2025-05-14, 14:51
Medlem
bananjuices avatar
jag hade slutat punda och sagt till sambon att göra detsamma, och försökt att styra upp mitt liv
Citera
2025-05-14, 15:01
Medlem
RiverStyxs avatar
Jag hade bjudit ut hennes ex på en öl och försökt bli vänner. Om jag kunde hade jag letat upp det andra exet med, han som är ute ur bilden, och försökt få med honom också. Försökt skapa ett grabbgäng av det hela, kanske en poker-klubb. Ni har ju redan en del gemensamt som att ni gillat samma brud och är buksvågrar.
Citera
2025-05-14, 15:01
Medlem
HobbyHitlers avatar
Lello, Liam och Antoninho...tillsammans med två olika män varav en är helt ute ur bilden och en är ett labilt trash som gapar om "horungar" och hotar till livet.
Då din sambo valt att avla sin fjärde bastard med dig så kan jag bara dra slutsatsen att du är samma skräp som hennes tidigare män, alternativt en oerhört naiv potentiell försörjare.
Ni sitter allihopa i soppan som ni själva kokat tillsammans. Jag har tyvärr inga goda råd som inte inbegriper lagbrott.
Citera
2025-05-14, 15:11
Medlem

Varför beblandar du dig med sådana kvinnor som skaffar barn med massor med olika pappor?
Det är som ett recept för att det skall bli så här.

Du verkar ha en unge på G med denna kvinna?
Så nu är det alltså 4 barn med tre olika pappor?

Grattis.
Kanske ni kan gästa Jerry Springer?
Citera
2025-05-14, 15:16
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanningenska
Min sambo har tre barn med två män och en av dom som hon har två barn med är inte med i bilden alls längre men den hon har ett barn med han är med i bilden på sätt o vis då han inte är intresserad av sitt barn mer än att vilja förstöra för henne, förra helgen skulle han ha Lello och det blev kaos grannarna ringde min sambos mamma och frågade varför han är ute själv på gården kl 21 då har min sambos ex låtit honom (som är 7) ränna runt som han vill hela dagen. Sagt och gjort vi åkte dit och hämtade honom med Liam i baksätet och när idioten ser Liam börjar han skrika om hur han och Antoninho som båda är min sambos barn med en annan man är horungar osv. Värsta är att exet inte ens var påverkad utan detta var hans naturliga jag. Idag dyker han upp hos min sambos jobb och säger att han kommer döda oss alla framför hennes jobb kamrater. Dom ringer polisen som har hunnit hämta honom eftersom han har förflutet med seriösa aktörer men jag vet att han inte kommer få ett kännbart straff. Nu har min sambo kissat positivt med vårt första gemensamma barn och jag vet inte hur vi ska hålla honom borta. Tidigare har inte soc varit inblandade då det inte varit seriösa grejer bara jävelskap från honom men nu är fler inblandade men det kvittar även om får sitta 5 år i fängelse så kommer han ut en dag a

Vad hade ni gjort i min sits
Ojoj.. Jadu TS..

"Hans naturliga jag" men beter sig sådär 😳

Jag skulle bli förvånad om inte soc blir inblandade nu med tanke på det han gjorde öppet (mordhot) samt att dom hämtade honom, dom brukar väl meddela soc när dom blir inblandade å det finns barn i bilden?

Gillar du kaos samt drama så är det bara att stanna kvar..
Citera
2025-05-14, 15:20
Medlem
Rhodezs avatar
Citat:
Vela grejen är att jag, och samtliga vettiga människor, inte hade försatt sig i den här situationen. Det finns ingen bra lösning på situationen. Det är just därför man ska tänka till innan man försätter sig i den.
Citera
2025-05-14, 15:22
Medlem
AsaWads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar

Varför beblandar du dig med sådana kvinnor som skaffar barn med massor med olika pappor?
Det är som ett recept för att det skall bli så här.

Du verkar ha en unge på G med denna kvinna?
Så nu är det alltså 4 barn med tre olika pappor?

Grattis.
Kanske ni kan gästa Jerry Springer?

Göra en nyinspelning (modern WT-version) av "Tomten är far till alla barnen" ?
Citera
2025-05-14, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Hon kan väl göra abort va fan.

Jaha, du menar att han ska dra ur ungen, då förstår jag.

Jag trodde du rekommenderade finska rycket, vilket det är på tok för sent för.
Citera
2025-05-14, 15:46
Medlem
Bassplays avatar
Aj aj aj. Ja som man bäddar får man ligga

Ditt liv kommer aldrig vara lugnt och skönt igen.

Det här med drama, tvister , soc, tjafs, hot och intriger kommer vara en del av vardagen nu, eftersom du valde att sprutta i henne.

Omfamna det ...

Hmm... Begär faderskapstest när barnet väl är ute i världen, det är din sista chans , dessa kvinnor är väl oftast inte speciellt trogna av sig?

Annars får du helt enkelt avlägsna dig i den grad det går och betala barnbidrag , och låt det bli en läxa oavsett.
Citera
2025-05-14, 16:16
Moderator
VitKallas avatar
Relationer och samlevnad --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2025-05-14, 16:46
Medlem
Citat:
Min sambo har tre barn med två män och en av dom som hon har två barn med är inte med i bilden alls längre men den hon har ett barn med han är med i bilden på sätt o vis då han inte är intresserad av sitt barn mer än att vilja förstöra för henne, förra helgen skulle han ha Lello och det blev kaos grannarna ringde min sambos mamma och frågade varför han är ute själv på gården kl 21 då har min sambos ex låtit honom (som är 7) ränna runt som han vill hela dagen. Sagt och gjort vi åkte dit och hämtade honom med Liam i baksätet och när idioten ser Liam börjar han skrika om hur han och Antoninho som båda är min sambos barn med en annan man är horungar osv. Värsta är att exet inte ens var påverkad utan detta var hans naturliga jag. Idag dyker han upp hos min sambos jobb och säger att han kommer döda oss alla framför hennes jobb kamrater. Dom ringer polisen som har hunnit hämta honom eftersom han har förflutet med seriösa aktörer men jag vet att han inte kommer få ett kännbart straff. Nu har min sambo kissat positivt med vårt första gemensamma barn och jag vet inte hur vi ska hålla honom borta. Tidigare har inte soc varit inblandade då det inte varit seriösa grejer bara jävelskap från honom men nu är fler inblandade men det kvittar även om får sitta 5 år i fängelse så kommer han ut en dag a

Borde du verkligen outa Lello så här? Han är stökig men förtjänar anonymitet.
Citera
2025-05-14, 17:00
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Din sambo har tre barn med två män samtidigt som också du och din sambo väntar ett nytt barn? Till råga på allt är den ena pappan riktigt arg av någon anledning?

Du har då verkligen satt dig själv i en rävsax.

Du borde också kanske ta dig en funderare varför den andra pappan har hållt sig undan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in