Okej, nu har jag kollat igenom tillgängliga avsnitt och ska ge min analys av människorna. Sifferbetygen är på deras utseende.
Dennis: Typisk incel simp. En white knight. Om han inte hade ett jobb skulle han sitta i morsans källare och gamea dagarna till ända.
Klart och tydligt att han överkonsumerar porr till den grad att han blir impotent och får prestationsångest så fort han tänker på sex. Kvinnor avvisar honom då han stinker desperation, eller låter honom hamna i friendzone. (Beviset är att han har en kvinnlig ”vän”). Han säger att han är beredd att ge upp allt för Jannike efter ett par dagar.
Det enda han har gjort de här avsnitten är att desperat försöka få knulla Jannike. Jag känner den sura desperata stanken ända hem till mig. Sen att han är miljöpartist.

Noll självförtroende. 4/10
Jannike: Stämmer säkert det hon säger med att hon på något sätt känt sig utnyttjad i tidigare relationer. Vet ej om fetman kommit som ett resultat av trauma. Verkar snäll men har noll självförtroende, fattar inte att hon pallar med Dennis desperata spel. 4/10
Pontus: Snäll kille utan några vidare ambitioner. Det är bärs, fotboll och kebab och han vill ha en soffpotatis som är lika snäll som honom. Han borde kanske dra ner på bärsen då han har ett spritpluffsigt ansikte. Noll självförtroende. Alldeles för inställsam.
Också en incel simp, dock inte till samma grad som Dennis. 4/10
Ebba: Naiv, barnslig och bipolär. Jobbig jävla kärring med sin stackars hund. Stackars barn om hon lyckas skaffa några. Pontus är för snäll och mesig och blir totalt överkörd av henne. 4/10
Alexander: Verkar vara rätt ok, dock utan några balls. För mesig. Och alla mesiga ord som sjukis och tja när han ska kyssas etc..
Han blir överkörd. 5-6/10
Amanda: Alldeles för höga krav på andra utan att själv ta något ansvar. Hon tycker att hon är högpresterande för att hon rullar runt på en matta 15 timmar i veckan och är jurist, men lägger noll energi på förhållandet, vilket hon sedan projicerar på Alexander. Väldigt manhaftig. 4/10
Sam: Tycker att han själv är ett kap då kärringarna på jobbet vill att han ska röra dom. Tror att han inte behöver anstränga sig för att få det att funka. Självupptagen och tar lätt till lögner då han inte bryr sig så mycket om andra. 6/10
Denise: Inte särskilt mycket energi eller go på henne. Väldigt laidback och avvaktande. O’boyen börjar ansamlas under hakan och hon börjar bli till åren. Hon måste anstränga sig lite om hon ska kunna ha några barn innan hennes livmoder skrumpnar. 5/10
Generellt så känns det ganska avslaget och att det saknas driv hos dem att få igång relationerna. Killarna är generellt mesiga och cucks, tjejerna generellt med personliga issues.
Nä, jag är glad att jag slipper det där.