Citat:
Ursprungligen postat av
Stjernglans
En person kommenterar att den varma mackan ser väldigt torr ut och Hanna kommenterar att den var god men rätt uppfattat. Varför gör man inte om mackan om den blev torr?
För att Hanna Theorin är den absolut lataste influensern som någonsin verkat.
Hela konceptet Hanna är lågbudget men det bryr sig inte hennes samarbetspartners om, så länge de får spridning.
Kan vara så att Hanna Theorin är den smartaste av oss alla, hon får maximal spridning genom att vara usel och hennes fb-tråd vägrar dö, så hennes köpta följare blandas med nyfikna människor härifrån.
Hanna borde betala mig lön istället för att försöka blocka bort!