2020-12-12, 20:20
Medlem
Gullsnusens avatar
Ida är ökänd. Mytoman av rang, dömd flera gånger. Kan lägga upp domarna om intresse finns. Har "följt" henne flera år och hon är en fascinerande människa hon förtjänar en egen tråd tbh.

Satans few är nått hon själv kommit på, fördjupar man sig i hennes Instagramkonto kan man se att hon till och med skapat en fejkad fejk-sida (som hon klagar över). Hon har "varit gravid" flera ggr med varenda kille hon haft senaste åren (flera.. ) och har ett barn sen tidigare som hon inte har vårdnaden om. Superpundare med grava psykiska problem.
Citera
2020-12-12, 20:22
Medlem
Chronophobs avatar
Vad anser HA på riktigt om folk som hotar med dem? Har känslan av att en äkta HA inte överhuvudtaget hotar med namnet öppet.
Citera
2020-12-12, 20:33
Medlem
Sesambiffs avatar
Herregud vilket WT.

Släng upp domarna på I*a.
Citera
2020-12-12, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chronophob
Vad anser HA på riktigt om folk som hotar med dem? Har känslan av att en äkta HA inte överhuvudtaget hotar med namnet öppet.
Eller lipar på Facebook om konflikter med sin hyresvärd.
Citera
2020-12-12, 20:46
Medlem
Sherrycolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intesomduja
Förstod att det var Kevin. Enligt tidigare Facebook inlägg så hade Ida dumpat sin kille som misshandlat henne. Därför sökte hon grejer på Facebook, gärna gratis.

Hon hade flyttat upp till Umeå efter att ha bott söderut.

Tydligen blev hon utkickad från förra sambon eftersom hon var otrogen med deras granne, K*vin som hon nu är sambo med. Tror han är rätt ung, typ tidigare 20-åren. Hennes ex blev arg och kastade ut henne. Tydligen glömde hon hans unge på en affär eller om det var dagis och exet tappade vårdnaden. Tror han blev rätt lack. Denna kille var hon också gravid med, samma sak gäller förlovning och giftermål. Hon hittar bara på.
Citera
2020-12-12, 20:47
Medlem
Vet att Bandidos bötfäller folk som använder deras namn vid konflikter.
Kanske HA borde göra något liknande.
För mycket wt slänger ur sig MC namn vid små konflikter.
Citera
2020-12-12, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humleburk
Det skulle jag påstå, en som har HA väst och även patchen sgt at arms, har eller åtminstone ger ett sken av, ett större våldkapital.
Trams.
Vet ett gäng människor bara i min vänskapskrets som inte backar för någon...med eller utan väst.
Leva på rykte är en sak. Galen på riktigt en annan
Citera
2020-12-12, 21:10
Medlem
Sherrycolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Vet du något mer om omständigheterna kring det?

En annan i tråden var villig att lägga upp tidigare domar. Den domen jag tänkte på var när hon hotade en kille på någon fest i Nordmaling med HA att de skulle döda honom och hela hans familj. Om jag inte minns helt fel hade han barn och det blev ju minst sagt dålig stämning.

Jag är också en flitig följare av *da och hennes liv på sociala medier. Ett liv fullt av lögner, nya pojkvänner, drama, droger och hittepågraviditeter. Förr var hon från Sydafrika, sen judinna och nu ryss. Jag undrar vad hon lever på och varför hon har hemlig identitet.
Citera
2020-12-12, 21:14
Medlem
Sherrycolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
Enligt mrkoll.se är bara Kevin skriven på adressen. Han är tydligen tidigare dömd i brottmål endast 19 år gammal. Undrar om han verkligen skulle bli farsa eller om det bara var hittepå för att få sympatier. Påstår ju senare vad jag förstår att hon fick missfall

Hon har varit "gravid" med alla sina killar så hon har nog bara ljugit om både graviditeten och om misafallet. Hon brukar typ ha 2-3 förhållanden per år.
Citera
2020-12-12, 21:15
Medlem
Sherrycolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sarahwilderson94
Han och några andra åkte dit för stöld på elgiganten. Hade snott trettiotal spel till konsoler och försökt sälja vidare.

Vart och när var detta? Han är inte från Umeå och är för ung dessutom för att en gamling som jag ska ha koll.
Citera
2020-12-12, 21:21
Medlem
Sherrycolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullsnusen
Ida är ökänd. Mytoman av rang, dömd flera gånger. Kan lägga upp domarna om intresse finns. Har "följt" henne flera år och hon är en fascinerande människa hon förtjänar en egen tråd tbh.

Satans few är nått hon själv kommit på, fördjupar man sig i hennes Instagramkonto kan man se att hon till och med skapat en fejkad fejk-sida (som hon klagar över). Hon har "varit gravid" flera ggr med varenda kille hon haft senaste åren (flera.. ) och har ett barn sen tidigare som hon inte har vårdnaden om. Superpundare med grava psykiska problem.

Då är vi två. Klart att *da ska ha en egen tråd. Är konstigt att hon inte fått någon efter allt drama nere i Borlänge. Hon är väldigt manipulativ och överlever tydligen allt, lämnar ett perfekt förhållande till ett nytt som är ännu mer speciellt och perfekt. Stora framtidsplaner med köp av hus eller villa för henne och gravidmagen. Jag slår vad om att det var hon som skrev inlägget k*vin la ut på Facebook igår.
Citera
2020-12-12, 21:21
Medlem
Pippikoftans avatar
Vadå ”som bokstavlig talat enbart var till låns”? Trodde han att de fick lägenheten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in