2025-05-14, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanningenska
Min sambo har tre barn med två män och en av dom som hon har två barn med är inte med i bilden alls längre men den hon har ett barn med han är med i bilden på sätt o vis då han inte är intresserad av sitt barn mer än att vilja förstöra för henne, förra helgen skulle han ha Lello och det blev kaos grannarna ringde min sambos mamma och frågade varför han är ute själv på gården kl 21 då har min sambos ex låtit honom (som är 7) ränna runt som han vill hela dagen. Sagt och gjort vi åkte dit och hämtade honom med Liam i baksätet och när idioten ser Liam börjar han skrika om hur han och Antoninho som båda är min sambos barn med en annan man är horungar osv. Värsta är att exet inte ens var påverkad utan detta var hans naturliga jag. Idag dyker han upp hos min sambos jobb och säger att han kommer döda oss alla framför hennes jobb kamrater. Dom ringer polisen som har hunnit hämta honom eftersom han har förflutet med seriösa aktörer men jag vet att han inte kommer få ett kännbart straff. Nu har min sambo kissat positivt med vårt första gemensamma barn och jag vet inte hur vi ska hålla honom borta. Tidigare har inte soc varit inblandade då det inte varit seriösa grejer bara jävelskap från honom men nu är fler inblandade men det kvittar även om får sitta 5 år i fängelse så kommer han ut en dag a

Vad hade ni gjort i min sits
Liam, Lello, Antoninho. "Min sambo har tre barn med två män"
För i helvete människa! Vad gör du? Bara namnen på oäcktingarna får det att knyta sig i magen. Sen med flera fäder som verkar vara helt slut. Känner du att din "kvinna" har alla hästar hemma?
Citera
2025-05-14, 23:41
Medlem
lillen-68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGretaReset
Jag blev väldigt förvånad. Jag hade aldrig hört att therese var ett wt-namn.

Citat:
Ursprungligen postat av Charlie-White
Inte jag heller. Jäkligt sjukt..

Skulle nu bara fattas att TS sambo heter Therese!

Nä det brukar alltid bli WT trassel, drama & skit för den man som flyttar ihop med en kvinna, som redan har flera barn och dessutom med flera olika fäder.
Varav ett ex är ett praktarsle mot din sambo, sitt eget barn och barnets halvsyskon.
Vilket du redan upptäckt och nu kommer ex. snart vara likadan mot dig & ditt barn.
Är du riktigt riktig i att vilja stanna i en sån WT familjekonstellation?
Få sambon göra abort om det visar sig att ”stickan” visat rätt och fly därifrån.
Vill hon inte, fly och betala underhåll i 18år men blanda dig inte i deras liv.
Citera
2025-05-15, 00:40
Medlem
Du får skylla dig själv när du är fullt medveten om att horan redan har barn med 2 andra män och alltså FULLT medvetet och frivilligt gör dig själv till den tredje. Hur dum får man bli?

Hennes ex har fan rätt även om han också är dum i huvudet, alla barnen inklusive ditt kommande barn med den kvinnan är horungar.

Du själv är till och med dummare än exet, frågan är varför i helvete utsätter du dig själv för detta?

Det enda du kan göra nu är att förespråka abort och sedan helt säga upp kontakten med kvinnan så slipper du kanske att ditt liv bli ett helvete om du har en jävla tur.

Det är nästan så att det lutar åt TROLL-tråd eller kan man verkligen vara så efterbliven som TS beskriver sig själv??
Senast redigerad av Tarkov 2025-05-15 kl. 00:46.
Citera
2025-05-15, 00:50
Medlem
SmegmaFris avatar
Så det blir då fjärde ungen med tredje farsan?
Lät som ett oerhört smart drag att göra det kaosludret på smällen.
Om några år kan vi läsa om problematiken som uppstod när förälskelsen lagt sig.

Ha så kul.
Citera
2025-05-15, 08:23
Medlem
TheKhurgans avatar
Det här var som att få en kristallklar inblick i hur WT-folk har det. Hur de lever, ved de heter (!) och hur de resonerar kring sin livssituation.

Det här är förmodligen ett helt bortkastat råd, men:
Ge dig av nu. Försök få henne att göra abort, annars får du försöka få merparten av umgänget med barnet, så att det inte blir lika mongo som sin mamma och sina syskon.

Såna här tjejer dras till kaos och bråk, du kommer aldrig någonsin få en lugn stund. Jag hoppas du fattar det.
Vem fan skaffar 4 barn med tre olika pappor?? Hör du inte själv hur jävla efterblivet det är?
Din tjej har tatueringar, piercings och lösögonfransar eller hur?

Börjar nästan tro att du trollar.
Citera
2025-05-15, 09:00
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGretaReset
Jag gick igenom namn på de intagna på våra sis-hem. Jag trodde kevin skulle vinna stort. Till min egen förvåning var det flicknamnet terese som kom igen och igen. I de mest konstiga stavningar. Den ena var konstigare än den andra. Så jag tänker att de gärna skulle vilja få in ett x om de kan

Jag har stött på en Therese med accent över accent över sista bokstaven:

Theresé

Rimligen bör det rimma på "negligé".
Citera
2025-05-15, 09:55
Avstängd
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanningenska
Min sambo har tre barn med två män och en av dom som hon har två barn med är inte med i bilden alls längre men den hon har ett barn med han är med i bilden på sätt o vis då han inte är intresserad av sitt barn mer än att vilja förstöra för henne, förra helgen skulle han ha Lello
Vad i helvete är "Lello"? Skriv förståeligt!
Citera
2025-05-15, 10:30
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Vad i helvete är "Lello"? Skriv förståeligt!
Ett av barnen..
Citera
2025-05-15, 12:43
Avstängd
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Ett av barnen..
Aha....tack.
Citera
2025-05-15, 13:08
Medlem
TheGretaResets avatar
Jag tänker inte dumpa kategoriskt. Vi har rätt stora grupper som över huvud taget inte vill ha någon. Då blir det naturligtvis svårare.

Har dock träffat en del som har delad vårdnad med "strulpellar".

Det svåra är att man kan inte förlåta det som varit och gå vidare. Det fortsätter in i det oändliga.
Citera
2025-05-15, 13:25
Medlem
Om man är så korkad att man håller ihop med en kärring som skaffat massa ungar med skräpfolk får man fan skylla sig själv.
Citera
2025-05-15, 13:40
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarkov
Det är nästan så att det lutar åt TROLL-tråd eller kan man verkligen vara så efterbliven som TS beskriver sig själv??

Har kollat posthistoriken.
En genuin idiot.
The real deal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in