2025-05-14, 17:11
Medlem
Jävla pundare,dra på han en fet smäll då?men de duger du val inte till antar jag.
Citera
2025-05-14, 18:11
Medlem
TheGretaResets avatar
Liam och antoninho? Får de en syster måste hon ju bara hette therese. Gärna med X.
Citera
2025-05-14, 18:24
Medlem
HBTKuks avatar
Förbered dig för ett liv kantat av liknande händelser. Det kommer ideligen vara kontakt med socialtjänst, polis och andra myndigheter.

Får hoppas att hennes tredje förhållande med barnafödande blir det sista. Även om det är osannolikt.
Citera
2025-05-14, 18:24
Medlem
Finns egentligen bara två val,

Får bort han ur ditt liv!
Eller be din kvinna göra abort och sen lämna,
Citera
2025-05-14, 18:56
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Lello, Liam och Antoninho...tillsammans med två olika män varav en är helt ute ur bilden och en är ett labilt trash som gapar om "horungar" och hotar till livet.
Då din sambo valt att avla sin fjärde bastard med dig så kan jag bara dra slutsatsen att du är samma skräp som hennes tidigare män, alternativt en oerhört naiv potentiell försörjare.
Ni sitter allihopa i soppan som ni själva kokat tillsammans. Jag har tyvärr inga goda råd som inte inbegriper lagbrott.

Det är väl istort sett där det hamnar i slutänden, om nu exet är så oresonligt som påstås.
Jag tror du vet vad som krävs här TS, försåvitt x:et inte bara är en gaphals.
Då går det ju över.
Du kan dock inte ge efter en millimeter fram tills dess, och det innebär ju också att du inte kan åka med och sitta brevid som ett mähä, vid överlämningarna, då psykfallet tar din tystnad som en seger, när han står och gapar på din flickvän.

Förstår du?
Citera
2025-05-14, 18:57
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGretaReset
Liam och antoninho? Får de en syster måste hon ju bara hette therese. Gärna med X.

Hur fan stavar man Therese med X?
Citera
2025-05-14, 19:06
Medlem
TheGretaResets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Hur fan stavar man Therese med X?
Jag gick igenom namn på de intagna på våra sis-hem. Jag trodde kevin skulle vinna stort. Till min egen förvåning var det flicknamnet terese som kom igen och igen. I de mest konstiga stavningar. Den ena var konstigare än den andra. Så jag tänker att de gärna skulle vilja få in ett x om de kan
Citera
2025-05-14, 21:01
Medlem
Charlie-Whites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Hon ska alltså skaffa barn med sin TREDJE man, och dem mannen är du?
Du inser väl att det är så struligt runt den här kvinnan av en anledning? Du har just signat upp för den sortens liv. Hela ditt jävla liv kommer bestå av konflikter, hämndplaner, intriger och socanmälningar. Det är din tur nu.
Precis exakt så.... tyvärr
Citera
2025-05-14, 21:07
Medlem
Charlie-Whites avatar
Citat:
Jag gick igenom namn på de intagna på våra sis-hem. Jag trodde kevin skulle vinna stort. Till min egen förvåning var det flicknamnet terese som kom igen och igen. I de mest konstiga stavningar. Den ena var konstigare än den andra. Så jag tänker att de gärna skulle vilja få in ett x om de kan
Det där var inte lite sjukt, 2 av mina barndoms vänner vid namn Therese har vid upprepande tillfällen suttit på sis hem.....
Citera
2025-05-14, 21:10
Medlem
TheGretaResets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie-White
Det där var inte lite sjukt, 2 av mina barndoms vänner vid namn Therese har vid upprepande tillfällen suttit på sis hem.....
Jag blev väldigt förvånad. Jag hade aldrig hört att therese var ett wt-namn.
Citera
2025-05-14, 21:46
Medlem
Tänk att hennes självbild är försvagat. Försök att uppmuntra att vara snäll.
Citera
2025-05-14, 21:48
Medlem
Charlie-Whites avatar
Citat:
Jag blev väldigt förvånad. Jag hade aldrig hört att therese var ett wt-namn.
Inte jag heller. Jäkligt sjukt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in