[quote=ottoplommon|92540434]
Det fetade. Man förlorar allt man äger och har, blir hemlös och lever på gatan. Man försummar tom mat för alkohol. Och tigger pengar för att få ihop till flaskan. Du vet säkert hur stackars alkoholmissbrukare på dekis ser ut. För övrigt har väl inte jag skrivit något alls om det, så var kom det farande ifrån. Något annat som jag läst i tråden är att ni tror att folk ska sluta köpa MZs vin eftersom han är missbrukare. Hur tänker ni där?
Vilka är det som handlar på systemet jämt och ständigt?
De fiina, välbesuttna kommer två gånger i månaden och köper två lådor vin åt gången. De fattiga en gång om dagen när de skrapat ihop pengar. Mao missbrukare. Lite ironiskt att dessa båda kategorier av missbrukare skulle bry sig om vem som säljer vinet.
Du anser att Ciara är en stark och modig kvinna när hon förtalar sina barns pappa offentligt. HM...
Har du funderat över varför inte Ciara anklagar MZ för att vara alkoholist offentligt?
Nåt har de kanske gemensamt? Kanske kärleken till det där vinet.?
Jag har funderat över om förträffliga Ciara varit på lyran när hon skriver på sitt IG ibland.
Jag tycker att det varit väldigt omdömeslöst, omoget samt onödigt det hon pysslat med där.
Det verkar som hon tycker det är kul att retas med MZ.
Nej, ni bara letar fel på Måns och kraxar som olyckskorpar varje dag.
Ingenting Måns gör är någonsin bra. Bara uselt och dåligt.
Ni hoppas verkligen att hans liv ska gå åt h-e.
Och att ni (ca 10 pers) ska lyckas bryta ned honom psykiskt.
Jag hoppas också att han ska lyckas att sluta med kokainet så klart.
Men slut som artist är han verkligen inte.
Han blev 2:a i mellofinalen inte långt efter Kaj.
Att så många röstade på MZ bevisar väl att han är uppskattad som artist.
Även dina fina vindrickande vänner kan ha ett riskbruk...
https://www.beroendecentrum.se/fakta/alkohol/