Citat:
Liam, Lello, Antoninho. "Min sambo har tre barn med två män"
Min sambo har tre barn med två män och en av dom som hon har två barn med är inte med i bilden alls längre men den hon har ett barn med han är med i bilden på sätt o vis då han inte är intresserad av sitt barn mer än att vilja förstöra för henne, förra helgen skulle han ha Lello och det blev kaos grannarna ringde min sambos mamma och frågade varför han är ute själv på gården kl 21 då har min sambos ex låtit honom (som är 7) ränna runt som han vill hela dagen. Sagt och gjort vi åkte dit och hämtade honom med Liam i baksätet och när idioten ser Liam börjar han skrika om hur han och Antoninho som båda är min sambos barn med en annan man är horungar osv. Värsta är att exet inte ens var påverkad utan detta var hans naturliga jag. Idag dyker han upp hos min sambos jobb och säger att han kommer döda oss alla framför hennes jobb kamrater. Dom ringer polisen som har hunnit hämta honom eftersom han har förflutet med seriösa aktörer men jag vet att han inte kommer få ett kännbart straff. Nu har min sambo kissat positivt med vårt första gemensamma barn och jag vet inte hur vi ska hålla honom borta. Tidigare har inte soc varit inblandade då det inte varit seriösa grejer bara jävelskap från honom men nu är fler inblandade men det kvittar även om får sitta 5 år i fängelse så kommer han ut en dag a
Vad hade ni gjort i min sits
Vad hade ni gjort i min sits
För i helvete människa! Vad gör du? Bara namnen på oäcktingarna får det att knyta sig i magen. Sen med flera fäder som verkar vara helt slut. Känner du att din "kvinna" har alla hästar hemma?