2025-05-09, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Se där. Grindr. Där män som ligger med män är medlemmar för att spontant och anonymt ligga med män. Vår tids bögporrbio och bastuklubb. Det är i så fall sannolikt kukbilder och framåt böj i assless chaps det handlar om. Kanske med någon liten twink som mottagare.

Ja, det hade ju varit smaskens för främmande makt. Sådan sådd, sådan skörd.

Jag förstår inte varför det kryllar av stjärtpulare i den moderna politiken. Samma på andra sidan, var det inte Dan Eliasson som hade varit på bögklubb med ung älskare på typ Teneriffa för några år sedan?
Hände förr i tiden också så det verkar snarare vara en merit inom UD-sfären.
https://www.qx.se/nyheter/2573/sverk...rom-kommer-ut/
Citera
2025-05-09, 20:21
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Japp, Thyberg är en svensk diplomat som har haft flera roller inom UD, bland annat som ambassadör i Ukraina (2019–2023) och Afghanistan (fram till augusti 2019). Han var också chef för enheten för Östeuropa och Centralasien vid UD fram till maj 2025.

Tja, då har han ju en anställning i grunden inkl en hygglig lön att luta sig emot.
Blir det sortering av pärmar, inköp av gem och pennor samt huvudansvar för kaffebryggaren framöver, tro?
Citera
2025-05-09, 20:22
Medlem
Elon-Fiskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Ja då kan du ju fråga om de brukar ställa frågor om det kan finnas nakenbilder på en på nätet. Det är inte en standardfråga.
Kollar i morgon men har svårt att tro att man missar nåt sånt.

Men hur vet du att en sån fråga inte är aktuell i en säkerhetsintervju
Citera
2025-05-09, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SolarPowered
Apkoppor säger något annat. Glöm inte att sätta på dig handskar när du skalar lök.

Det säger ingenting.
Bögar har lättare att få till knull, men det säger ingenting om hur promiskuösa heterosexuella män är.
Som jag redan skrivit i tråden; kvinnor sätter stopp för heterosexuella män, inte ni själva eller er moraliska kompass. Och när ni inte kan hantera det går ni till någon hora som egentligen inte vill ligga med er.

Glöm inte att tvätta kuken varje dag, trots att du lever i ett ofrivilligt och livslångt celibat.
Citera
2025-05-09, 20:24
Citat:
Ursprungligen postat av Ion-Cannon
Det säger ingenting.
Bögar har lättare att få till knull, men det säger ingenting om hur promiskuösa heterosexuella män är.
Som jag redan skrivit i tråden; kvinnor sätter stopp för heterosexuella män, inte ni själva eller er moraliska kompass. Och när ni inte kan hantera det går ni till någon hora som egentligen inte vill ligga med er.

Glöm inte att tvätta kuken varje dag, trots att du lever i ett ofrivilligt och livslångt celibat.

Jag redigerade in en länk med statistik från deras egna tidning i min post.

Jag länkar igen https://www.qx.se/livsstil/158563/va...-undersokning/

fler än hälften. Så du var nog den som hade lite fördomar. Bögar är promiskuösa. Därför är det normalt att kolla dem noga.

redigering: vänligen sluta felköna mig i alla fall om min fitta och jag är gift tack men tråden handlar inte om mig.
Senast redigerad av SolarPowered 2025-05-09 kl. 20:28.
Citera
2025-05-09, 20:26
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Ja då kan du ju fråga om de brukar ställa frågor om det kan finnas nakenbilder på en på nätet. Det är inte en standardfråga.
Man får frågor om det finns komprometterande material som någon kan bruka emot deg. Och man får djupgående frågor om alla kontakter man har och vilka man umgås med, och om de innehar material som kan användas mot dig. Vid korrekt granskning granskas också allt som publiceras online noggrant, oavsett om det är anonymt eller inte. Du får även frågor om dina sexvanor och partners du har haft. Absolut allt granskas med högsta säkerhetsgodkännande, utan tvekan.
Senast redigerad av Linselus 2025-05-09 kl. 20:32.
Citera
2025-05-09, 20:27
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SangviniskeAnton
Thyrberg utsågs alltså till ambassadör i Ukraina av föregående Socialdemokratisk regering. Regeringen var rimligtvis högt måna om att inte återupprepa Landerholm-debaclet, därför valde man en opolitisk tjänsteman denna gång. Någon som dessutom som sagt sattes på sin förra post av det du hävdar är "politisk motståndare" till individen... Men för all del, lek du i din fina foliehatt.

Foliehatt? Är det konspiratoriskt att politiska motståndare vill skada honom? Är du född igår?
Citera
2025-05-09, 20:31
Medlem
Tror Tjänstemannakollen och tjanstemannakollen.se var involverat i detta dom får mycket tips…
Citera
2025-05-09, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SolarPowered
Jag redigerade in en länk med statistik från deras egna tidning i min post.

Jag länkar igen https://www.qx.se/livsstil/158563/va...-undersokning/

fler än hälften. Så du var nog den som hade lite fördomar. Bögar är promiskuösa. Därför är det normalt att kolla dem noga.

redigering: vänligen sluta felköna mig i alla fall om min fitta och jag är gift tack men tråden handlar inte om mig.

Jaså du är gift? Ja, det är ju absolut inga gifta som är otrogna och aldrig har det funnits en kvinna som varit otrogen heller.

Återigen säger det du länkar ingenting om att heterosexuella män skulle vara mindre promiskuösa.
Det är flera faktorer som spelar in när det gäller om någon väljer att vara otrogen eller inte, och om personen skulle ta chansen om tillfället dök upp.
Citera
2025-05-09, 20:32
Medlem
Bertillas avatar
Från X...

Citat:
Säkerhetsrådgivaren Tobias Thybergs of Grindr-fame bor i 18-miljoners kåk med tyskättade Florian Fuckner. Samma år som Thyberg blev diplomat i Ukraina 2019 erhöll Fuckner en lekplats på "NGO Insight Kyiv", där han ansvarade för att "utveckla och coacha" unga homosexuella.

https://x.com/PlainviewLegacy/status...34900166386126
Citera
2025-05-09, 20:32
Medlem
KFCnoggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeleZacha
Jag måste säga att jag inte riktigt förstår problemet. Om man ska rabbla upp precis allt som eventuellt möjligen kan utgöra en säkerhetsrisk, är det klart att man inte tänker på denna typ av saker. I ett nästan 50-årigt liv har man hunnit med allt möjligt, och gjort saker som inte alltid är fantastiska. Hur många har inte skickat dickpicks till folk i livet? Inget fel med det, så länge det finns samtycke. Normaliserade processer tar man oftast inte upp, utan accepterar det undermedvetet. I gay-världen är det väldigt accepterat att vara "rakt på", och inte behöver man ha känt någon länge för att skicka en dickpik.

Jag backar fan Thyberg

Jag förstår på ett sätt vad du menar, men i denna tjänst kan man inte ha skelett i garderoben som kan användas som utpressning för att få del utav info
Citera
2025-05-09, 20:33
Medlem
Tror tjänstemannakollen och tjanstemannakollen.se var involverat i detta som får många tips har jag hört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in