Skulle man gå strikt efter hur man draftats skulle man få följande lag i OS. Inte alls pjåkigt..( med någon justering)
Målvakter:
Lukas Markström
Filip Gustavsson
Jonas Johansson
Backar:
Rasmus Dahlin- Viktor Hedman
Adam Larsson- Hampus Lindholm
Simon Edvinsson- OEL
Philip Broberg
Anfallare:
Landeskog- Carlsson- Raymond
Mika Z- EP 40-Lindholm
Forsberg-Nylander-Eklund
Lundeström-Eriksson-Eek-Wennberg
Burakovsky
Johansson M
Backlund
Vilket djup i det laget..hur mycket skills som helst..
Gr EN justering..och byter ut Lundeström mot Kempe..Kempe-Eriksson-Eek-Wennberg..men går inte emot den röda linjen..att alla skall vara draftade i första rundan..