Citat:
Ursprungligen postat av
A.D.
Absolut - men under småbarnsåren så är det mycket som skall packas och rutiner som ruckas. Men tror det många reagerat på att vi aldrig sett farmor där. Man vill väl visa upp sin nya lägenhet.
Ja så är det kanske att dom flesta vill det, jag har svårt att identifiera mig med det behovet då jag inte känner något behov alls av att visa hur jag bor (helt ointresserad av heminredning också så det hänger väl ihop).
Jag skulle aldrig sätta fast mina barn i såna rutiner att det skulle falla för att de ruckas av att åka bort på helgerna, skulle känna mig för fastlåst då, men där är alla olika. Så länge inte barnet är på förskola så finns det väl mindre rutiner att förhålla sig till överlag kanske.