Både han och Ida är Sons of Anarchy fans och idoliserar HA bland annat. Har för mig att Id* har tatuerat in 81 någonstans. Hon har varit besatt av motorcykelkultur sista 10-15 åren.
Var någon grej hon var inblandad i gällande HA i Norge/Oslo. Minns inte riktigt vad som hände men hon som vittne höll käften. Tror att det står nåt om det längre bak i tråden.
Intressant att K försvarar henne in i döden. Han måste vara gravt medberoende eller bara lurad. Han påstår att hon inte har ett missbruk och att hon kan ta hand om barnet när han sitter inne utan problem och att hon är en jättebra mamma. Hon har inte haft vårdnaden om sin son som måste vara i tonåren nu på flera år.
I verkar helt verklighetsfrånvänd, påstår att hon inte har ett beroende medans bevisen visar annat. Har försökt att manipulera proverna och bytt VC för att slippa lämna prover. Är ju inte som att hon gör det enklare för sig själv. Hade hon inte varit en missbrukande psyko så hade hon ju lagt in sig på ett behandlingshem.
Hon påstår ännu en gång att det är en norsk läkare som skriver ut medicin till henne för sin epilepsi som hon inte heller har diagnos för, hon vill inte heller berätta vilken medicin det är. Hon påstår även att hon bodde i Norge 2016 vilket är lögn. Hon har varit i Borlänge, Skellefteå och Umeå. Jag vet detta eftersom jag följt henne länge på Sociala medier. Hon bodde uppe i Nordnorge ett tag 2008-2010 kanske?
Intressant också att Ks föräldrar inte vill vara delaktig för att hjälpa paret att få till ett umgänge med soc. K säger att I kommer att få hjälp av närstående när han sitter inne. Vilka då? Verkar inte som att hans föräldrar kommer att ställa upp ifall de inte vill vara med på umgänget. Is föräldrar lär ju inte vilja hjälpa då de sökt om kontaktförbud.
Flera gånger nämns Is missbruk, psykiska och fysiska som grund till att hon inte bedöms vara en lämplig förälder. Känns tryggt att de ställer krav på dom. Såg även att de hade lagt in Lilla Hjärtat-programmet på paret.
I är ingen bra mamma och kommer aldrig att bli en heller. Hon är en missbrukande psykopat.
Jag gick tillbaka till 2024 och ingenstans står det om att hon var gravid. Däremot under slutet av juni skriver hon om björnar och tatuerar in barnets namn som är Björn på engelska. Men inget om att de fått barn eller tappat vårdnaden.
Jag kan lägga upp inläggen här om någon kan tipsa om en bra sida där jag kan lägga upp bilder.
Jag gick tillbaka till 2024 och ingenstans står det om att hon var gravid. Däremot under slutet av juni skriver hon om björnar och tatuerar in barnets namn som är Björn på engelska. Men inget om att de fått barn eller tappat vårdnaden.
Jag kan lägga upp inläggen här om någon kan tipsa om en bra sida där jag kan lägga upp bilder.