Citat:
Ursprungligen postat av
Fittigfitta
Fan vad jag älskar den här jävla tråden! Flashbacks bästa tråd just nu! Tror Id@ har K€vin i ett jävla knullgrepp som han troligtvis inte har något emot. Tänk sig själv: knulla, åka in, längta, fantisera, återförenas, knulla.
Försöka va gangster/riddare,sen åka in igen. En jävla gangster fantasi. Han lär väl knappt ha nåt jobb som står och ropar efter honom.
JA! Denna tråd är underhållande men samtidigt tragisk för oss som beblandat oss med Id@ genom åren. Hon har som tråden belyst många gånger farit med osanning i varierande kaliber, det har ofta handlat om grova påhittade övergrepp mot henne.
Jag minns en gång då hon hävdade att en kille som var lite småkriminell har våldtagit henne, samtidigt som hans rumskamrat filmat av händelsen. Detta framförde hon till grovt kriminella äldre personer som skapade en situation av detta med Id@s påhittade anklagelser som grund. Jag tvivlar starkt idag på att det ens fanns någon sanning i detta för någon film fanns ej att finna och ingen av killarna erkände.
Id@ har genom åren rört sig med många äldre kriminella och alltid haft samma mönster, låtsas bli gravid eller knyter till sig dem med historier som fascinerar boxershortsen av amatörer som Kevin
Till sist: Viking? Ryss? Jude? Antwoord schizofreni från Norrlands västkust, när den blommar som bäst.