Citat:
Ursprungligen postat av
mackanponke
enligt sportbladet så vill Victor hedman OCH Gabriel landeskog spela vm. MEN, är det verkligen realistisk att gabbe spelar vm????? asså att man ens tar upp det och honom själv är galet asså.
Citat:
Ursprungligen postat av
krackelerar
Skulle förvåna mycket om Avalanche släpper iväg Landeskog till VM om de blir utslagna tidigt.
Men man vet ju aldrig.
Alltså, initialt så blir ju jag också tveksam till att Landeskog skulle släppas till ett VM. Men å andra sidan... om han anses vara så frisk och hel att han kan göra comeback efter flera år och kastas in direkt i ett SC-slutspel så borde han ju vara ganska redo att köra för fullt som om skadan inte fanns tänker jag.
Vi får väl se hur det blir då, men tänk vilka förstärkningar det hade varit med dessa två!
Dock tycker jag det är lite udda att uttala sig om VM så där när man är i slutspel och fokus borde vara just där. Hade jag spelat slutspel och krigat om ett av de finaste priserna som finns så hade jag inte haft en tanke på ett VM
ifall vi åker ur. Det är ändå lite losermentalitet att yttra sig om den saken när man är fullt upp med en slutspelsfight och ligger under 3-2 i matcher. Då ska fullt fokus vara på att vinna nästa match och överleva.
Jag tänkte dra en liknelse här, men jag skippar det, då det alltid finns någon mupp som ska sitta och feltolka liknelser med avsikt.