvinna kan ägna sig åt - då undrar man ju ändå varför han inte bara kunde säga det, i stället för att prata om ”brist på attraktion”.

Om man ska ta upp brist på attraktion och lägga fram det som något konstruktivt, då behöver man också vara specifik och förklara vad partnern kan göra för att ändra sig. Annars blir det bara ett påhopp. Och att gissa sig till vad det beror på är omöjligt då det kan röra sig om allt från att byta parfym till att ändra frisyr, klädstil eller att sluta tugga med öppen mun.

Om han hade kunnat ge henne något att gå på så hade det funnits en poäng med samtalet. Även om risken såklart finns att hon hade tagit just den aspekten väldigt personligt så medför det ju ändå en möjlighet att lösa konflikten.

Och det är inte ens säkert att det hade behövt vara en så stor grej. Till exempel; han kanske tycker att det är superavtändande med håriga ben på kvinnor, och Denise kanske inte har rakat dem av någon anledning. Men hon skulle kanske vara helt ok med att göra det om hon bara visste att det var viktigt för honom. Men om hon inte vet vad felet är är ju situationen hopplös.

Sedan är det såklart inte säkert att Sam kan sätts fingret på vad det är heller (eller så är det något som hon inte kan ändra på).

Är ju mycket möjligt att det är fler delar av hennes utseende han inte gillar, att då nämna det handlar om snusandet löser inte problemet och därför är det naturligt inte ta upp det. Sam verkar tycka hon är en väldigt fin och skön person och tar upp saken i förhoppning om att hitta ”en lösning”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in