2025-03-24, 13:17
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvitter-Splitter
Tror det är genuint. Hon är trevligare i verkligheten än vad hon framstår i media. Hon har dessutom en massa eget på gång, så hon behöver inte uppmärksamheten.

Hon har helt uppenbart fått en väldig massa uppmärksamhet tack vare M*ns kändisskap, hon känns lite av en snyltgäst faktiskt men så där är det väl när en nobody gifter sig med en kändis.
Citera
2025-03-24, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AleksejRomanov
Är detta genuint eller godhetssignalerande? Och var håller Måns hus?
Hade det varit genuint hade hon inte lagt upp det på Instagram.
Citera
2025-03-24, 13:25
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
https://www.expressen.se/noje/camill...ara-zelmerlow/
Allt beror väl på vad syftet är med bilden och vad man vill signalera åt motpart, Tror inte vänskapen är genuin från Läckbergs sida riktigt hon är där var syftet är vinning för egen del CZ tror den vänskapen är genuin inget ovanligt!
Man vet hur dem ska få medial effekt på ordet #metoo som tynat sin tillvaro och nu ser man chansen!
Senast redigerad av DjPutte 2025-03-24 kl. 13:27.
Citera
2025-03-24, 13:30
Citat:
Ursprungligen postat av Kvitter-Splitter
Tror det är genuint. Hon är trevligare i verkligheten än vad hon framstår i media. Hon har dessutom en massa eget på gång, så hon behöver inte uppmärksamheten.

Ja, alltså Camilla är stenrik och skiter i vad alla tycker, hon gör inte saker för syns skull för att bli populär.
Jag har inte läst en enda av hennes böcker och är helt ointresserad av hela genren, dessutom har jag tyckt hon varit väldigt osympatisk tidigare när hon skrivit att hennes barn sitter utan henne i ekonomi på flyget osv 😌, men hon har ju som sagt skrivit sånt och sen fått massa skit för det och ändå stått för sina åsikter och uttalanden.
Så hon är den sista som skulle ”godhetssignalera” på ett icke genuint sätt.
Dessutom är det ju inte poppis att vara på Ciaras sida i detta, hela media-eliten tystar ner allt.
Citera
2025-03-24, 13:32
Medlem
Kryptonitonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marytrader
Hur är det, har Måns alltid varit otrogen med bögar som ser ut som "tjejer", fast de har en dinglande dase mellan benen och gillar att få den i baken av Måns, eller har han även varit ihop med vanliga tjejer (som också gillar att få den i baken)?

Någon som har koll? Man undrar ju också om alla hans riktiga tjejer tagit den i baken? Det borde ju vara så, som att han verkar ha någon slags fetisch för anus. Vilka tjejer har han lägrat?

Har han alltid varit kåt på kokain när han gökat? Är det drogerna som gjort att han fått ett sexmissbruk. Någon måste ju sitta med lite inside info.

Många frågor blev det, men vi får börja reda ut den här soppan. Nu när jag ser honom framför mig så ser jag bara en massa stjärthål ... jisus, vilken skum fetisch ... men iofs. vissa är ju helt fixerade vid läder, s&m, piskor etc, så att alltid välja (kräva) anus kanske är helt normalt? Jag vet inte riktigt, känns bara så ofräscht. Någon annan som har den böjelsen här inne och kan berätta lite? Har ni någon klubb ni går till som delar denna böjelse? Hm, det borde ju rimligtvis vara så att C också fått den i baken och när hon ledsnat på det har han känt att han måste söka lyckan på annat håll.

Han tycks gilla att posera naken offentligt också. Ta den där reklamen där han rider naken på häst exempelvis. Stackars häst. Sedan rider han och Dav*d H*llen*us nakna tillsammans på en häst. M*ns tycker inte det är så konstigt, enligt intervjuer, att vara nude och menar att han varit/är det mycket i media. Suck.
Senast redigerad av Kryptonitonia 2025-03-24 kl. 13:34.
Citera
2025-03-24, 13:32
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LugnetsAbbe
De är för små för att ha koll på Instagram, det är inget som de fattar eller rörs av nu.
Att han varit 90% av sin tid i Sverige och varit notoriskt otrogen och däremot skadat deras mamma psykiskt och äventyrat hela familjens framtid på löpande band…

Du menar att det är psykisk misshandel när någon är otrogen? Kvinnor är faktiskt mer otrogna än män vilket du kanske känner till?

Vi vet väl dessutom inte om hon har varit otrogen mot honom när han har tillbringat 90 % av sin tid i Sverige?
Vad vet vi egentligen om hennes bakgrund? Hur många karlar avverkade hon innan hon träffade M*ns 2015? Hon har en tidigare son som är född 2014, man undrar lite hur M*ns tänkte där?
Citera
2025-03-24, 13:34
Citat:
Ursprungligen postat av marytrader
What??? Har han gökat Läckberg också? Krävt stjärt i vanlig ordning?

Nej. Hon betalade tom extra i en välgörenhetsauktion där hon ropat in att gå på musikal med Måns i London har jag för mig. Hon betalade extra för att slippa honom och gå med hans fru istället, detta för några år sen har jag för mig.
Säga vad man vill om Camilla men hon vänder inte kappan efter vinden eller är någon mesig falsk person. Hon blir ju snarare osams med folk för att hon kör sitt race och är rakryggad.
Citera
2025-03-24, 13:36
Medlem
Kryptonitonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Du menar att det är psykisk misshandel när någon är otrogen? Kvinnor är faktiskt mer otrogna än män vilket du kanske känner till?

Vi vet väl dessutom inte om hon har varit otrogen mot honom när han har tillbringat 90 % av sin tid i Sverige?
Vad vet vi egentligen om hennes bakgrund? Hur många karlar avverkade hon innan hon träffade M*ns 2015? Hon har en tidigare son som är född 2014, man undrar lite hur M*ns tänkte där?

Var får du det ifrån, att kvinnor är mer otrogna än män? Kvinnors otrohet ökar men män är mer notoriskt otrogna vad jag kan läsa mig till.
Citera
2025-03-24, 13:37
Citat:
Hon har helt uppenbart fått en väldig massa uppmärksamhet tack vare M*ns kändisskap, hon känns lite av en snyltgäst faktiskt men så där är det väl när en nobody gifter sig med en kändis.

Camilla Läckberg?! Skämtar du? Hon är en otroligt framgångsrik författare (även om jag håller med Ulf Lundell att det inte är någon kvalitetslitteratur) och Måns är öht inte inblandad i hennes framgångar. Alltså Måns är bara en B-kändis i Sverige som varit med några ggr i mello och kom 5:a i Idol typ 2003.
Camilla har mycket mer pengar, cred, nätverk och pondus än vad han har, hans karriär har ju mest bestått av att vara typ kändis.
Han är liksom inte Håkan Hellström, Kent, Timbuktu, Petter, Magnus Uggla. Han är Eric Saade.
Citera
2025-03-24, 13:41
Citat:

Ja det är psykisk misshandel med upprepad otrohet, att gång på gång flirta med andra, ljuga, ha affärer, bryta löften. Att partnern inte kan lita på att den andra lämnar hemmet utan att limma på någon.

Varför drar du in kvinnor? Gör inte detta till nån kamp mellan kvinnor och män nu. Jag är trogen mot min man, han är trogen mot mig, vi respekterar varandra, är bästa vänner och sätter stort värde på relationen bägge två.
Bara för att Måns är ”sexmissbrukare” enligt sig själv så blir ju inte du medskyldig bara för att du är man.
Citera
2025-03-24, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell

Det kan vara ett öppet ställningstagande där hon visar att hon tror på Ciara och väljer att stötta henne. Behöver inte vara mindre genuint bara för att det publicerats en bild.

Efter metoo och alla förtalsåtal är det få som vågar säga någonting överhuvudtaget i sådana här situationer.
Citera
2025-03-24, 13:51
Medlem
Citat:

Om hon skulle vilja ”snylta” på MZ:s kändisskap skulle hon aldrig publicera det inlägget. Hon är helt oberoende av vad det innebär för henne.
Senast redigerad av Kvitter-Splitter 2025-03-24 kl. 13:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in