Citat:
Ursprungligen postat av
ursprungligen
Jag tycker det liknar vad LB skriver i sin bok "OPs sista steg..."
Det intressanta om det är GM-SE som mördade OP är att han då både sprang in i bakdörren på Skandia samtidigt som han mötte YN på DBG och också sågs inne på Bohemia under tiden.
Nu har jag inte läst allt som publicerats om SE i bokform, men på 90-talet var den olarmade dörren på baksidan av Skandia stekhet i privatspanarkretsar.
Jag hoppas någon kan lista ut vilken film du avser, om den inte är ibillad.
Det måste ju ha varit en svensk produktion, ingen andra länder kan ha gjort nåt sånt. Men vi har ju alltid haft svensk tv i Norge. Jag minns att det fokuserades på utstämplingen och att det hadde varit nåt konstigt med den. Lite lustigt att du nämner 90-talet, för det här måste nästan ha varit på den tiden.
Tror fan han sprang upp trappan också och antigen tog rulltrappan ner igen (eller så låste han upp en dörr där uppe och kom sig ner igen 😵💫 )
Det låter konstigt, men nej inbillning är det inte. Men det är länge sen.
Sen har det med all sannolikhet inte haft nån tyngd, mer lite kuriosa. Men om utstämplingen fanns med måste ju på nåt sätt någon varit Engström på spåret redan då. På nittiotalet.
Det kan ju ha varit ett längre nyhetsreportage också, om nån teori. Eller som en liten del av ett program om palmemordet.