• 1
  • 2
2025-05-14, 13:53
Medlem
sanningenskas avatar
Min sambo har tre barn med två män och en av dom som hon har två barn med är inte med i bilden alls längre men den hon har ett barn med han är med i bilden på sätt o vis då han inte är intresserad av sitt barn mer än att vilja förstöra för henne, förra helgen skulle han ha Lello och det blev kaos grannarna ringde min sambos mamma och frågade varför han är ute själv på gården kl 21 då har min sambos ex låtit honom (som är 7) ränna runt som han vill hela dagen. Sagt och gjort vi åkte dit och hämtade honom med Liam i baksätet och när idioten ser Liam börjar han skrika om hur han och Antoninho som båda är min sambos barn med en annan man är horungar osv. Värsta är att exet inte ens var påverkad utan detta var hans naturliga jag. Idag dyker han upp hos min sambos jobb och säger att han kommer döda oss alla framför hennes jobb kamrater. Dom ringer polisen som har hunnit hämta honom eftersom han har förflutet med seriösa aktörer men jag vet att han inte kommer få ett kännbart straff. Nu har min sambo kissat positivt med vårt första gemensamma barn och jag vet inte hur vi ska hålla honom borta. Tidigare har inte soc varit inblandade då det inte varit seriösa grejer bara jävelskap från honom men nu är fler inblandade men det kvittar även om får sitta 5 år i fängelse så kommer han ut en dag a

Vad hade ni gjort i min sits
Citera
2025-05-14, 14:02
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Låter som Babbekaos, svenskt luder och en cuck, en perfekt start för familjebildande. Vilken spännande historia.
Citera
2025-05-14, 14:12
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanningenska
Min sambo har tre barn med två män och en av dom som hon har två barn med är inte med i bilden alls längre men den hon har ett barn med han är med i bilden på sätt o vis då han inte är intresserad av sitt barn mer än att vilja förstöra för henne, förra helgen skulle han ha Lello och det blev kaos grannarna ringde min sambos mamma och frågade varför han är ute själv på gården kl 21 då har min sambos ex låtit honom (som är 7) ränna runt som han vill hela dagen. Sagt och gjort vi åkte dit och hämtade honom med Liam i baksätet och när idioten ser Liam börjar han skrika om hur han och Antoninho som båda är min sambos barn med en annan man är horungar osv. Värsta är att exet inte ens var påverkad utan detta var hans naturliga jag. Idag dyker han upp hos min sambos jobb och säger att han kommer döda oss alla framför hennes jobb kamrater. Dom ringer polisen som har hunnit hämta honom eftersom han har förflutet med seriösa aktörer men jag vet att han inte kommer få ett kännbart straff. Nu har min sambo kissat positivt med vårt första gemensamma barn och jag vet inte hur vi ska hålla honom borta. Tidigare har inte soc varit inblandade då det inte varit seriösa grejer bara jävelskap från honom men nu är fler inblandade men det kvittar även om får sitta 5 år i fängelse så kommer han ut en dag a

Hon ska alltså skaffa barn med sin TREDJE man, och dem mannen är du?
Du inser väl att det är så struligt runt den här kvinnan av en anledning? Du har just signat upp för den sortens liv. Hela ditt jävla liv kommer bestå av konflikter, hämndplaner, intriger och socanmälningar. Det är din tur nu.
Citera
2025-05-14, 14:15
Medlem
Rhodezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Låter som Babbekaos, svenskt luder och en cuck, en perfekt start för familjebildande. Vilken spännande historia.
Precis! Inte bara låter som utan perfekt beskrivning.
Citera
2025-05-14, 14:16
Medlem
CC75s avatar
Jag hade inte skaffat fler barn med den kvinnan. Med tanke på er situation är det extremt egoistiskt att föda in barn i er situation. Sedan hade jag kopplat in soc ang pappan som beter sig som ett svin och försökt se till att hans umgänge med din sambo och med sitt barn blir så litet som möjligt.

// CC
Citera
2025-05-14, 14:16
Medlem
che3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanningenska

I din sits så hade jag försökt försvinna därifrån så fort jag kunde,
Citera
2025-05-14, 14:18
Medlem
Det är spännande med mångkultur.

Kissa positivt som i gravid eller narkotika? Får en känsla att det är båda. Har ni funderat på TikTok? Har för mig att folk gillar drama och då kanske du får lite fickpengar..

Nej men, grattis antar jag. Nu ska du bli farsa på riktigt! Får se om soc tar ungarna innan hon lämnar dig för pappa nummer 4.
Citera
2025-05-14, 14:27
Medlem
kalkryggars avatar
Låter som klan-kaos. Jag skulle dragit mig ur illa kvickt. Skulle aldrig stannat i det. Säg till tjejen att hon gör abort för du kommer absolut inte vilja ha något med den bonusfamiljen att göra. Sen drar du och skaffar en riktig tjej.

Du frågade och fick svar.
Citera
2025-05-14, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Låter som klan-kaos. Jag skulle dragit mig ur illa kvickt. Skulle aldrig stannat i det. Säg till tjejen att hon gör abort för du kommer absolut inte vilja ha något med den bonusfamiljen att göra. Sen drar du och skaffar en riktig tjej.

Du frågade och fick svar.

Haha, lite sent för det när kärringen redan är på smällen
Citera
2025-05-14, 14:33
Medlem
xXEmMEXxs avatar
Universum ger en det man förtjänar. Det är ingen idé att tänka, du drogs till detta.
Citera
2025-05-14, 14:36
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haremrum

Hon kan väl göra abort va fan.
Citera
2025-05-14, 14:49
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haremrum
Inte då!

Mången äro de män som lämnat skutan innan ungar ploppat ur. Det är bara ta din väska, betala ditt underhåll o leva vidare. Det finns inga krav på ditt faderskap, har du inga känslor o vill ungarna växer upp utan förebild, föredöme o förändring så bara lämna, Hon blir ett wt vrak som har ungar med varannan karl i grannskapet men det tär dig ej att du är en i mängdenno sket i allt du med...Valet är fritt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in