2025-05-09, 23:00
  #26833
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Samma person som ska dricka det tredje, väldigt välfyllda, glaset med saft 😀

Såklart Larsa ska få sin del av fett och socker hon med!
Citera
2025-05-09, 23:13
  #26834
Medlem
En person kommenterar att den varma mackan ser väldigt torr ut och Hanna kommenterar att den var god men rätt uppfattat. Varför gör man inte om mackan om den blev torr?
Citera
2025-05-09, 23:29
  #26835
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilde76
Jag blir förvånad vad många människor här verkar sakna kunskap om fobier/ rädslor. Hur kan man håna någon som är tandläkarrädd? Då vet man inte vad en fobi innebär för en människa. Usch.
Jäkligt bra gjort att hon gick iväg och fick det lagat. Det är liksom en större bedrift att en person med rädsla gör det, än som någon sa, att man minsann varit där och fått en ”tand lagad på nolltid, ”man behöver knappt bedövning” och allt vad man säger. Det är väl inte duktigt eller någon bedrift att gå till tandläkaren om man inte är rädd. Däremot jävligt bra av en människa med fobi!
Det var jag som sa det och jag har själv haft jättesvårt att gå dit pga olika orsaker. Och nej, att laga en tand är ingenting i jämförelse med en rotfyllning, extraktioner och värre. Jag skrev att det var bra att hon tog sig dit. För gör hon inte det är det just vad som väntar.
__________________
Senast redigerad av Patchoulioud 2025-05-09 kl. 23:42.
Citera
2025-05-09, 23:42
  #26836
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hahaha smör-samarbetsskiten.
När Kebab tvingas sitta där under ett för lågt parasoll och försöka efterapa Hannas fula orgasmmin när han käkar smör med knäckebröd. Trodde han frånsagt sig att göra bort sig i hennes fattiga samarbeten.

Hon nämner spännande måltider- jaa tacka fan att rent smör, kokosbollar, halvtuggad banan och oregano låter spännande, för en tvååring!

Jag brukade köpa bregott, det kommer jag inte göra längre. Tack Hanna för att du sparade in massa pengar åt mig.
🤣🤣🤣
Citera
2025-05-10, 00:32
  #26837
Medlem
Durochmolls avatar
Bregott-samarbetet kändes som ett klipp hämtat från Varan-Tv 😐
Citera
2025-05-10, 01:39
  #26838
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
En person kommenterar att den varma mackan ser väldigt torr ut och Hanna kommenterar att den var god men rätt uppfattat. Varför gör man inte om mackan om den blev torr?

För att Hanna Theorin är den absolut lataste influensern som någonsin verkat.
Hela konceptet Hanna är lågbudget men det bryr sig inte hennes samarbetspartners om, så länge de får spridning.

Kan vara så att Hanna Theorin är den smartaste av oss alla, hon får maximal spridning genom att vara usel och hennes fb-tråd vägrar dö, så hennes köpta följare blandas med nyfikna människor härifrån.

Hanna borde betala mig lön istället för att försöka blocka bort!
Citera
2025-05-10, 07:26
  #26839
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Med tanke på att så många i tråden sa att dom absolut aldrig dricker alkohol framför sina barn så bör man ju då tycka att det är bättre att dricka saft än vin.
Sant, tycker nästan att samarbete är lite gulligt ändå, i sin enkelhet.
Citera
2025-05-10, 07:34
  #26840
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Med tanke på att så många i tråden sa att dom absolut aldrig dricker alkohol framför sina barn så bör man ju då tycka att det är bättre att dricka saft än vin.

Tror mer att det var valet av glas som man ville anmärka på, och inte om man väl dricker alkohol eller ej. Vinglas brukar man kanske inte plocka fram när man ska dricka saft. Men Hanna ville nog festa till det med finglas till knäckemackan.
Citera
2025-05-10, 08:05
  #26841
Medlem
Hon hintade om att de skulle handla till ett samarbete. Så den stora saken de gjorde var alltså att köpa Bregott och filma en kass video?
Citera
2025-05-10, 08:54
  #26842
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Det var jag som sa det och jag har själv haft jättesvårt att gå dit pga olika orsaker. Och nej, att laga en tand är ingenting i jämförelse med en rotfyllning, extraktioner och värre. Jag skrev att det var bra att hon tog sig dit. För gör hon inte det är det just vad som väntar.

Det var flera personer mer än du som skrev.
Dessutom skrev du inte riktigt så snällt som du beskriver nu. Du skrev ingenting om att du har svårt att gå dit, du skrev att ”laga en hand är ingenting”. Du skrev också att H är som ett stort barn. Det tycker jag är att håna tandläkarrädsla. Men ja, du skrev också att det var bra att hon tog sig dit.
__________________
Senast redigerad av Tilde76 2025-05-10 kl. 08:59.
Citera
2025-05-10, 09:58
  #26843
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Hon hintade om att de skulle handla till ett samarbete. Så den stora saken de gjorde var alltså att köpa Bregott och filma en kass video?
Hon köpte nog knäckebröd, vindruvor, jordgubbar, bananer och gräddbullar också! 😝
Citera
2025-05-10, 10:34
  #26844
Medlem
Bregott samarbetet är det pinsammaste jag sett. Vad händer? Hur kan hon välja att publicera detta 😮‍💨😮‍💨😮‍💨
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in