2025-03-03, 21:06
Medlem
Ensomsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullsnusen
Ida är ökänd. Mytoman av rang, dömd flera gånger. Kan lägga upp domarna om intresse finns. Har "följt" henne flera år och hon är en fascinerande människa hon förtjänar en egen tråd tbh.

Satans few är nått hon själv kommit på, fördjupar man sig i hennes Instagramkonto kan man se att hon till och med skapat en fejkad fejk-sida (som hon klagar över). Hon har "varit gravid" flera ggr med varenda kille hon haft senaste åren (flera.. ) och har ett barn sen tidigare som hon inte har vårdnaden om. Superpundare med grava psykiska problem.

Nåt nytt om satans few?
Citera
2025-03-03, 21:13
Medlem
Ensomsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barzanii7
Du har rätt.....! Jag vet vem han är då jag bott i Borlänge förr..... Som du säger poser....!!

Leker fortfarande HA några år senare...
Citera
2025-03-03, 21:31
Medlem
Ensomsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Old.Hector
Hahaha!
Tänkte också på Raffa och hans gangland när jag läste denna tråden.
Kevin hade lätt fått en bra position i det gänget om han ansökt och det funnits kvar.
Saknar den tid då Raffas tråd levererade varje dag.
Jag får börja följa denna tråd och hoppas på att här kommer intressant information om dessa eminenta exemplar av posers och deras eskapader.
Med lite tur så kommer de själva in i tråden och skriver.

Skämmiga människor!
Vem tipsar Raffa/Gangland om denna tråd?
Lättrekryterade bör de vara..
Citera
2025-03-03, 21:42
Medlem
Ensomsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Sök på Ida Ivchenko så dyker fler konton upp både på FB och Instagram. Ida Nikki Sixx och Charlie Ivchenko har hon också påstått sig heta i perioder. Älskar att det dykt upp en tråd om henne, har gått i samma skola och hon var mytoman och verklighetsfrånvänd redan som 10- åring 😂 Riktig kleptoman också.
Ränderna är kvar kan vi konstatera i tråden.
Citera
2025-03-26, 00:25
Medlem
Ensomsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherrycola
Här kommer några av hennes inlägg, orkade inte ta med alla. De som är intressanta tycker jag är inläggen från i somras och det från 26/1.

https://imgur.com/a/jt1fUv8

Vad har ni andra för historier om detta par? Är det någon som råkat ut för dom?

Någon som kan bekräfta att aina bröt upp dörren till deras lägenhet igår?
De plockade med sig K i alla fall.
Va fan hände? Nån som vet nåt?
Citera
2025-04-10, 20:10
Medlem
Sherrycolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensomser
Någon som kan bekräfta att aina bröt upp dörren till deras lägenhet igår?
De plockade med sig K i alla fall.
Va fan hände? Nån som vet nåt?

Hon har inte uppdaterat på sin Instagram på länge. Kan hon vara häktad? Är olikt henne att vara så tyst.
Citera
2025-04-22, 15:54
Medlem
Ensomsers avatar
Ny dom från Falu Tingsrätt, Gäller både Id* & K*vin, knivbrott och narkotikabrott.

https://www.anonfile.la/912c6d
Citera
2025-04-23, 00:54
Medlem
Ensomsers avatar
Ny länk till Kammarrättsdomen i Sundsvall 2024 när deras nyfödda bebis blev omhändertagen:

https://www.anonfile.la/b93472
Citera
2025-05-17, 08:03
Medlem
Sherrycolas avatar
Vad tror vi hände med *da nu när K sitter inne? Kommer hon att hitta en ny man som kan försörja henne eller tror ni att hon väntar på att han kommer ut? Frågan är ju hur hon ska ha råd med droger, mat och hyra nu.
Citera
2025-05-17, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherrycola
Vad tror vi hände med *da nu när K sitter inne? Kommer hon att hitta en ny man som kan försörja henne eller tror ni att hon väntar på att han kommer ut? Frågan är ju hur hon ska ha råd med droger, mat och hyra nu.

Blir väl soc som få stå för uppehället. Sedan kanske det dyker upp någon bad boy som bjuder på resten.
Life goes on, as usual.
Citera
2025-05-18, 00:47
Medlem
Sherrycolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Blir väl soc som få stå för uppehället. Sedan kanske det dyker upp någon bad boy som bjuder på resten.
Life goes on, as usual.

Jag har hört att hon inte fått socialbidrag utan levt på sina pojkvänner. Men kan ju ändrats såklart.

Jag tror hon kommer träffa någon ny snubbe som försörjer henne med droger, löshår och piratkopior.
Citera
2025-07-03, 01:00
Medlem
Ensomsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Life goes on, as usual.

nån som kan uppdatera från hennes insta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in