Citat:
Ursprungligen postat av
RedX
Ebba/Pontus - Ebba tog sig ändå lite grann i det här avsnittet - även om de inte fick så mycket screentime. Pontus fortsätter att vara en good guy, och han är sympatisk. Kanske för sympatisk? På brölloppet såg de ut att må bra ihop. Kanske att de till och med fick till lite extra (barnförbjudet) myspys framåt småtimmarna? Och det är ju i så fall kul, men Ebbas humör är fortfarande den definierande faktorn för den här relationen - och jag tänker att det inte är en sund miljö för den andra parten att vistas i.
Tack för ditt välskrivna inlägg!
I preview för nästa avsnitt, som man får se i eftersnacket (ja jag är så desperat efter underhållning att jag kollar på detta), så får man se några snabba klipp där Pontus sitter och gråter och säger "jag orkar inte mer", sen sitter Pontus och Ebba hos experterna och pratar ut. Sen klipps det till att Ebba tappat bort Pontus (eller Ture?) i skogen.
Så jag tror att Pontus når breaking point pga ebbas ostabila humör i nästa avsnitt!
Jag tror att Ebba behöver jobba på sig själv. Stundvis verkar hon väldigt glad och fin.